quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je had alleen nog maar een FCG string zeker![]()
Dan hoor je dat Roda met 5-1 gewonnen heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh...
Maar ik moet werken tot 18 uur, dus dat gaat nét niet lukken
Precies en Groningen en NEC ook ....dus om dat nu even speciaal onder de aandacht te brengenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan hoor je dat Roda met 5-1 gewonnen heeft.
PSV maar ook NEC en dat is altijd leuk tegen vitessequote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke club houdt weer de 0.. precies!
De spelers gingen helemaal uit hun dak leek hetquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV maar ook NEC en dat is altijd leuk tegen vitesse
dat leek niet alleen zo, daar is een dik feest gevierd na afloopquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
[..]
De spelers gingen helemaal uit hun dak leek het
Beetje drinken graag!
kijk ff op http://www.zats1de.nl links boven staat-ie !quote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Bjoro, heb jij het originele plaatje van het HBC-logo? dan pas ik nog ff de banner van Maudje aan
quote:Op zondag 4 december 2005 23:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk ff op http://www.zats1de.nl links boven staat-ie !
Kon je ook zien aan die jongen, die ging echt helemaal uit zijn dakquote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
worm de doelpunten maker is bijvoorbeeld zo'n jongen uit Nijmegen en die maakt dan zelf het winnende doelpunt, die is voorlopig de held.
Dan is dat ook gebeurdquote:Op zondag 4 december 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
dndiek, als je hem hebt aangepast moet je ff zeggen waar die staat. Kan ik de link aanpassen.
met eenquote:Op zondag 4 december 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
oeps...geroep uit de kamer hiernaast....Mascotte wil flesje !
Blaise wilde alleen maar alvast zijn schoentje zetten voor Sinterklaas.quote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[afbeelding]
Onze twee grote vrienden
Leuke foto
Zou hetquote:Op zondag 4 december 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Blaise wilde alleen maar alvast zijn schoentje zetten voor Sinterklaas.
Ik wou dat ik dat ook kon doenquote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de video van 24 bekijken.
Konden die Tukkers hun bek dan niet houden?quote:Op zondag 4 december 2005 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zou hetHij snapt het denk ik nog niet zo goed
Dos jij zat toch niet bij die groep knorrende onverlaten in het uitvak bij die minuut stilte? Beetje jammer was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |