abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32839994

Vorige delen:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen.
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 2-.
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.

Hier een centraal topic voor NOVA, het actualiteitenprogramma van de NPS.
Hoe laat? Elke werkdag om 22.20, zaterdag om 22.10. Waar? Nederland 3.
Elke vrijdagavond een speciale uitzending met prominente gasten uit de politiek genaamd NOVA Politiek.

Met vaste presentatoren Clairy Polak, Jeroen Pauw, Ferry Mingelen en Paul Witteman.

Het NOVA-volkstribunaal.

Clairy-icon voor de liefhebbers:

"Hoef je niet zo vals te lachen, kreng"

Maandag 5 december 2005:
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

Proces Hofstadgroep begonnen

Vandaag is in Den Haag het proces tegen de Hofstadgroep begonnen. De groep radicale moslims wordt verdacht van het voorbereiden van terroristische activiteiten. Voor het eerst worden er ook vrouwen als getuige opgeroepen.

Cardiologen naar de rechter
Cardiologen willen dat de rechter minister Hoogervorst dwingt het geneesmiddel Plavix te vergoeden. Plavix voorkomt hartinfarcten. Tienduizenden mensen slikken het. De cardiologen schrijven het middel een jaar voor, maar de minister wil het maar zes maanden vergoeden. In de studio: Wybren Jaarsma, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Cardiologen.

De populairiteit van Sarkozy
De Franse minister van binnenlandse zaken Nicola Sarkozy trad tijdens de rellen in Frankrijk -in woord en daad- keihard op. Omdat het zijn grote ambitie is president van Frankrijk te worden is de vraag: wat voor invloed hebben de rellen op de populariteit van Sarkozy gehad. Een portret.

Presentatie: Jeroen Pauw
NOVA site
Uitzendingen en items zijn altijd online na te zien via de NOVA site.
pi_32840214
ik heb het alweer gelezen. Je hoopt dat Hoogervorst zelf afhankelijk wordt van een batterij pilletjes en zalfjes.. Wie pruimt 'm (nog)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 5 december 2005 @ 17:46:23 #3
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32840268
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32840275
Ja, gelukkig een nieuw topic .
pi_32840807
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Airelle het volgende:
Ja, gelukkig een nieuw topic .
  maandag 5 december 2005 @ 18:08:43 #6
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32840839
Die jas van Jeroen Pauw is echt
pi_32840867
Jezus, draagt die Pauw nou een dode struisvogel of zo?

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 18:10:20 ]
pi_32841644
Die foto is toch ook gebruikt bij het Volkskrant artikel over NOVA ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32841711
vanavond niet heel veel aparts. Zo portret van Sarkozy hebben ze klaar liggen. vandaag past het mooi, niks belangrijkers te melden.
Maar ik vind pauw altijd grappig om te zien. De vragen van hem en de gezichten die hij erbij trekt...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 5 december 2005 @ 22:18:05 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32847992
Heb je geen Jeroen Pauw icon?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32848211
Tering, hebben we die gedrochten ooit een Nederlands paspoort gegeven? What were we thinking?
  maandag 5 december 2005 @ 22:25:31 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32848250
demonstranten bij de rechtszaal
'je hoeft hier niet te blijven hoor'
'ik ben een nederlander hoor'

dat je daar überhaupt gaat staan, en helamaal als vraviool volwassenzijnde Pim-potentieel
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:09:13 #14
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32851432
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben ook een Nederlander hoor"

.
Ik moest wel ff lachen.

Alleen jammer dat het zo treurig is.
pi_32859956
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben ook een Nederlander hoor"

.
Ik vond het gewoon eng. Die ogen van die meisjes in burqa.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32861235
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon eng. Die ogen van die meisjes in burqa.
Misschien materiaal voor een nieuw topic, vinden moslims autochtonen ook eng.
pi_32864653
Die OP. Geweldig pberends.

Gisteravond was het wel interessant over de Hofstadgroep.
pi_32867041
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Yildiz het volgende:
Heb je geen Jeroen Pauw icon?

pi_32867075
quote:

Eindhoven rouwt

Frits Philips, boegbeeld van het elektronicaconcern, is maandagavond op 100-jarige leeftijd overleden. Werkgevers-organisaties en oud-topmannen van Philips roemen zijn verdiensten voor het concern en voor de maatschappij.

Machtsconcentratie op de Wallen
De toenemende regelgeving op de Wallen speelt grote seks-ondernemers in de kaart: kleine ondernemers bezwijken onder de administratieve rompslomp en verkopen hun bordelen aan de 'grote jongens'. Dat blijkt uit het vandaag gepubliceerde onderzoeksrapport Het Van Traa-project van de Vrije Universiteit in Amsterdam.

Kennis om de kennis
Nederland is een nieuwe universiteit rijker: de Academia Vitae in Deventer. Volgens de oprichters een universiteit zoals de universiteit ooit bedoeld was. Kennis om de kennis. Op deze 'Academie voor het leven' moet weer plek zijn voor bezinning. In september 2007 opent een driejarige Bachelors-opleiding. Nu kunnen mensen met werkervaring er alvast kortere cursussen doen.

Den Haag Vandaag
CDA en D66 bereiden een wetswijziging voor om burgers volgend jaar 35 euro extra te geven als compensatie voor de gestegen energieprijzen. Op die manier zetten ze het conflict met het kabinet verder op scherp. Het kabinet weigert de compensatie. Vanavond praat de Kamer met minister De Geus (Sociale Zaken) over de koopkracht in 2006.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
pi_32867356
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef pberends het volgende:

[..]
Ik ben zeer benieuwd. Brinkhorst zit natuurlijk al direct op de hand van Zalm, dus ook binnen die partij zal het wel een 'constructieve discussieronde' worden over de energiecompensatie.

Het dreigt een beetje de situatie te worden dat of Verhagen of Zalm beschadigt raken.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32867905
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het dreigt een beetje de situatie te worden dat of Verhagen of Zalm beschadigt raken.
Dan wint zalm. Ik denk dat Zalm harder is dan Verhagen. Verhagen vindt ik maar een oppertunist. Zalm stopt er toch mee na dit kabinet. Dan maakt het voor zijn politike carriere niet zoveel uit als het kabinet ploft. Al is een leuk afscheid altijd fijn. Verhagen wil hoger op, en hier het kabinet op laten ploffen lijkt me niet ideaal voor hem. En ik betwijfel of hij wel een kabinet kan laten ploffen. Heeft altjd goedkeuring nodig van JP.
Het kabinet laten ploffen en einde poltieke carriere Verhagen. Lijkt me mooi. Verhagen, volgens mij heb ik een natuurlijke afkeer van hem...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32903534
Wat is het forum sloom zeg .
quote:

Sluitingsbesluit detentiecentrum Schiphol geschorst

Het besluit van de gemeente Haarlemmermeer om het cellencomplex op Schiphol-Oost op korte termijn te sluiten, is woensdag bij Koninklijk Besluit geschorst tot 24 april volgend jaar. Dat is gebeurd op verzoek van minister Donner van Justitie. De gemeenteraad van Haarlemmermeer reageert woendend. In de studio - onder voorbehoud - burgemeester Fons Hertog van Haarlemmermeer.

Wie beslist over medische behandeling baby?
Het VU Medisch Centrum in Amsterdam heeft de ouders van een zwaar gehandicapt kind door de rechter uit de ouderlijke macht laten zetten. De ouders stemden niet in met de wens van de behandelend arts om de hoeveelheid morfine te verhogen. In de studio reageert W. Verkruisen, advocaat van het echtpaar.

Proces Van Anraat
Officier Fred Teeven laat vanavond weten wat de eis is tegen de zakenman Frans van Anraat. Van Anraat wordt verdacht van medeplichtigheid aan genocide. In de jaren '80 leverde hij grote hoeveelheden grondstoffen voor gifgas aan Irak. Zeker 100.000 Koerden werden het slachtoffer van de chemische aanvallen door het bewind van Saddam Hoessein. 15 Jaar gevangenisstraf is de maximale straf voor medeplichtigheid aan genocide.

Den Haag Vandaag: de AOW
Een jaar geleden heeft een meerderheid in de Tweede Kamer van PvdA, VVD en D66 al aangedrongen bij minister De Geus van Sociale Zaken op een onderzoek naar een flexibele AOW-leeftijd. En: moeten AOW'ers ook premie gaan betalen voor hun eigen oudedagsvoorziening? Een verslag.

Presentatie: Jeroen Pauw en Joost Karhof
pi_32922395
Vanavond wordt het echt lachen, Ferry Hoogendijk (ouwe Elsevier relnicht) van de LPF is er weer . Met z'n rooie leesbril.
quote:

Verbijstering over vondst AIVD-diskettes

Diskettes van de inlichtingendienst AIVD met staatsgeheime informatie zijn op straat beland en in handen gekomen van Peter R. de Vries. Op de diskettes staan onder meer rapportages over het seksleven van Pim Fortuyn en informatie over partijgenoten van Fortuyn. In de studio reageert Ferry Hoogendijk, oud LPF-Kamerlid en onderwerp van AIVD-onderzoek.

Run op tanden en brillen
Met de komst van het nieuwe zorgstelsel ontstaat er een run op tanden en brillen.

Acties bij de Publieke Omroep
Ongeveer driehonderd omroepmedewerkers hebben donderdagmiddag actie gevoerd tegen de bezuinigingen op de Publieke Omroep. Een verslag.

Presentatie: Paul Witteman en Ferry Mingelen
pi_32922569
Ferry Hoogendijk
Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren op het feit dat ook zijn sexleven onder de loep is genomen.
pi_32922670
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ferry Hoogendijk
Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren op het feit dat ook zijn sexleven onder de loep is genomen.
"Harry Wijnschenk zegt u? Ben je besodemietert, Clairy. Weet u, ik ben erg monogaam, ik had alleen een oogje op Herman Heinsbroek"

Oh nee, Witteman zit er .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')