Tshwane bedoel je? Zuid-Afrika.quote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar ligt Tswane?
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweestquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef Herkauwer het volgende:
Amsterdam
Brussel
Londen
D.C.
Parijs
Luxemburg
Oranjestad
San Marino
Nog niet zo heel veel dus
Je hebt wel gelijk, maar ik was de laatste 3 eigenlijk vergeten en heb die er later bij gezetquote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest.
Ja, maar die komen niet in dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest.
Ik ben Helsinki en Athene vergetenquote:Op maandag 5 december 2005 07:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Amsterdam
Berlijn
Brussel
Parijs
Jeruzalem
Canberra
Seoul
Manila
Singapore
Kuala Lumpur
Bangkok
Precies, ik had ook nog wel Milaan, Strassbourg, Heidelberg en Barcelona willen noemenquote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef teknomist het volgende:
De leukste steden zijn meestal geen hoofdsteden zoals Barcelona, Geneve of Istanbul, dus ik moet het met dit mager lijstje doen:
Amsterdam
Brussel
Londen
Luxemburg.
De hoofdstad van Zuid-Afrika is Pretoria, of Tshwane zoals ze het tegenwoordig ook wel noemenquote:
Ben je toevallig ook in Bloemfontein geweest? Dat is ook een van de steden die Hoofdstad wordt genoemd. Johannesburg is trouwens zeker niet de hoofdstad.quote:Op maandag 5 december 2005 22:38 schreef inkie1010 het volgende:
Amsterdam
Parijs
Kaapstad / Pretoria / Johannesburg
jeetje dat was het alben niet zo hoofdstederig
Nee oke, maar het word zo vaak verward dus in die 3 ben ik geweest. Bloemfontein alleen doorheen gereisd dus telt niet mee vind ikquote:Op maandag 5 december 2005 22:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook in Bloemfontein geweest? Dat is ook een van de steden die Hoofdstad wordt genoemd. Johannesburg is trouwens zeker niet de hoofdstad.
Gewoon Catalunya niet als onderdeel van Spanje erkennen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef teknomist het volgende:
De leukste steden zijn meestal geen hoofdsteden zoals Barcelona (..)
San Francisco? Van de VS?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Dupje het volgende:
Hmz, niet zo veel:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Praag
Athene
Rome
Vaticaanstad
Wenen
Tunis
Kopenhagen
San Francisco (is dat hoofdstad?)
Respectievelijk Curaçao, Aruba en Sint Maarten.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
En van welke landen zijn Willemstad, Oranjestad en Philipsburg ook maar weer de hoofdsteden?
No shit.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:02 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Respectievelijk Curaçao, Aruba en Sint Maarten.
Als Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland apart worden genomen kan je deze ook apart pakken. Anders lees je Willemstad voor de Nederlandse Antillen en Oranjestad voor Aruba.
Sacramento is de hoofdstad van Californiaquote:
is dat zo??quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Sacramento is de hoofdstad van California
dus toch een hoofdstadquote:In de jaren '70 van de twintigste eeuw werd de stad gezien als hippiehoofdstad van de wereld.
Ga je nog een keertje naar Minsk? Dat past ook nog wel in dat rijtje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef jeoren het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Parijs
Berlijn
Londen
Dublin
Praag
Helsinki
Moskou
Kiev
Tallinn
Riga
Topic is een beetje dood zo te zien, maar ik wil m'n rijtje edittenquote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Foeske het volgende:
Amsterdam
Ankara (ben zo ongeveer de enige uit dit topic volgens mij)
Boedapest
Luxemburg
Parijs
Echt weinig eigenlijk als je het vergelijkt met het aantal landen waar ik ben geweest...
Overigens komen daar in 2006 Pretoria en waarschijnlijk Lima nog bij![]()
Toevoeging per mei 2006: Boedapest. Dit jaar misschien nog Lissabon en volgend jaar waarschijnlijk Ottawa.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef marky_mark het volgende:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Parijs
Londen
Madrid
Rome
Wenen
Praag
Washington
Luxemburg
Monaco
Vaticaanstad
Belfast (als Edinburgh genoemd wordt, dan moet Belfast ook kunnen)
Santiago de Chiliquote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef k_man het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Berlijn
Londen
Reykjavik
Helsinki
Moskou
Madrid
Lissabon
Tokio
Pyongyang
Beijing
Havana
Budapest
Riga
Tallinn
Vilnius
Sana'a
Kopenhagen
Dat bedoelde ik ook. Wat is dan de hoofdstad van heel Amerika? Washington? New York? Of heeft Amerika in het geheel geen hoofdstad?quote:
+quote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Kopenhagen
Stockholm
Helsinki
Oslo
Washington
That's all...
en -oeps- is de hoofdstad van.... ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
-oeps-
Het reizen maakt echt indruk op je he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:03 schreef J-Will het volgende:
Amsterdam
Londen
Praag
Ljubljana ofzoiets
Budapest
Andorra
Luxemburg-stad
ik vermoed Wenen ook, weet ik eigenlijk niet.
En waar is glasgow de hoofdstad van?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef spurs het volgende:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Praag
Tunis
Sofia
Lissabon
Ljubljana
London
Glasgow
de komende 4 weken komen daar Skopje en Dublin bij.
Washington D.C.quote:Wat is dan de hoofdstad van heel Amerika? Washington? New York? Of heeft Amerika in het geheel geen hoofdstad?
Wellingtonquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Caracas
Luxemburg
Jerusalem
Port-Au-Prince
Quito
Monaco
Gutteguttegut...
Ik vergat Boedapestquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Elefes het volgende:
Amsterdam
Brussel (alleen luchthaven, dus eigenlijk telt het niet denk ik)
Praag
Londen
Lissabon
Madrid
Rome
Dat was het wel geloof ik. In augustus komt Parijs daar nog bij.
Mijn lijstje is ondertussen uitgebreid met Luxembourg, waar ik na een WK-overwinning van Portugal op toeterende auto's werd getrakteerd. Het blijkt dat daar 30 procent van de bevolking Portugees is.quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef dVTB het volgende:
Eens zien:
Amsterdam
Berlijn
Brasília
Brussel
Londen
Monaco-stad
Parijs
Praag
Warschau
Wenen
Maar niet in 1 vakantie, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das een eindje fietsen
Toronto, erg leuke stad trouwens, maar tis niet de hoofdstad van Canadaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:46 schreef nubie het volgende:
Ho Chi Minh
Amsterdam
Toronto
Parijs
Kuala Lumpur
Bangkok
Laat me raden, je zit nu zelf in Ottawa, dat je in dit suffe topic op dit onchristelijke tijdstip reageert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Toronto, erg leuke stad trouwens, maar tis niet de hoofdstad van Canada![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Pool het volgende:
Ontopic en alfabetisch:
Amsterdam
Andorra (La Vella)
Berlijn
Brussel
Caïro
Dublin
Lissabon
Londen
Luxemburg
Madrid
Monaco (of Monte-Carlo, weet ik hoe dat zit)
Parijs
Rome
Tunis
Vaticaanstad
Nee, ik zit in Limbabwequote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit nu zelf in Ottawa, dat je in dit suffe topic op dit onchristelijke tijdstip reageert.
Ik wil zelf trouwens even Dublin toevoegen:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef spurs het volgende:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Praag
Tunis
Sofia
Lissabon
Ljubljana
London
Skopje
Dublin
Geupdate lijstje:quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Topic is een beetje dood zo te zien, maar ik wil m'n rijtje editten![]()
Pretoria/Kaapstad en Maputo zijn er namelijk bij gekomen![]()
Overigens is Lima opgeschoven tot 2007...
Valetta was ik vergeten in dat rijtje, en sinds die tijd ben ik ook inquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef Fogel het volgende:
Amsterdam
Oslo
Brussel
Parijs
Kopenhagen
Stockholm
Helsinki
Madrid
Londen
Tallin
Tunis
Praag
Boedapest
Luxemburg
+quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Thetallguy het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Madrid
Londen
Kopenhagen
Oslo
Stockholm
Singapore
Washington
Ottawa
Andorra
Oeh, het is al weer 1,5 jaar geleden dat ik heb gepost! Tijd voor een update.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef Levitation het volgende:
- Amsterdam
- Brussel
- Luxemburg
- Berlijn
- Parijs
- Londen
- Praag
- Ankara (is niet veel aan, Istanbul is véél mooier)
- Cairo
- Bangkok
Bedenk me met het typen van dit lijstje dat ik in best veel landen ben geweest zonder de hoofdstad te bezoeken. Raar eigenlijk. Zo is het best een triest lijstje...![]()
Ik kan ook weer twee hoofdsteden aan mijn lijstje toevoegen:quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:31 schreef Freshthinking het volgende:
Amsterdam
Berlijn
Wenen
Boedapest
Belgrado
Parijs
Londen
Pfft, netjes hoor. Daar zitten zelfs hoofdsteden tussen waar ik nog nooit van gehoord heb. Even opgezocht: Accra is de hoofdstad van Ghana, Maputo van Mozambique, Managua van Nicaragua en Sucre van Bolivia. Ik dacht altijd dat dat La Paz was?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:28 schreef Hik het volgende:
Amsterdam
Brussel
London
Parijs
Kopenhagen
Helsinki
Tallin
Dublin
Berlijn
Wenen
Praag
Boedapest
Boekarest
Rome
Vaticaanstad
Monaco
Madrid
Moskou
Ankara
Beirut
Damascus
Caïro
Accra
Kaapstad/Bloemfontein (2 van de 3)
Maputo
Mexico DF
Managua
Havana
Quito
Lima
Santiago de Chile
Buenos Aires
Caracas
Sucre
Paramaribo
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, netjes hoor. Daar zitten zelfs hoofdsteden tussen waar ik nog nooit van gehoord heb. Even opgezocht: Accra is de hoofdstad van Ghana, Maputo van Mozambique, Managua van Nicaragua en Sucre van Bolivia. Ik dacht altijd dat dat La Paz was?
Anyway, ontopic: binnenkort mag ik Beijing toevoegen aan m'n lijstje.![]()
Inmiddels heb ik hier Belgrado aan toe kunnen voegen en over drie weken Stockholm. Maar het blijft schril afsteken tegen een aantal lijsten hierboven.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:57 schreef Grunner het volgende:
1 Amsterdam
2 Londen
3 Dublin
4 Luxemburg
5 Berlijn
6 Parijs
7 Helsinki
8 Sarajevo
9 Washington
Dat klopt! Bolivia heeft eigenlijk een soortgelijke opzet als Nederland (dat zeiden ze ook veel daar): de formele hoofdstad (Sucre/Amsterdam) is niet de regeringszetel (La Paz/Den Haag). Iets dat we gemeen hebben dus!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, netjes hoor. Daar zitten zelfs hoofdsteden tussen waar ik nog nooit van gehoord heb. Even opgezocht: Accra is de hoofdstad van Ghana, Maputo van Mozambique, Managua van Nicaragua en Sucre van Bolivia. Ik dacht altijd dat dat La Paz was?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat klopt! Bolivia heeft eigenlijk een soortgelijke opzet als Nederland (dat zeiden ze ook veel daar): de formele hoofdstad (Sucre/Amsterdam) is niet de regeringszetel (La Paz/Den Haag). Iets dat we gemeen hebben dus!![]()
Zuid Afrika heeft zelfs drie hoofdsteden!
Ik zeg het niet vaak van een stad, maar Bloemfontein, daar hoef je echt niet heen hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben in slechts een van die drie geweest: Kaapstad. Die andere 2 staan nog op het verlanglijstje...
![]()
De 3e is Pretoria?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak van een stad, maar Bloemfontein, daar hoef je echt niet heen hoor...
Je kunt net zo goed naar Hendrik Ido Ambacht gaan, op een beetje warme zondag...![]()
We zijn weer 2 steden verderquote:Op woensdag 7 december 2005 11:22 schreef kroegtijger het volgende:
Amsterdam
Wenen
Berlijn
Rome
Madrid
Brussel
Warschau
Luxemburg
Parijs
Monaco
San Marino
Vaticaanstad (telt die ook??)
Belgrado
Yep.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:58 schreef Professional het volgende:
Las Palmas
Serieus? Wist ik niet. Moet ik nu La Paz wegstrepen dan? Of zou ik juist Den Haag toe moeten voegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat klopt! Bolivia heeft eigenlijk een soortgelijke opzet als Nederland (dat zeiden ze ook veel daar): de formele hoofdstad (Sucre/Amsterdam) is niet de regeringszetel (La Paz/Den Haag). Iets dat we gemeen hebben dus!![]()
Serieus!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef Foeske het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet. Moet ik nu La Paz wegstrepen dan? Of zou ik juist Den Haag toe moeten voegen![]()
Ben helaas wegens tijdgebrek niet langs Sucre geweest...
Niet echt een hoofdstad, dat klopt. Maar is toch de belanrijkste stad op Gran Canaria. Dubieus, i know!quote:
Zo ken ik er ook nog wel een paar!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef Professional het volgende:
[..]
Niet echt een hoofdstad, dat klopt. Maar is toch de belanrijkste stad op Gran Canaria. Dubieus, i know!
Update:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Parijs
Lissabon
Madrid
Wenen
Bratislava
Budapest
Montecarlo
Belgrado![]()
Sarajevo![]()
Allemaal per fiets!
Was dat nog wat? Enige "steden" die ik daar gezien heb zijn Walvisbaai en Swakopmund. Windhoek zat niet in onze reis. En ik vraag me dus af of ik überhaupt wat heb gemist.quote:
valsspeler ohnie dan....istanbul en porlamar, das ich nicht lache!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Jerruh het volgende:
in augustus kiev erbij!
mijn lijstje is dan:
amsterdam
brussel
parijs
madrid
rome
athene
wenen
lljubljana
boedapest
porlamar (hoofdstad van het eiland)
bern
londen
en als semi-hoofdstad istanbul.
ik was luxemburg helemaal vergetenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
valsspeler ohnie dan....istanbul en porlamar, das ich nicht lache!!!
Plus:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Viajero het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxembourg
Parijs
Madrid
Rome
Wenen
Berlijn
Praag
Oslo
Reykjavik
London
Bogota
Mexico Stad
voegt er weer 1 bijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef Msx-Hinter het volgende:
Amsterdam
Athene
Brussel
Kingstown (=Jamaica)
Londen
Madrid
Nicosia
Valletta
Parijs
(en nog alle hoofdsteden van de Nederlandse Antillen maar die tellen niet mee denk ik)
dus plus Rome, Monte Carlo en Vaticaanstadquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef snellejelle het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Madrid
Kopenhagen
Londen
Praag
Maputo
San José
Op de planning voor komende weken: Rome en Monte Carlo
Toronto is geen hoofdstadquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:43 schreef tevebe het volgende:
Parijs, Berlijn, Amsterdam, Brussel, London, Praag. Niet echt een indrukwekkend lijstje
Binnenkort komt er Toronto bij.
Ik hou niet zo van regen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er eigenlijk weinig mensen in Edinburgh geweest
Wat is daar zoal te beleven dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er eigenlijk weinig mensen in Edinburgh geweest
ik mag binnenkort de volgende plaatsen aan dit lijstje toevoegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
- Amsterdam
- Brussel
- Parijs
- Madrid
- Lissabon
- London
- Berlijn
- Praag
- Wenen
- Helsinki
- Tallinn
- Washington D.C.
Ik vergat Boedapest.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Elefes het volgende:
Amsterdam
Brussel (alleen luchthaven, dus eigenlijk telt het niet denk ik)
Praag
Londen
Lissabon
Madrid
Rome
Dat was het wel geloof ik. In augustus komt Parijs daar nog bij.
Voor werk?quote:Op maandag 26 november 2007 03:11 schreef dion_b het volgende:
Weer zo'n opsomtopic...
Amsterdam
Beograd
Berlin
Bratislava
Brussel
Budapest
Bucuresti
Canberra
Chisinau
Helsinki
Kaapstad
Kobenhavn
Lisboa
Ljubljana
London
Luxemburg
Madrid
Minsk
Oslo
Paris
Podgorica
Pretoria
Reykjavik
Riga
Roma
Sarajevo
Skopje
Sofia
Stockholm
Talinn
Tirana
Vaduz
Vilnius
Washington DC
Warszawa
Wien
Zagreb
- en dat is nadrukkelijk deelstaten enzo niet meetellend...
Was tijdlang voorzitter van een internationaal studentenvereniging die in de meeste Europese landen actief was - en sowieso reis ik graagquote:
Bier en tietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te beleven dan?![]()
update: ben blijkbaar nooit in stockholm geweestquote:Op maandag 26 november 2007 08:50 schreef Blik het volgende:
Amsterdam
London
Parijs
Oslo
Stockholm
Bangkok
Pnomh Penh
Hanoi
Jakarta
Teheran
Is niet de hoofdstad van Tanzania. Dodoma is de hoofdstad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:25 schreef SeLang het volgende:
23. Dar es Salaam
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:Amsterdam ...x Dublin 5x 6x Londen 3x 4x Brussel 2x Berlijn 1x Praag 5x Luxemburg 3x Budapest 1x Parijs 1x Bratislava 1x Warschau 1x Lissabon 1x Stockholm 1x
Is niet de hoofdstad, dat is Hanoiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef WRDA6 het volgende:
Ik heb een paar nieuwe bezocht. Dit is de 'lijst' nu:
Ho Chi Minh Stad
Als we zo beginnen kan ik er inderdaad ook nog wel een paar aan mijn lijstje toevoegen. Was gisteren nog in Funchal (Madeira, Portugal).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Jongens echt, Ibiza stad en Las Palmas zijn géén hoofdsteden...![]()
(Net als Haarlem en Lelystad dat niet zijn....)
En sindsdien voor de eerste maal bezocht;quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef rosstek het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Parijs
Madrid
Berlijn
Bern
Wenen
Monaco
Rome
Vaticaanstad
Ljubljana
Zagreb
Belgrado
Helsinki
Stockholm
Kopenhagen
Tallinn
Riga
Vilnius
Warschau
Praag
Bratislava
Boedapest
Boekarest
Sofia
Athene
Kiev
anders is mijn lijstje zo klein...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Zijn hoofdsteden van die eilanden hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn hoofdsteden van die eilanden hoor
eens!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.
Hou toch op zeg... Een hoofdstad is hier de hoofdstad van een land. Schiermonnikoog is geen land, Ibiza ook niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.
Nee, dat was geen grapjequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:51 schreef Blik het volgende:
[..]
dat was een grapje, mag ik hopen.![]()
Tallahassee
Ik heb het moeten googelen, maar jawel:quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:44 schreef Vogue het volgende:
[..]Schiermonnikoof? Nooit geweten, of is dat een grapje?
quote:Taal: Nederlands
Hoofdstad: Schiermonnikoof
Populatie: 943
Oppervlakte: 199
Klimaat: Gematigd zeeklimaat
Tijdverschil: Geen
Valuta: Euro
quote:Op maandag 26 november 2007 14:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Update vereist![]()
Amsterdam
Brussel
Parijs
Kopenhagen
Stockholm
Helsinki
Oslo
Washington
Berlijn
Praag
Wenen
Rome
Luxemburg
Vaticaanstad
Vorige lijstje is van vorig jaar, weer tijd voor een aanvulling:quote:
Praag kan er nu ook bijquote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Remqo het volgende:
Amsterdam
Luxemburg
Parijs
Ljubljana
Andorra![]()
Washington
Beijing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |