24 is al een tijdje bezig hoor? Of kijk je ze op DVD? Dan kijk je de hele nacht wel doorquote:
Is net pas een minuut of 5 geleden begonnen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Fuck..vergeten 24 op te nemen, gelukkig wordt het woensdag herhaald.
1 euroquote:
quote:
hockeymeisjequote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Bjoro het volgende:
en welke club scoorde het meest aantal doelpunten deze competitieronde .....precies !
Ik neem ook nog ff een Appelsientje op Lisanne de Roever...proost !
quote:Op zondag 4 december 2005 21:39 schreef Suijk het volgende:
Koffer 14 is het dan. Ik kijk wel niet, maar ik hoor wel wat ik gewonnen heb.
waarom denk je dat ze een masker op moetquote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hockeymeisjealleen is ze niet echt de mooiste
Ik wel een hele week.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Doen ze teleurgesteld hij wint verdomme 35.000 euro daar moet ik 2 maanden voor werken.
Luxemburgo van Realquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
welke trainer is er ontslagen?
quote:Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze een masker op moet
Pooierquote:
aha oke, ik hoorde net iets bij deaankondiging van SV maar wist niet over wie t ging.quote:
Op een rolletje voor op de wc?quote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft een FCG sjaal van de Sint gekregen![]()
![]()
Luxermbourgo van Real Madridquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
welke trainer is er ontslagen?
Mooi beroep toch.quote:
quote:
Kun je de 30ste omdoen naar Kerkradequote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor. Netjes om naar de wedstrijden vanaf nu
* clauwheee blij is![]()
Was het maar waar. Ik moet dan werkenquote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kun je de 30ste omdoen naar Kerkrade
quote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
Vandaag even bij mijn neef op bezoek geweest. Hij heeft een nieuwe woning. Hij is fanatiek feyenoord fan. Ik knipte het licht aan op de wc en tegelijkertijd gaat 'Hand in hand' spelen. Een Ajax logo op de bodem van de wc en helemaal vol gehangen met vaantjes, sjaals, posters en allerlei attributen. Best bizar schijten, op die manier.
welke club houdt weer de 0.. precies!quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Bjoro het volgende:
en welke club scoorde het meest aantal doelpunten deze competitieronde .....precies !
Ik neem ook nog ff een Appelsientje op Lisanne de Roever...proost !
Zover reizen is dat toch niet...quote:Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik moet dan werken
Roda heeft de 0 gehouden.quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke club houdt weer de 0.. precies!
Ik zat er nog aan te denken om mijn reet met John de Wolf of Ruud Heus af te vegen ofzo.quote:
Neuh...quote:
je had alleen nog maar een FCG string zekerquote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft een FCG sjaal van de Sint gekregen![]()
Wijquote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke club houdt weer de 0.. precies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |