Dat is niets, vergeleken bij een film van Bertolucci.quote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef Tafkahs het volgende:
Sommige mensen.. Wie durft het in z'n hoofd te halen om halfvolle flessen goede wijn achter elkaar door de gootsteen te spoelen. Ik ben helemaal van slag...
Hoezo? The last emperor was best te pruimen, toch?quote:Op zondag 4 december 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is niets, vergeleken bij een film van Bertolucci.
hm die moet ik ook hebben dusquote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wow, wat is Civilization 4 gaaf. Tof. Cool. Super. Extreem. Mega. Universum. God.
Die vent grossiert in dierenmishandeling.quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoezo? The last emperor was best te pruimen, toch?
Moskou is minor.quote:Op zondag 4 december 2005 20:40 schreef Monidique het volgende:
Johan, de Assyriėrs zitten niet speelbaar in het spel. Wellicht als minor civilization.
Wat heeft ie gemold dat je gezien hebt dan?quote:Op zondag 4 december 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die vent grossiert in dierenmishandeling.
Kwil een keertje tegen u spelen!quote:Op zondag 4 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
Wow, wat is Civilization 4 gaaf. Tof. Cool. Super. Extreem. Mega. Universum. God.
Waar was je dan de hele dag?quote:Op zondag 4 december 2005 21:41 schreef kLowJow het volgende:
Zo. Weer thuis.
'k vin dattut 'acteur' moet zijn.quote:
Laat 'm maar lekker minister president worden, het departement met het minste budget van allemaal. Volgens mij mag Pechtold nog meer opmaken.quote:
De Suzuki Sidekick?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |