Verander het dan evenquote:Op zondag 4 december 2005 17:25 schreef golfer het volgende:
Te vroeg en weer nog steeds een verkeerd topicnummer, we hebben deel 992 nog te goed van je.
Veranderdquote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef dndiek het volgende:
denk je ff aan de vernieuwde Maud-banner http://homepage.uvt.nl/~s665545/Maudbanner.jpg![]()
En dat allemaal door Tongquote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
Voor de statistieken: eigenlijk is dit dus Hools nummer 988.
quote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
De man op het plaatje is Tuitert, niet Verheijen.
heeft toch weinig te doen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde het ja, waarschijnlijk neemt Sachie het over.
Al eens een firmware upgrade van je router gedaan?quote:Op zondag 4 december 2005 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn instabiele kutverbinding werkt ook weer een beetje. Morgen toch maar een kabel kopen. Schijtwireless
Ja ik heb al zoveel geprobeerd. Zodra er beveiliging op gaat is de wireless router instabiel en valt de verbinding weg. De modem doet het ook niet echt optimaal meer, maar valt allemaal buiten garantie.quote:Op zondag 4 december 2005 18:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al eens een firmware upgrade van je router gedaan?
Heb je al een ander kanaal geprobeerd?
Komen vast wel als laatste.quote:Op zondag 4 december 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Zo eindelijk weer eens een Ajax dat presteert bekijken.
Wedstrijd van de week, vermoed ik. Dus ergens in het middenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 19:23 schreef Mindlight het volgende:
Anders neem je ff een hotel in je eigen stad
quote:Op zondag 4 december 2005 19:23 schreef DutchGooner het volgende:
Whehehe,hond!
Niet alleen uit Oss trouwens![]()
Dat was "Deux"quote:Op zondag 4 december 2005 19:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]nee idd, zelfs een Beierlandse erbij, chapeau!
Die deed zijn werk idd, dat was duidelijk. Mijn portemonnee is verdacht leeg trouwensquote:
Normaal is er 1 op de zondag om 18:00.quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef Superheld het volgende:
DS weet jij of er nog een belgische wedstrijd uitgezonden gaat worden?
Ja wat was dat een klote item zeg.quote:Op zondag 4 december 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger bij 'de wedstrijden.' Bijna een uur uitzending gehad en al 2 wedstrijden gezien maar wel Marianne die Leiwakabesy de liefde verklaard
Herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Den Bosch was erg gezellig gisteren, de BaCootjes gingen er weer in als warme broodjes.
Herkenbaar!quote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Den Bosch was erg gezellig gisteren, de BaCootjes biertjes gingen er weer in als warme broodjes.
Franky is in de stad op stap geweest....quote:Op zondag 4 december 2005 20:31 schreef Mindlight het volgende:
Hadden ze wél baco's? Want DG kon die niet vinden geloof ik
Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden wordenquote:Op zondag 4 december 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bier, Hoegaarden, Baco's!
Prima volgorde voor een goede stapavond
Waar was je nou geweest?quote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Den Bosch was erg gezellig gisteren, de BaCootjes gingen er weer in als warme broodjes.
Nog een zat wijf achter me aan gehad, die er van overtuigd was dat ik op Johnny Knoxville leek....
quote:Op zondag 4 december 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden worden
Alsof ik ooit ga komenquote:Op zondag 4 december 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden worden
Ik vrees het ergste. En dat is dan maximaal 2 keer goud voor NL (5 en 10 km).quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop echt dat ze op de Olympische Spelen die Amerikanen gewoon naar huis rijden...
Jot, koffer 4.quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Gaan we weer met z'n allen raden in welke koffer de 5 miljoen zit?
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Roept u maar!quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
het is al begonnen en de precieze tijd dat ze de koffers gaan openmaken weet ik nietquote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?
neequote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Nu beginnen ze met de vragen .. rond 22.00 met raden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?
Als jij niet mee doet dan is het antwoord op de vraag van golfer inderdaad neequote:
Zekerquote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu beginnen ze met de vragen .. rond 22.00 met raden.
En Ambrosius, GMTA
22.10.quote:Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
Hoe laat is DWHN?
22.10uurquote:Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
Hoe laat is DWHN?
Dat zeg ik...quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als jij niet mee doet dan is het antwoord op de vraag van golfer inderdaad nee![]()
Wat heeft Hans Teeuwen er mee te makenquote:
Haha de sig van pascalquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Hans Teeuwen er mee te maken
Doe maar zoquote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
DWHN krijgt ook hier voorrang boven de kutkoffers
Barbaarquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Een Verheijen-topic
Kan ik net zo goed een centenbak kopen
Ok dacht ik al vanmiddag was een crisis vergaderingquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje van Luxemburgo, die heeft sinds kort toch tijd over
Er is maar 1 Sven Kramerquote:
Ronaldinho vind je zeker ook niks ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 Sven Kramer
Goed van Verheijen,zeker dat ie Hedrick verslaat, maar het blijft zo'n ontzettend enge lelijke man.
DWHN is okquote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
zit iedereen nou weer die koffers te bekijken?
quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
zit iedereen nou weer die koffers te bekijken?
24 is al een tijdje bezig hoor? Of kijk je ze op DVD? Dan kijk je de hele nacht wel doorquote:
Is net pas een minuut of 5 geleden begonnen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Fuck..vergeten 24 op te nemen, gelukkig wordt het woensdag herhaald.
1 euroquote:
quote:
hockeymeisjequote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Bjoro het volgende:
en welke club scoorde het meest aantal doelpunten deze competitieronde .....precies !
Ik neem ook nog ff een Appelsientje op Lisanne de Roever...proost !
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Suijk het volgende:
Koffer 14 is het dan. Ik kijk wel niet, maar ik hoor wel wat ik gewonnen heb.
waarom denk je dat ze een masker op moetquote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hockeymeisjealleen is ze niet echt de mooiste
Ik wel een hele week.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Doen ze teleurgesteld hij wint verdomme 35.000 euro daar moet ik 2 maanden voor werken.
Luxemburgo van Realquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
welke trainer is er ontslagen?
quote:Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze een masker op moet
Pooierquote:
aha oke, ik hoorde net iets bij deaankondiging van SV maar wist niet over wie t ging.quote:
Op een rolletje voor op de wc?quote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft een FCG sjaal van de Sint gekregen![]()
![]()
Luxermbourgo van Real Madridquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
welke trainer is er ontslagen?
Mooi beroep toch.quote:
quote:
Kun je de 30ste omdoen naar Kerkradequote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor. Netjes om naar de wedstrijden vanaf nu
* clauwheee blij is![]()
Was het maar waar. Ik moet dan werkenquote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kun je de 30ste omdoen naar Kerkrade
quote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
Vandaag even bij mijn neef op bezoek geweest. Hij heeft een nieuwe woning. Hij is fanatiek feyenoord fan. Ik knipte het licht aan op de wc en tegelijkertijd gaat 'Hand in hand' spelen. Een Ajax logo op de bodem van de wc en helemaal vol gehangen met vaantjes, sjaals, posters en allerlei attributen. Best bizar schijten, op die manier.
welke club houdt weer de 0.. precies!quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Bjoro het volgende:
en welke club scoorde het meest aantal doelpunten deze competitieronde .....precies !
Ik neem ook nog ff een Appelsientje op Lisanne de Roever...proost !
Zover reizen is dat toch niet...quote:Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik moet dan werken
Roda heeft de 0 gehouden.quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke club houdt weer de 0.. precies!
Ik zat er nog aan te denken om mijn reet met John de Wolf of Ruud Heus af te vegen ofzo.quote:
Neuh...quote:
je had alleen nog maar een FCG string zekerquote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft een FCG sjaal van de Sint gekregen![]()
Wijquote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je had alleen nog maar een FCG string zeker![]()
Dan hoor je dat Roda met 5-1 gewonnen heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ik moet werken tot 18 uur, dus dat gaat nét niet lukken
Precies en Groningen en NEC ook ....dus om dat nu even speciaal onder de aandacht te brengenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan hoor je dat Roda met 5-1 gewonnen heeft.
PSV maar ook NEC en dat is altijd leuk tegen vitessequote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
De spelers gingen helemaal uit hun dak leek hetquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV maar ook NEC en dat is altijd leuk tegen vitesse
dat leek niet alleen zo, daar is een dik feest gevierd na afloopquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
De spelers gingen helemaal uit hun dak leek het
Beetje drinken graag!
kijk ff op http://www.zats1de.nl links boven staat-ie !quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Bjoro, heb jij het originele plaatje van het HBC-logo? dan pas ik nog ff de banner van Maudje aan
quote:Op zondag 4 december 2005 23:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk ff op http://www.zats1de.nl links boven staat-ie !
Kon je ook zien aan die jongen, die ging echt helemaal uit zijn dakquote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
worm de doelpunten maker is bijvoorbeeld zo'n jongen uit Nijmegen en die maakt dan zelf het winnende doelpunt, die is voorlopig de held.
Dan is dat ook gebeurdquote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
dndiek, als je hem hebt aangepast moet je ff zeggen waar die staat. Kan ik de link aanpassen.
met eenquote:Op zondag 4 december 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
oeps...geroep uit de kamer hiernaast....Mascotte wil flesje !
Blaise wilde alleen maar alvast zijn schoentje zetten voor Sinterklaas.quote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding]
Onze twee grote vrienden
Leuke foto
Zou hetquote:Op zondag 4 december 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaise wilde alleen maar alvast zijn schoentje zetten voor Sinterklaas.
Ik wou dat ik dat ook kon doenquote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de video van 24 bekijken.
Konden die Tukkers hun bek dan niet houden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou hetHij snapt het denk ik nog niet zo goed
Dos jij zat toch niet bij die groep knorrende onverlaten in het uitvak bij die minuut stilte? Beetje jammer was dat.
Het waren er maar een paar hoor, maar sommigen vonden het nodig te knorrenquote:Op zondag 4 december 2005 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Konden die Tukkers hun bek dan niet houden?
quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het waren er maar een paar hoor, maar sommigen vonden het nodig te knorren
Tja, stom grapje altijd van die Tukkers richting ons, maar om dat nu in een minuut stilte te doenquote:
Succes ermeequote:Op maandag 5 december 2005 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
6.30 opstaan, 9.30 tentamen. Hopelijk kan ik nog twee uurtjes werk verzetten voordat ik aan het tentamen moet
quote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Trusten Schiggie, Clau en Noca!
weer wat nieuws....ze wil helemal geen flesje, maar een speen in haar mond en slapen (en knuffels van Clau natuurlijk !).....als ze het zo wil, prima dan !quote:Op maandag 5 december 2005 00:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het waren er maar een paar hoor, maar sommigen vonden het nodig te knorren
Van wie House gedoe ?quote:Op maandag 5 december 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Push the Button blijft toch een heerlijk chill plaatje
Sugababes, Tong, de lieftallige dames uit Engeland. Lekker rustig, goedlopend nummertjequote:
Met clip erbij idd zeer goed te doen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Echt zo'n irritant deuntje wat de gehele dag in je hoofd blijft hangen en wat dan op zich weer niet erg is.quote:Op maandag 5 december 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sugababes, Tong, de lieftallige dames uit Engeland. Lekker rustig, goedlopend nummertje
Kinderhand enzo...quote:Op maandag 5 december 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]zit ook maar 1 lekker wijf in die groep
quote:
quote:
Dat ga ik ook maar eens doen,welgeteld 4uurtjes geslapen dit weekend.quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik ga mijn bed opzoeken, nog even een beetje slaap inhalen van dit weekend
Neem er zelf maar een, ik neem een biertjequote:Op maandag 5 december 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry dan,kan toch nog niet slapen.
Bacootje?
quote:Op maandag 5 december 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neem er zelf maar een, ik neem een biertje
Precies. Dat gepraat over die Zwarte Cross, is dat trouwens serieusquote:Op maandag 5 december 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hebben we er van het weekend al genoeg van op maar eentje meer of minder...
Dat is serieus,we gaan al met zijn 3enquote:Op maandag 5 december 2005 01:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Precies. Dat gepraat over die Zwarte Cross, is dat trouwens serieus? Lijkt me op zich lachen denk ik ....
Ik hang mn tent alvast te drogenquote:Op maandag 5 december 2005 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is serieus,we gaan al met zijn 3en
Voor mij een cappucino.quote:Op maandag 5 december 2005 08:09 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen...
Rondje van ikke....
* Lekker kopje neerzetquote:
Dankjequote:Op maandag 5 december 2005 08:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* Lekker kopje neerzet
Zo nu op zoek naar die Arnhemmers hier op kantoor![]()
*proest* onze rollator-ex-mod gaat hip !quote:Op maandag 5 december 2005 04:03 schreef golfer het volgende:
Via mijn Russiche legale site voor bij elkaar weer $ 4,63 Confessions on the Dancefloor van Madonna nog binnengehaald
In Friesland weten ze tenminste hoe ze met sporthelden moeten omgaan !quote:Standbeeld voor kaatser van de eeuw
Friesland heeft afscheid genomen van Hotze Schuil, de kaatser van de eeuw. Vorige week vrijdag overleed deze kaatslegende in zijn slaap. Tijdens de plechtigheden verklaarde de gemeente Harlingen dat Schuil een standbeeld krijgt in deze stad. Al voor zijn dood was de kaatser hiervan op de hoogte gesteld. Met zijn familie wordt nu bekeken waar het standbeeld geplaatst wordt.
3 gezusters, in het house gedeelte (beetje softe house, maar beter dan rnb of ski hut....)quote:
héquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef SCH het volgende:
Hoi
pepernotentaartquote:Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:
Zometeen Sinterklaaslunch. Benieuwd wat we dit jaar krijgen.
ff kijken.....quote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
http://www.mastermovies.nl/movies/Arie%20en%20Bastiaan.zip
http://www.mastermovies.nl/Arie%20en%20Bastiaan%20II%20(High).zip![]()
![]()
ik wel, al vraag ik mij af of het verstandig isquote:Op maandag 5 december 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
kan hier op mijn werk dat soort dingen helaas niet openen !
Wat doe je voor iets?quote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef DarkShine het volgende:
En wederom een dag gespijbeld.
Ik kan me echt niet meer motiveren voor mijn opleiding. Degene uit me klas waarmee ik het meest optrok heeft hetzelfde probleem...
www.b-pro.nlquote:Op maandag 5 december 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
http://www.mastermovies.nl/movies/Arie%20en%20Bastiaan.zip
http://www.mastermovies.nl/Arie%20en%20Bastiaan%20II%20(High).zip![]()
![]()
vast niet dezelfde school als Nol Hendriksquote:
Dat had ik dus ook. Heb me vandaag uitgeschreven.quote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef DarkShine het volgende:
En wederom een dag gespijbeld.
Ik kan me echt niet meer motiveren voor mijn opleiding. Degene uit me klas waarmee ik het meest optrok heeft hetzelfde probleem...
Zit er zelf ook over na te denken, het boeit me niet meer zo.quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Heb me vandaag uitgeschreven.
quote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding]
Onze twee grote vrienden
Leuke foto
Nee dat was ik niet. Dat vond ik netzo respectloos als jullie denk ik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou hetHij snapt het denk ik nog niet zo goed
Dos jij zat toch niet bij die groep knorrende onverlaten in het uitvak bij die minuut stilte? Beetje jammer was dat.
technische informatie. richting van ICT Beheer maar ik miste de motivatie en daarbij kwam dat het wel een heel erg hoog niveau was.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef Suijk het volgende:
Welke studie deed je dos?
Moeten we kleine Maud nu al overhalen om te stoppenquote:Op maandag 5 december 2005 14:11 schreef Bjoro het volgende:
Hools is een studie-drop-out-ontmoetingplek geworden
Haal hier andere fokkers over ook te stoppen met studie
Die film draait toch nog steeds in de bioscoop.quote:Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef borisz het volgende:
middag
we hebben net op school flight plan gekeken wat een kut film zeg![]()
Mijn vader is jarig dus hij geeft een rondje![]()
we eten vanaaf in een wok restaurant![]()
![]()
Jij ook al TI? Welke school?quote:Op maandag 5 december 2005 14:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
technische informatie. richting van ICT Beheer maar ik miste de motivatie en daarbij kwam dat het wel een heel erg hoog niveau was.
ja maar iemand heeft hem op dvdquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die film draait toch nog steeds in de bioscoop.
Saxion Enschede.quote:
Dan heb je wel een milde school wij mochten onderling nog geen Software/games/muziek en films uitwisselenquote:
Ik heb vroeger heel wat geld verdiend aan cd's verkopen op school.quote:Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een milde school wij mochten onderling nog geen Software/games/muziek en films uitwisselen
toch ff klikken hequote:Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moeten we kleine Maud nu al overhalen om te stoppen![]()
Elizequote:Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef DeTolk het volgende:
Finale Battle of the Babes 2005 begint
Een hele lastige keuze.
Da is toch in de geheel nie ut lekkerste wijf van Nederland manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |