Ga je nog een keertje naar Minsk? Dat past ook nog wel in dat rijtje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:08 schreef jeoren het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Parijs
Berlijn
Londen
Dublin
Praag
Helsinki
Moskou
Kiev
Tallinn
Riga
Topic is een beetje dood zo te zien, maar ik wil m'n rijtje edittenquote:Op maandag 5 december 2005 22:27 schreef Foeske het volgende:
Amsterdam
Ankara (ben zo ongeveer de enige uit dit topic volgens mij)
Boedapest
Luxemburg
Parijs
Echt weinig eigenlijk als je het vergelijkt met het aantal landen waar ik ben geweest...
Overigens komen daar in 2006 Pretoria en waarschijnlijk Lima nog bij![]()
Toevoeging per mei 2006: Boedapest. Dit jaar misschien nog Lissabon en volgend jaar waarschijnlijk Ottawa.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef marky_mark het volgende:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Parijs
Londen
Madrid
Rome
Wenen
Praag
Washington
Luxemburg
Monaco
Vaticaanstad
Belfast (als Edinburgh genoemd wordt, dan moet Belfast ook kunnen)
Santiago de Chiliquote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef k_man het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Berlijn
Londen
Reykjavik
Helsinki
Moskou
Madrid
Lissabon
Tokio
Pyongyang
Beijing
Havana
Budapest
Riga
Tallinn
Vilnius
Sana'a
Kopenhagen
Dat bedoelde ik ook. Wat is dan de hoofdstad van heel Amerika? Washington? New York? Of heeft Amerika in het geheel geen hoofdstad?quote:
+quote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Kopenhagen
Stockholm
Helsinki
Oslo
Washington
That's all...
en -oeps- is de hoofdstad van.... ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
-oeps-
Het reizen maakt echt indruk op je he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:03 schreef J-Will het volgende:
Amsterdam
Londen
Praag
Ljubljana ofzoiets
Budapest
Andorra
Luxemburg-stad
ik vermoed Wenen ook, weet ik eigenlijk niet.
En waar is glasgow de hoofdstad van?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef spurs het volgende:
Amsterdam
Brussel
Berlijn
Praag
Tunis
Sofia
Lissabon
Ljubljana
London
Glasgow
de komende 4 weken komen daar Skopje en Dublin bij.
Washington D.C.quote:Wat is dan de hoofdstad van heel Amerika? Washington? New York? Of heeft Amerika in het geheel geen hoofdstad?
Wellingtonquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
Amsterdam
Brussel
Parijs
Caracas
Luxemburg
Jerusalem
Port-Au-Prince
Quito
Monaco
Gutteguttegut...
Ik vergat Boedapestquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef Elefes het volgende:
Amsterdam
Brussel (alleen luchthaven, dus eigenlijk telt het niet denk ik)
Praag
Londen
Lissabon
Madrid
Rome
Dat was het wel geloof ik. In augustus komt Parijs daar nog bij.
Mijn lijstje is ondertussen uitgebreid met Luxembourg, waar ik na een WK-overwinning van Portugal op toeterende auto's werd getrakteerd. Het blijkt dat daar 30 procent van de bevolking Portugees is.quote:Op maandag 5 december 2005 12:58 schreef dVTB het volgende:
Eens zien:
Amsterdam
Berlijn
Brasília
Brussel
Londen
Monaco-stad
Parijs
Praag
Warschau
Wenen
Maar niet in 1 vakantie, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das een eindje fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |