Ik lig echt nog steeds helemaal dubbel om haar, ze is zó dom.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef dat wijf een nekschot/spreekverbod svp.
Merle moet achter het aanrecht zingen, niet op tv.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met Merle, Inso.
Ik vond hem idd ook nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Angeles het volgende:
I-Jay vond ik trouwens niet zo heel bijzonder.
Kan jij daar om lachen? Ik zit echt met kromme tenen tv te kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lig echt nog steeds helemaal dubbel om haar, ze is zó dom.
Wat ben jij een heerlijke vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kreeg zowaar een pamfletje in m'n brievenbus vandaag dat ik op haar moest stemmen. Niet dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Merle moet achter het aanrecht zingen, niet op tv.!
Echt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
Nou echt niet. Tooske en Reinout deden het echt way leuker.
Lollig dat ze isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood aan dat mens, t werkt wel op mn lachspieren. Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand zo achterlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kan jij daar om lachen? Ik zit echt met kromme tenen tv te kijken.
Heb m'n afspraak van vanavond naar 21.30 verplaatst (speciaal voor Idols) maar als het zo verder gaat vertrek ik nu wel.
!
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef HuubTuub het volgende:
gaan er vanavond nou 3 door?
Heb m'n DS er maar bij gepakt. Als er geen kandidaat in beeld is, red ik gewoon Princess Toadstool.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik irriteer me dood aan dat mens, t werkt wel op mn lachspieren. Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand zo achterlijk kan zijn.Ik mis Tooske (dat ik dat ooit zou zeggen) en Reinout.
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef laen het volgende:
[..]
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4
Er komt ook nog een wildcard... dus uiteindelijk 13 in de liveshows...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Sasami het volgende:
[..]
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?
Jaja, ze is echt van alle markten thuis!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Stranger het volgende:
awatleuk, ze doet ook de staatsloterij pakjesavond.
13, een van de 6 wildcardkandidaten gaat ook nog naar de finale.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:25 schreef Sasami het volgende:
Gaan er dan nu 12 door naar de finale? Want er komen toch 3 afleveringen van de workshops?
De choreograaf van Kylie Minouge..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Wie is die gast eigenlijk die steeds Engels praat?
Maar hoe zit het dan, komen er dan 12 in de finale?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:23 schreef laen het volgende:
3 door de kijkers, 1 door de jury. In totaal dus 4
Tut tut, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar hij is wel erg goed, meteen naar de finale wmb.
Je bent niet de enige ik had dat dit keer ook ff gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef Angeles het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan, komen er dan 12 in de finale?
Heb blijkbaar iets gemist...ze doen het ook elk jaar anders!
Okee, thnx. Was beetje spuit-elfreactie van mij nog, m'n internet was even traag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
13, een van de 6 wildcardkandidaten gaat ook nog naar de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |