Hee, dat klopt jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte?
Die doet dat tegenwoordig vaker bij rtl4 programma's.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, verkouden Chantal is er toch.
Vanavond moet je voor Charissa, Christon, Floortje en Karlijn zijn en tegen I-Jay.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:06 schreef Stranger het volgende:
Ok, ik heb het één keer gezien, voor wie moet ik zijn? En, belangrijker, voor wie niet?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vanavond moet je voor Charissa, Christon, Floortje en Karlijn zijn en tegen I-Jay.
Die I-jay ziet er uit als een enorme attention whore, dus was ik sowieso geen fan van.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vanavond moet je voor Charissa, Christon, Floortje en Karlijn zijn en tegen I-Jay.
Die gaat eruit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay lijkt op Aldith Hunkar.
Dit lied nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ken het niet.
het is een van de excuus-negers. die zal nog wel effe meegaan.quote:
Het is toch een vrij bekend lied geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nope.
Maar gelukkig vinden jullie het ook allemaal slecht.
En een rode kralenketting.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Heeft ie nou een rok aan?
Was gewoon slecht, maar goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:12 schreef Stranger het volgende:
Nou als dit al 'goed' is, afgaande van de jury, zap ik dalijk snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |