Is dit nou die All of Us-gastquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij doet me aan Joel denken.
En hij kan niet zingen.
* meelift*quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo goed en word eng van hoe die gast er uit ziet.
vet vaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Insomaniac het volgende:
Ehehe, Eric lacht hem uit.
Wordt wel een lange reeks finaleafleveringen dan. Ik vraag me wel af waarom ze elk jaar de regels veranderen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Sasami het volgende:
Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemist
Maar gaan dus 13 door nog 1 met de wildcard schijnbaar
Eric is liefquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ze Eric volgend jaar dumpen en een echt jurylid nemen.
En Jerney raakt de spreekwoorden kwijt..
Dat is net zoiets als: "Hij stinkt minder dan die twee andere hopen stront."quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Hij doet het beter dan de eerste 2 kandidaten
Waarom heeft Merle haar schoonmaakspons op haar hoofd heeft laten zitten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is Martijn als cowboy verkleed?
Dat zij zo ver is gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
Ah, een favoriet van Insomaniac.
maar zonder HJ is het ook niksquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:30 schreef Angeles het volgende:
[..]
Eric is lief
Ik vind Eric de enige leuke uit de jury.
Sja misschien om mensen te blijven laten interreseren in idols misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:29 schreef Angeles het volgende:
[..]
Wordt wel een lange reeks finaleafleveringen dan. Ik vraag me wel af waarom ze elk jaar de regels veranderen.
Stranger nee!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:31 schreef Stranger het volgende:
Ah een Willeke Alberti. Ik pak mijn telefoon alvast.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Angeles het volgende:
Ze komt wel al een stuk volwassener over dan Karlijn bijvoorbeeld, dat is nog echt een meisje, dit is wel al meer een huisvrouw.
Goede stem trouwens.
Ze is dan ook 10 jaar ouder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Angeles het volgende:
Ze komt wel al een stuk volwassener over dan Karlijn bijvoorbeeld, dat is nog echt een meisje, dit is wel al meer een vrouw.
Goede stem trouwens.
Ik ben niet onwijs dol op HJ, maar misschien heb je gelijk.quote:
M.a.w. "d'r is geen flikker aan"quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt weer zo'n typisch Nederlandse 'ik kan wel zuiver zingen maar het klinkt allemaal hetzelfde'-vrouwenstem.
Hear hear.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Inso, das pas een vrouw.
Nekschot graag!
O, ik had niet gezien hoe oud ze was, Fokken en Idols kijken gaat niet de hele tijd samen.quote:
Je mist (nog) niks. HJ vond dat Merle Melissa goed nadeed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:34 schreef Stranger het volgende:
heerlijk, de stroom vliegt er hier net af en nu ligt de kabel er uit, dag Idols. Dit jaar is blijkbaar niet aan mij besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |