Welke van deze drie is het gaafst? Of zijn ze allemaal evenveel de moeite waard? Lijken ze veel op elkaar of valt dat juist wel mee? Ik heb altijd het idee dat Vilnius vergelijkbaar is met een grote Duitse provinciestad en dat Talinn heel Scandinavisch aandoet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:38 schreef Adelante het volgende:Tallinn Riga Vilnius
ik vond Tallinn erg mooi, echt alles is bewaard gebleven van rond 1500... Riga vond ik danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:41 schreef Falco het volgende:
Welke van deze drie is het gaafst? Of zijn ze allemaal evenveel de moeite waard? Lijken ze veel op elkaar of valt dat juist wel mee? Ik heb altijd het idee dat Vilnius vergelijkbaar is met een grote Duitse provinciestad en dat Talinn heel Scandinavisch aandoet bijvoorbeeld.
Wel grootste stad, niet de hoofdstad.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Sydney
Londen was ik nog vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:30 schreef Eggos het volgende:
Amsterdam
Brussel
Luxemburg
Berlijn
Parijs
Madrid
Athene
Boekarest
Wellington
Papeete (Fr. Polynesie)
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:23 schreef Skeffie het volgende:
Berlijn (is dat nu de hoofdstad?)
Dit topic gaat over hoofdstedenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:16 schreef Quoi het volgende:
Mijn bescheiden rijtje ook dan maar:
Heraklion
Corfu-stad
de hoofdstad van Nigeria is Abujaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:06 schreef paricos het volgende:
Lagos
Hehe ja foutje, en nog een die je niet gezien had: had Palermo(Florence) staanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk topic!
Amsterdam
Berlijn
Praag
Singapore
Jakarta
Trouwens: De hoofdstad van Bali is Denpasar, Ketama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |