Kun je dus met bijv. de Kozakken tegen de Assyriers strijden?quote:Op zondag 4 december 2005 17:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig gegenereerde kaart.
Is de spelbeleving tov Civ II heel anders?quote:Op zondag 4 december 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/i5n135_th.jpg]afbeelding][/url]
Nou, je bent 0% mongoolquote:Op zondag 4 december 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://tinypic.com/i5n135_th.jpg]afbeelding][/url]
Zeer.quote:Op zondag 4 december 2005 18:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is de spelbeleving tov Civ II heel anders?
Nou, ik snap bijv. niet waarom een docu van de BBC in TRU moet gaan staan.quote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, dan laat dat topic maar zitten.
Deze. http://forum.fok.nl/topic/660858quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond om 0:20 herhaald de BBC 2 de eerste aflevering van de 3 delige documentaire serie over het ontstaan van de Neo Conservatives en de Fundamentalistische Islamitische terrorisme.
http://tinyurl.com/4ybzn
Echte aanrader om te kijken, heb de serie al gezien, en het geeft een goed hoewel gekleurd beeld van dit stukje moderne geschiedenis,
Videorecorders klaarzetten dus,
Ik vond het eerder de meest geslaagde horror-film aller tijden. Ik werd er gewoon misselijk van.quote:Op zondag 4 december 2005 18:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Die documentaire lijkt mij grotendeels op feiten te berusten. Het is alleen zo beroerd dat veel mensen met kapitalen de discussie komen binnenstormen:
AL KAIDA BESTAAT NIET! TERRORISME BESTAAT NIET!,
terwijl dat toch echt niet de slotsom van de regisseur is.
Hij wil graag even aangeven dat hij geen enkele kennis heeft van wetenschappelijke methodiek?quote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raadselachtig?
Ja, alsof het spectaculair isquote:
Dat is pas vanaf maart '07quote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef George-Butters het volgende:
Het komt wel goed Nederland, vadertje Wiegel waakt over jullie!
Verwijzing naar een topic waarin een radicale partij hetzelfde vindt? Dat zegt natuurlijk eerder iets over u?.quote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef Pracissor het volgende:
Mutant01, n.a.v. onze laatste discussie over de Islam, met tot slot mijn visie waarom ik gematigde moslims een groter gevaar vond dat fundi's, verwijs ik je graag door naar dit topic:
De SGP en de islam. Moslims gelijkwaardig; de islam niet.
pberends heeft n nieuwe avotoar!quote:
ik hoop het niet.. teh horrorrrquote:
Komt omdat Bos in Bouterse the musical heeft gespeeld vandaagquote:
Dat is niets, vergeleken bij een film van Bertolucci.quote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef Tafkahs het volgende:
Sommige mensen.. Wie durft het in z'n hoofd te halen om halfvolle flessen goede wijn achter elkaar door de gootsteen te spoelen. Ik ben helemaal van slag...
Hoezo? The last emperor was best te pruimen, toch?quote:Op zondag 4 december 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is niets, vergeleken bij een film van Bertolucci.
hm die moet ik ook hebben dusquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wow, wat is Civilization 4 gaaf. Tof. Cool. Super. Extreem. Mega. Universum. God.
Die vent grossiert in dierenmishandeling.quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoezo? The last emperor was best te pruimen, toch?
Moskou is minor.quote:Op zondag 4 december 2005 20:40 schreef Monidique het volgende:
Johan, de Assyriërs zitten niet speelbaar in het spel. Wellicht als minor civilization.
Wat heeft ie gemold dat je gezien hebt dan?quote:Op zondag 4 december 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die vent grossiert in dierenmishandeling.
Kwil een keertje tegen u spelen!quote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wow, wat is Civilization 4 gaaf. Tof. Cool. Super. Extreem. Mega. Universum. God.
Waar was je dan de hele dag?quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef kLowJow het volgende:
Zo. Weer thuis.
'k vin dattut 'acteur' moet zijn.quote:
Laat 'm maar lekker minister president worden, het departement met het minste budget van allemaal. Volgens mij mag Pechtold nog meer opmaken.quote:
De Suzuki Sidekick?quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Genoeg gelachen in deze poel van jolijt, ik ga er van tussen.
Ja, een neuraal netwerkquote:Op maandag 5 december 2005 00:52 schreef DionysuZ het volgende:
gaat het over fractals?interessant. Een leuke theorie is dat ons universum eigenlijk één grote 4 dimensionele fractal is
Volgens mij heb ik zojuist een kadootje geregeldquote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik wou eigenlijk een blonde slet voor Sinterklaas...
Maar ook dit jaar had de Sint poep in zijn oren. En weer heb ik het verkeerde kado gekregen.
Zelfs nep-gelovigen met een vieze baard en een bunch (aangebrande) asielzoekers moeten mij niet
X,Y,Z, tijd , zijn er 4, maar dan heb je nog geen wormgaten, stringsnaren en zwarte gaten singulariteiten, parallelle universums en nog wat sprookjes termen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:52 schreef DionysuZ het volgende:
gaat het over fractals?interessant. Een leuke theorie is dat ons universum eigenlijk één grote 4 dimensionele fractal is
quote:Op maandag 5 december 2005 01:50 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist een kadootje geregeld![]()
Het is of de drank, of ik ben verliefd geloof ik
snaartheorie gaat idd uit van een 10 of 11 dimensionaal universum, met een aantal opgekrulde dimensies. Maar goed, over deze theorie heerst nog erg veel controverse. Zwarte gaten (singulariteiten) kunnen goed in een 4 dimensionaal universum bestaan hoorquote:Op maandag 5 december 2005 06:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
X,Y,Z, tijd , zijn er 4, maar dan heb je nog geen wormgaten, stringsnaren en zwarte gaten singulariteiten, parallelle universums en nog wat sprookjes termen.
Ik dacht dat het universum uit 9 of 11 dimensies bestond .Maar daar zijn wetenschappers ook nog niet helemaal uit geloof ik.
Je zou het aan de profeet Stephan Hawking kunnen vragen. Die is wel heel dicht bij god gekomen.![]()
Wormgaten zijn heel apart die hebben een zeer korte levensduur (paar miljoensten van sec) en zijn idioot klein. 10-23 of zo. Ze bestaan wel in een 4D wereld. Maar zouden ze in een beschrijving van een 11-dimensionale wereld er niet heel anders eruit zien.quote:Op maandag 5 december 2005 06:58 schreef DionysuZ het volgende:
snaartheorie gaat idd uit van een 10 of 11 dimensionaal universum, met een aantal opgekrulde dimensies. Maar goed, over deze theorie heerst nog erg veel controverse. Zwarte gaten (singulariteiten) kunnen goed in een 4 dimensionaal universum bestaan hoor. Wormgaten zijn nog niet aangetoond, maar is slechts theoretisch een mogelijkheid, maar dan ook in 4 dimensies.
Dat is even de vraag, omdat in een zwart gat het referentiekader van tijdshorizon komt te vervallen.quote:Op maandag 5 december 2005 06:58 schreef DionysuZ het volgende:
Zwarte gaten (singulariteiten) kunnen goed in een 4 dimensionaal universum bestaan hoor.
Vraag aan een punt hoe een 3D-wereld eruit ziet, en je krijgt ook een vage toestandsbeschrijving.quote:Op maandag 5 december 2005 07:16 schreef DionysuZ het volgende:
In welk baboesjka poppetje zitten we niet?
Yep het is vroeg, ik ben alvast begonnen met hersengymnastiek.quote:Op maandag 5 december 2005 07:20 schreef DionysuZ het volgende:
De enige energie die een zwart gat verlaat is in de vorm van hawkingstraling. Garbage in = garbage out is helaas niet echt aannemelijk aangezien we nog geen enkele garbage out hebben ontdekt in ons universum (wat natuurlijk niet betekent dat het in een ander/parallel universum niet zou bestaan).
damn het is vroeg:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |