Tshwane bedoel je? Zuid-Afrika.quote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef fernando_redondo het volgende:
Waar ligt Tswane?
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweestquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef Herkauwer het volgende:
Amsterdam
Brussel
Londen
D.C.
Parijs
Luxemburg
Oranjestad
San Marino
Nog niet zo heel veel dus
Je hebt wel gelijk, maar ik was de laatste 3 eigenlijk vergeten en heb die er later bij gezetquote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest.
Ja, maar die komen niet in dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ik vind meer dan vier hoofdsteden toch al heel wat. Er zijn mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest.
Ik ben Helsinki en Athene vergetenquote:Op maandag 5 december 2005 07:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Amsterdam
Berlijn
Brussel
Parijs
Jeruzalem
Canberra
Seoul
Manila
Singapore
Kuala Lumpur
Bangkok
Precies, ik had ook nog wel Milaan, Strassbourg, Heidelberg en Barcelona willen noemenquote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef teknomist het volgende:
De leukste steden zijn meestal geen hoofdsteden zoals Barcelona, Geneve of Istanbul, dus ik moet het met dit mager lijstje doen:
Amsterdam
Brussel
Londen
Luxemburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |