Maar dat kan ook makkelijk!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind hem trouwens over het tot nu toe al wel leuker danJK.
Nou ja, ze kwam wel leuk over in het theater. Aparte, diepe stem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:13 schreef Stranger het volgende:
Hiervoor moest ik juichen tom?
Ik vind haar een beetje 'alice'-vervelend.
Ja echt wel, alleen haar stem haald dat LANG niet!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze probeert teveel Anouk na te doen...
Geen idee hoe ze eruit zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Iemand Sbientje en/of Vaduz al gespot?
Ik zag net wel een lange vent met z'n rug in beeld, geen idee of het 'm echt was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Iemand Sbientje en/of Vaduz al gespot?
Hier heb je niets aan inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Standaard poppetje, niet veel aan.
Skaai danquote:
CDP is denk ik ook nog wel iemand die opvalt.quote:
Eens isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:17 schreef Sasami het volgende:
Martijn en Chantal presenteren ook veel beter dan Reinout en Tooske ooit hebben gedaan.
Dat wordt nog wat met Merle, Inso.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
I-Jay is stom.
Chantal is irritant en die kleine vind ik geen flikker aan. (Zo saai dat ik dr naam nu al weer ben vergeten)
Oeh, das goed nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
CDP is denk ik ook nog wel iemand die opvalt.
Christon was fan van Jeff Buckley, dus ben ik fan van Christon..
zo is ze altijd aan het werk gekomen, vanuit je kruis en op je knieenquote:
Ik lig echt nog steeds helemaal dubbel om haar, ze is zó dom.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef dat wijf een nekschot/spreekverbod svp.
Merle moet achter het aanrecht zingen, niet op tv.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met Merle, Inso.
Ik vond hem idd ook nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Angeles het volgende:
I-Jay vond ik trouwens niet zo heel bijzonder.
Kan jij daar om lachen? Ik zit echt met kromme tenen tv te kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lig echt nog steeds helemaal dubbel om haar, ze is zó dom.
Wat ben jij een heerlijke vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kreeg zowaar een pamfletje in m'n brievenbus vandaag dat ik op haar moest stemmen. Niet dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Merle moet achter het aanrecht zingen, niet op tv.!
Echt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Nou echt niet. Tooske en Reinout deden het echt way leuker.
Lollig dat ze isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood aan dat mens, t werkt wel op mn lachspieren. Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand zo achterlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan jij daar om lachen? Ik zit echt met kromme tenen tv te kijken.
Heb m'n afspraak van vanavond naar 21.30 verplaatst (speciaal voor Idols) maar als het zo verder gaat vertrek ik nu wel.
!
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef HuubTuub het volgende:
gaan er vanavond nou 3 door?
Heb m'n DS er maar bij gepakt. Als er geen kandidaat in beeld is, red ik gewoon Princess Toadstool.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood aan dat mens, t werkt wel op mn lachspieren. Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand zo achterlijk kan zijn.Ik mis Tooske (dat ik dat ooit zou zeggen) en Reinout.
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef laen het volgende:
[..]
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4
Er komt ook nog een wildcard... dus uiteindelijk 13 in de liveshows...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Sasami het volgende:
[..]
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?
Jaja, ze is echt van alle markten thuis!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Stranger het volgende:
awatleuk, ze doet ook de staatsloterij pakjesavond.
13, een van de 6 wildcardkandidaten gaat ook nog naar de finale.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Sasami het volgende:
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?
De choreograaf van Kylie Minouge..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Wie is die gast eigenlijk die steeds Engels praat?
Maar hoe zit het dan, komen er dan 12 in de finale?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef laen het volgende:
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4
Tut tut, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hij is wel erg goed, meteen naar de finale wmb.
Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Angeles het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan, komen er dan 12 in de finale?
Heb blijkbaar iets gemist...ze doen het ook elk jaar anders!
Okee, thnx. Was beetje spuit-elfreactie van mij nog, m'n internet was even traag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
13, een van de 6 wildcardkandidaten gaat ook nog naar de finale.
Is dit nou die All of Us-gastquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij doet me aan Joel denken.
En hij kan niet zingen.
* meelift*quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo goed en word eng van hoe die gast er uit ziet.
vet vaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
Wordt wel een lange reeks finaleafleveringen dan. Ik vraag me wel af waarom ze elk jaar de regels veranderen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Sasami het volgende:
Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemist
Maar gaan dus 13 door nog 1 met de wildcard schijnbaar
Eric is liefquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ze Eric volgend jaar dumpen en een echt jurylid nemen.
En Jerney raakt de spreekwoorden kwijt..
Dat is net zoiets als: "Hij stinkt minder dan die twee andere hopen stront."quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Hij doet het beter dan de eerste 2 kandidaten
Waarom heeft Merle haar schoonmaakspons op haar hoofd heeft laten zitten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is Martijn als cowboy verkleed?
Dat zij zo ver is gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
Ah, een favoriet van Insomaniac.
maar zonder HJ is het ook niksquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Angeles het volgende:
[..]
Eric is lief
Ik vind Eric de enige leuke uit de jury.
Sja misschien om mensen te blijven laten interreseren in idols misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Angeles het volgende:
[..]
Wordt wel een lange reeks finaleafleveringen dan. Ik vraag me wel af waarom ze elk jaar de regels veranderen.
Stranger nee!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:31 schreef Stranger het volgende:
Ah een Willeke Alberti. Ik pak mijn telefoon alvast.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Angeles het volgende:
Ze komt wel al een stuk volwassener over dan Karlijn bijvoorbeeld, dat is nog echt een meisje, dit is wel al meer een huisvrouw.
Goede stem trouwens.
Ze is dan ook 10 jaar ouder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Angeles het volgende:
Ze komt wel al een stuk volwassener over dan Karlijn bijvoorbeeld, dat is nog echt een meisje, dit is wel al meer een vrouw.
Goede stem trouwens.
Ik ben niet onwijs dol op HJ, maar misschien heb je gelijk.quote:
M.a.w. "d'r is geen flikker aan"quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt weer zo'n typisch Nederlandse 'ik kan wel zuiver zingen maar het klinkt allemaal hetzelfde'-vrouwenstem.
Hear hear.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Inso, das pas een vrouw.
Nekschot graag!
O, ik had niet gezien hoe oud ze was, Fokken en Idols kijken gaat niet de hele tijd samen.quote:
Je mist (nog) niks. HJ vond dat Merle Melissa goed nadeed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:34 schreef Stranger het volgende:
heerlijk, de stroom vliegt er hier net af en nu ligt de kabel er uit, dag Idols. Dit jaar is blijkbaar niet aan mij besteed
Ja en dan typisch weer dat de jury niet geweldig positief is terwijl er eindelijk iemand staat die goed zingt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dit was de eerste die ik echt mooi vond zingen!
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M.a.w. "d'r is geen flikker aan"
Ehehehe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".
Niet heel gek als er daar een vrouwtje staat dat nou daadwerkelijk achter het aanrecht thuishoortquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja en dan typisch weer dat de jury niet geweldig positief is terwijl er eindelijk iemand staat die goed zingt.
Ze moet gewoon dr smoel houwe en dr tieten laten zien, dan wint ze wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Tis Floortje goed gelukt om niet als object meer over te komen.
Idd verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar haar versie van Nothing Else Matters is.
Helaas niet in haar muziek.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lucie lijkt op Heather Nova.
Zuip ze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Stranger het volgende:
Nou, ik knip nog even mijn teennagels af en dan ben ik de kroeg in.
Kutkabel
trusten.
Nou ,weet ik niet waarom moet een zogenaamde idool er goed uitzien? ze heeft toch wel uitstraling en een geweldige stem naar mijn idee kan ze het best ver schoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet heel gek als er daar een vrouwtje staat dat nou daadwerkelijk achter het aanrecht thuishoort. Zie jij al posters van Merle voor je?
.
En voila, het ik-verneuk-Nothing-Else-Matters-wel-even-kreng is uit de kast getrokken.
Kurt Nilsen had een gnorkenkop én uitstraling. Merle heeft geen uitstraling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:40 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nou ,weet ik niet waarom moet een zogenaamde idool er goed uitzien? ze heeft toch wel uitstraling en een geweldige stem naar mijn idee kan ze het best ver schoppen.
Die gast uit noorwegen (Wil Kurt Nilsen) was toen de noorse idol dat was toch ook niet je typische idool kwa uitelijk dan?
Frank.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erg pijnlijk, dit.
Frank was nog beter.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
Kurt Nilsen had een gnorkenkop én uitstraling. Merle heeft geen uitstraling.
Bijna, om 21.00 op Nederland 2 Dit Was Het Nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef HuubTuub het volgende:
Druipt bij jullie ook het enthousiamse uit de tv?
Ben ik niet met je eens! Ik vind wel dat ze uitstraling heeft en het best ver zou kunnen schoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
huh? denk het niet. de anderen waren beter eerlijk gezegd. ach Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee, niet echt. Maar ik denk dat hij iig nu nog doorgaat.
Wat is een gnork?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens! Ik vind wel dat ze uitstraling heeft en het best ver zou kunnen schoppen.
HEbben we naar hetzelfde optreden zitten kijken?quote:
yupquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.!
Echt nietquote:
Nee joh, aan het eind van deze aflevering moeten we nog een uur wachtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering weten we het.!
quote:
Maar het is wel het minst saaie optreden so far!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:46 schreef Croupouque het volgende:
Te belachelijk voor woorden! Een musicalster met een spons in zijn reet!
Ze kiezen expres bagger nummers omdat als ze een idol worden dat ook gaan zingen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
OMG, wat een superslecht nummer. Op een paar nummers van Britney Spears na een van de meest slechte.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh mijn god... wat was dit?
Al luisterend dacht ik 'hij entertained zichzelf voorbij'... En toen ik even opkeek dacht ik 'Iew!'.
Die bewegingen...
Zelfs die kneus van een herman komt nog meer over alsof hij het meent.
En Royena, daar heb ik ook niet echt vertrouwen in...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, de klappers (Floortje en Charissa) komen nog!
De jouwe ook al de mijne is net ook heel snel naar boven gegaan...Die zie ik waarschijnlijk pas terug na idols.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn vriend is weggelopen, hij trok het niet meer. Ehehehehe!
Zeer treffend omschreven!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:46 schreef Croupouque het volgende:
Te belachelijk voor woorden! Een musicalster met een spons in zijn reet!
Die komt wel bij de top 5 hoor.quote:
Arme mannen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef Sasami het volgende:
[..]
De jouwe ook al de mijne is net ook heel snel naar boven gegaan...Die zie ik waarschijnlijk pas terug na idols.
IK WIL NIET ALS EEN OBJECT GEZIEN WORDEN!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
Als Floortje geen idol wordt kan ze altijd nog in de Playboy gaan staan.
Dudequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje..
.
Eerst plaspauze. Denk ik.
Maar daar maar kwijlobject van trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Boeien wat de jury vindt, ik heb m'n reden om Idols verder te volgen gevonden.
Ach wat zijn principes als geld om de hoek komt kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
IK WIL NIET ALS EEN OBJECT GEZIEN WORDEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |