Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden wordenquote:Op zondag 4 december 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bier, Hoegaarden, Baco's!
Prima volgorde voor een goede stapavond
Waar was je nou geweest?quote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Den Bosch was erg gezellig gisteren, de BaCootjes gingen er weer in als warme broodjes.
Nog een zat wijf achter me aan gehad, die er van overtuigd was dat ik op Johnny Knoxville leek....
quote:Op zondag 4 december 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden worden
Alsof ik ooit ga komenquote:Op zondag 4 december 2005 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die laffe VBL-meets moeten maar es wat later op de dag gehouden worden
Ik vrees het ergste. En dat is dan maximaal 2 keer goud voor NL (5 en 10 km).quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop echt dat ze op de Olympische Spelen die Amerikanen gewoon naar huis rijden...
Jot, koffer 4.quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Gaan we weer met z'n allen raden in welke koffer de 5 miljoen zit?
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Roept u maar!quote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
het is al begonnen en de precieze tijd dat ze de koffers gaan openmaken weet ik nietquote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?
neequote:Op zondag 4 december 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
Nu beginnen ze met de vragen .. rond 22.00 met raden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat en hoe lang duurt het voordat ze met die koffers gaan werken ?
Als jij niet mee doet dan is het antwoord op de vraag van golfer inderdaad neequote:
Zekerquote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu beginnen ze met de vragen .. rond 22.00 met raden.
En Ambrosius, GMTA
22.10.quote:Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
Hoe laat is DWHN?
22.10uurquote:Op zondag 4 december 2005 21:38 schreef Superheld het volgende:
Hoe laat is DWHN?
Dat zeg ik...quote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als jij niet mee doet dan is het antwoord op de vraag van golfer inderdaad nee![]()
Wat heeft Hans Teeuwen er mee te makenquote:
Haha de sig van pascalquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Hans Teeuwen er mee te maken
Doe maar zoquote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
DWHN krijgt ook hier voorrang boven de kutkoffers
Barbaarquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Een Verheijen-topic
Kan ik net zo goed een centenbak kopen
Ok dacht ik al vanmiddag was een crisis vergaderingquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje van Luxemburgo, die heeft sinds kort toch tijd over
Er is maar 1 Sven Kramerquote:
Ronaldinho vind je zeker ook niks ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 Sven Kramer
Goed van Verheijen,zeker dat ie Hedrick verslaat, maar het blijft zo'n ontzettend enge lelijke man.
DWHN is okquote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
zit iedereen nou weer die koffers te bekijken?
quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
zit iedereen nou weer die koffers te bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |