Met clip erbij idd zeer goed te doen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Push the Button blijft toch een heerlijk chill plaatje
Echt zo'n irritant deuntje wat de gehele dag in je hoofd blijft hangen en wat dan op zich weer niet erg is.quote:Op maandag 5 december 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Push the Button blijft toch een heerlijk chill plaatje
quote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sugababes, Tong, de lieftallige dames uit Engeland. Lekker rustig, goedlopend nummertje
Kinderhand enzo...quote:Op maandag 5 december 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]zit ook maar 1 lekker wijf in die groep
quote:
quote:
Dat ga ik ook maar eens doen,welgeteld 4uurtjes geslapen dit weekend.quote:Op maandag 5 december 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik ga mijn bed opzoeken, nog even een beetje slaap inhalen van dit weekend
Neem er zelf maar een, ik neem een biertjequote:Op maandag 5 december 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry dan,kan toch nog niet slapen.
Bacootje?
quote:Op maandag 5 december 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neem er zelf maar een, ik neem een biertje
Precies. Dat gepraat over die Zwarte Cross, is dat trouwens serieusquote:Op maandag 5 december 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hebben we er van het weekend al genoeg van op maar eentje meer of minder...
Dat is serieus,we gaan al met zijn 3enquote:Op maandag 5 december 2005 01:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Precies. Dat gepraat over die Zwarte Cross, is dat trouwens serieus? Lijkt me op zich lachen denk ik ....
Ik hang mn tent alvast te drogenquote:Op maandag 5 december 2005 01:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is serieus,we gaan al met zijn 3en
Voor mij een cappucino.quote:Op maandag 5 december 2005 08:09 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen...
Rondje van ikke....
* Lekker kopje neerzetquote:
Dankjequote:Op maandag 5 december 2005 08:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* Lekker kopje neerzet
Zo nu op zoek naar die Arnhemmers hier op kantoor![]()
*proest* onze rollator-ex-mod gaat hip !quote:Op maandag 5 december 2005 04:03 schreef golfer het volgende:
Via mijn Russiche legale site voor bij elkaar weer $ 4,63 Confessions on the Dancefloor van Madonna nog binnengehaald
In Friesland weten ze tenminste hoe ze met sporthelden moeten omgaan !quote:Standbeeld voor kaatser van de eeuw
Friesland heeft afscheid genomen van Hotze Schuil, de kaatser van de eeuw. Vorige week vrijdag overleed deze kaatslegende in zijn slaap. Tijdens de plechtigheden verklaarde de gemeente Harlingen dat Schuil een standbeeld krijgt in deze stad. Al voor zijn dood was de kaatser hiervan op de hoogte gesteld. Met zijn familie wordt nu bekeken waar het standbeeld geplaatst wordt.
3 gezusters, in het house gedeelte (beetje softe house, maar beter dan rnb of ski hut....)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |