Was dat nog wat? Enige "steden" die ik daar gezien heb zijn Walvisbaai en Swakopmund. Windhoek zat niet in onze reis. En ik vraag me dus af of ik überhaupt wat heb gemist.quote:
valsspeler ohnie dan....istanbul en porlamar, das ich nicht lache!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Jerruh het volgende:
in augustus kiev erbij!
mijn lijstje is dan:
amsterdam
brussel
parijs
madrid
rome
athene
wenen
lljubljana
boedapest
porlamar (hoofdstad van het eiland)
bern
londen
en als semi-hoofdstad istanbul.
ik was luxemburg helemaal vergetenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
valsspeler ohnie dan....istanbul en porlamar, das ich nicht lache!!!
Plus:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Viajero het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxembourg
Parijs
Madrid
Rome
Wenen
Berlijn
Praag
Oslo
Reykjavik
London
Bogota
Mexico Stad
voegt er weer 1 bijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef Msx-Hinter het volgende:
Amsterdam
Athene
Brussel
Kingstown (=Jamaica)
Londen
Madrid
Nicosia
Valletta
Parijs
(en nog alle hoofdsteden van de Nederlandse Antillen maar die tellen niet mee denk ik)
dus plus Rome, Monte Carlo en Vaticaanstadquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef snellejelle het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Madrid
Kopenhagen
Londen
Praag
Maputo
San José
Op de planning voor komende weken: Rome en Monte Carlo
Toronto is geen hoofdstadquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:43 schreef tevebe het volgende:
Parijs, Berlijn, Amsterdam, Brussel, London, Praag. Niet echt een indrukwekkend lijstje
Binnenkort komt er Toronto bij.
Ik hou niet zo van regen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er eigenlijk weinig mensen in Edinburgh geweest
Wat is daar zoal te beleven dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn er eigenlijk weinig mensen in Edinburgh geweest
ik mag binnenkort de volgende plaatsen aan dit lijstje toevoegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
- Amsterdam
- Brussel
- Parijs
- Madrid
- Lissabon
- London
- Berlijn
- Praag
- Wenen
- Helsinki
- Tallinn
- Washington D.C.
Ik vergat Boedapest.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Elefes het volgende:
Amsterdam
Brussel (alleen luchthaven, dus eigenlijk telt het niet denk ik)
Praag
Londen
Lissabon
Madrid
Rome
Dat was het wel geloof ik. In augustus komt Parijs daar nog bij.
Voor werk?quote:Op maandag 26 november 2007 03:11 schreef dion_b het volgende:
Weer zo'n opsomtopic...
Amsterdam
Beograd
Berlin
Bratislava
Brussel
Budapest
Bucuresti
Canberra
Chisinau
Helsinki
Kaapstad
Kobenhavn
Lisboa
Ljubljana
London
Luxemburg
Madrid
Minsk
Oslo
Paris
Podgorica
Pretoria
Reykjavik
Riga
Roma
Sarajevo
Skopje
Sofia
Stockholm
Talinn
Tirana
Vaduz
Vilnius
Washington DC
Warszawa
Wien
Zagreb
- en dat is nadrukkelijk deelstaten enzo niet meetellend...
Was tijdlang voorzitter van een internationaal studentenvereniging die in de meeste Europese landen actief was - en sowieso reis ik graagquote:
Bier en tietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te beleven dan?![]()
update: ben blijkbaar nooit in stockholm geweestquote:Op maandag 26 november 2007 08:50 schreef Blik het volgende:
Amsterdam
London
Parijs
Oslo
Stockholm
Bangkok
Pnomh Penh
Hanoi
Jakarta
Teheran
Is niet de hoofdstad van Tanzania. Dodoma is de hoofdstad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:25 schreef SeLang het volgende:
23. Dar es Salaam
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:Amsterdam ...x Dublin 5x 6x Londen 3x 4x Brussel 2x Berlijn 1x Praag 5x Luxemburg 3x Budapest 1x Parijs 1x Bratislava 1x Warschau 1x Lissabon 1x Stockholm 1x
Is niet de hoofdstad, dat is Hanoiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef WRDA6 het volgende:
Ik heb een paar nieuwe bezocht. Dit is de 'lijst' nu:
Ho Chi Minh Stad
Als we zo beginnen kan ik er inderdaad ook nog wel een paar aan mijn lijstje toevoegen. Was gisteren nog in Funchal (Madeira, Portugal).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Jongens echt, Ibiza stad en Las Palmas zijn géén hoofdsteden...![]()
(Net als Haarlem en Lelystad dat niet zijn....)
En sindsdien voor de eerste maal bezocht;quote:Op maandag 5 december 2005 21:51 schreef rosstek het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Parijs
Madrid
Berlijn
Bern
Wenen
Monaco
Rome
Vaticaanstad
Ljubljana
Zagreb
Belgrado
Helsinki
Stockholm
Kopenhagen
Tallinn
Riga
Vilnius
Warschau
Praag
Bratislava
Boedapest
Boekarest
Sofia
Athene
Kiev
anders is mijn lijstje zo klein...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Zijn hoofdsteden van die eilanden hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Hik het volgende:
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zijn hoofdsteden van die eilanden hoor
eens!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.
Hou toch op zeg... Een hoofdstad is hier de hoofdstad van een land. Schiermonnikoog is geen land, Ibiza ook niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja. En Haarlem is de hoofdstad van Noord-Holland. En Schiermonnikoof is de hoofdstad van Schiermonnikoog.
Nee, dat was geen grapjequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:51 schreef Blik het volgende:
[..]
dat was een grapje, mag ik hopen.![]()
Tallahassee
Ik heb het moeten googelen, maar jawel:quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:44 schreef Vogue het volgende:
[..]Schiermonnikoof? Nooit geweten, of is dat een grapje?
quote:Taal: Nederlands
Hoofdstad: Schiermonnikoof
Populatie: 943
Oppervlakte: 199
Klimaat: Gematigd zeeklimaat
Tijdverschil: Geen
Valuta: Euro
quote:Op maandag 26 november 2007 14:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Update vereist![]()
Amsterdam
Brussel
Parijs
Kopenhagen
Stockholm
Helsinki
Oslo
Washington
Berlijn
Praag
Wenen
Rome
Luxemburg
Vaticaanstad
Vorige lijstje is van vorig jaar, weer tijd voor een aanvulling:quote:
Praag kan er nu ook bijquote:Op maandag 23 juli 2007 16:26 schreef Remqo het volgende:
Amsterdam
Luxemburg
Parijs
Ljubljana
Andorra![]()
Washington
Beijing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |