Ik vind dat hij zichzelf hier vooral mee voor lul zet maar goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef SCH het volgende:
31,4 procent
Hij is dom maar wel consequent
Inderdaad. Je gaat er voor of je gaat er niet voor. Je gaat niet alleen de kamer in als je het idee hebt dat je minstens 20 zetels (bijvoorbeeld) kan halen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vreemd.
Je gaat de politiek in of niet - je hebt idealen en een missie of niet.
Ben ik met je eens, maar aan de andere kant houdt hij zich ook aan zijn woordquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vreemd.
Dit is zo opportunistisch - eerst voldoende draagvlak willen hebben om een aantal zetels te willen hebben.
Het zag er naar uit, dat hij eind januari de 40%-grens zou passeren. Maar hij wilde perse op deze datum een beslissing maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
31% mogelijke steun is trouwens toch behoorlijk, op dit tijdstip?
Had heus nog wel kunnen groeien tot een procent of 40, als de helft daarvan dan op je stemt heb je 30 zetels.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vreemd.
Dit is zo opportunistisch - eerst voldoende draagvlak willen hebben om een aantal zetels te willen hebben.
Ik vond zijn programma niet onaardig dus in die zin wel jammer en dan waren we tenminste van die kutprogramma's van De Vries.
De vraag was of je PrdV een aanwinst zou vinden voor de politiek. Dan is 41 % redelijk te halen, vooral in een periode tussen 2 verkiezingen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
31% mogelijke steun is trouwens toch behoorlijk, op dit tijdstip?
Had heus nog wel kunnen groeien tot een procent of 40, als de helft daarvan dan op je stemt heb je 30 zetels.
Klopt, je mag niet verwachten dat je bij de eerste keer meedoen gelijk evenveel zetels haalt als bijvorobeeld het CDA. Bij de eerste keer mag je heel tevreden zijn met 10 zetels. Als ruim 30% je een aanwinst vindt voor de politiek, dan is dat heel mooi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Inderdaad. Je gaat er voor of je gaat er niet voor. Je gaat niet alleen de kamer in als je het idee hebt dat je minstens 20 zetels (bijvoorbeeld) kan halen.
Belachelijk.
Ja duh. Ga je bij je oprichting een eis stellen: 41 % op 16 december. En als het dan niet dreigt te lukken (ongeacht of het wel of niet misschien zou lukken over enkele weken/maanden) dan stel je niet de datum uit. Netals dat je niet het percentage omlaag gooit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het zag er naar uit, dat hij eind januari de 40%-grens zou passeren. Maar hij wilde perse op deze datum een beslissing maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |