Maar goed met zo'n mooie mattenset wordt het altijd overal gezellig!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat de drank hielp en dat we eigenlijk echt wel wouden winnen (iedereen gooide redelijk goed en gelijk met elkaar op). Maar bij ons was het oprecht gezelligal hielden we het na 2 potjes wel voor gezien.
Op je 190D pasquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je mag altijd geld overmaken naar mijn 190D beschermings fonds![]()
Ik wou zuipen, dus broertje reedquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar goed met zo'n mooie mattenset wordt het altijd overal gezellig!![]()
En dan leg je de mattenset niet even in zijn auto?quote:
Jij hebt al geld van mij gehadquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je mag altijd geld overmaken naar mijn 190D beschermings fonds![]()
Ik weer meer geld van je, sugardaddyquote:
jupquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
Sjoewe, heb je ook een 190D postbankpas?
kuttopic trouwens
heb je een foto die je mooi gelijnd wil hebben (ook voor het T-shirt)?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weer meer geld van je, sugardaddy![]()
zou ik ook niet willenquote:
Zal 'm je snel passenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heb je een foto die je mooi gelijnd wil hebben (ook voor het T-shirt)?
Dan kan ik er alvast mee aan de slaggezien de tijd die ik heb kan het namelijk wel effe duren.
Die haal ik eruitquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook niet met zijn prachtige mattenset?
Prachtige mattenquote:
Hij is zo groot en breedquote:
Heeft je moeder je niet geleerd dat je geen meisjes mag slaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik wil wel matten met PeuRac hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sloeg m'n moeder ook dus ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet geleerd dat je geen meisjes mag slaan
alles beter dan lenzenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bleef het maar bij mijn avatar
bril = kewlquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Herman is een Brilsmurf
Whoehahah-hahahah-whehehehe-oe-oe-oe-bwehahahahaha
* Sjoewe rolt over de grond
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
IK BEN ZO'N STOMME TERINGMONGOOL
ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
IK BEN ZO'N STOMME TERINGMONGOOL
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inderdaad!Whahahahahahahaha!
[afbeelding]
Stop eens met crack roken hippie, we snappen je nietquote:
we?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stop eens met crack roken hippie, we snappen je niet
Jup, ik heb namelijk twee beeldschermenquote:
ook twee webcams?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jup, ik heb namelijk twee beeldschermen
25 euro per minuut mag je glurenquote:
Nu je geen pooierslee mee hebt wil ik echt je bitch niet meer zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu je geen pooierslee mee hebt wil ik echt je bitch niet meer zijn
Als ik die Alfa heb dan worden het er weer 10!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Voor minder dan acht cilinders ga ik echt niet meer met je mee
Distributed Motoringquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik die Alfa heb dan worden het er weer 10!![]()
Sandra ging mn band plakken, en buiten vroor het, en de berging is te klein door alle apparaten die daar staanquote:
6 voorin en 4 in de aanhangerquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik die Alfa heb dan worden het er weer 10!![]()
Kan je dat zelf nietquote:
OHJA , nu je het zegtquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:04 schreef Sjoewe het volgende:
en dan ook nog een cylinder in je brilleglas
Neequote:
met of zonder vibrator aanzetstuk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:20 schreef Fugie het volgende:
ikke ipod shuffle na moet bouwen als suprise
twisted fuck.quote:
Nop dat niet nee. Gisteren wel een berg troep uit gekomen. Maar vandaag ziet het er stukken beter uit. Heb er nu ook geen pleister meer op zitten. Sommige mensen worden opeens een beetje wit als ze naar mijn voorhoofd kijkenquote:
quote:Wel doorsturen! Ook terug naar mij! Ik hoop dat het werkt!!! ECHT GEEN GRAP
VANAF HIER MOET JE ALLES EENS AANDACHTIG LEZEN
Ik geloof er zelf niet in. Heb op onze IT afdeling gevraagd of
het kwaad kan. Antwoord was negatief, m.a.w. hebben we niets te verliezen,
uitgezonderd onze kostbare tijd.
mvg,
Beste vrienden, zie dit bericht alsjeblieft niet als een geintje.
Bill Gates is echt bezig zijn fortuin te verdelen .Als je dit
bericht negeert zul je er later wel eens spijt van krijgen. Microsoft en
AOL zijn momenteel de grootste Internet bedrijven ter wereld. In een
poging zich er van te verzekeren dat Internet Explorer het meest gebruikte
programma blijft zijn Microsoft en AOL bezig een soort "Lint bewijs" uit te voeren
van het e-mailgebruik.
Als je dit e-mail bericht doorstuurt naar je vrienden en
bekenden kan Microsoft het "lint van berichten" volgen en doet dat ook als je
(als Microsoftgebruiker) het bericht binnen een week doorstuurt..
Voor elke persoon aan wie je het e-mail bericht doorstuurt,
betaalt Microsoft je $ 245,- en voor elke persoon die jou dat bericht
weer terugstuurt betaalt Microsoft je nog eens $ 243,- en voor elke 3e
persoon die het bericht ontvangt betaalt Microsoft nog eens $ 241,-.
Binnen 2 weken neemt Microsoft dan contact met je op om je om je
adres te vragen en stuurt je een cheque toe. "De groeten".
Ik dacht eerst ook dat het om bedriegerij ging, maar 2 weken
nadat ik dit e-mailbericht ontvangen en teruggestuurd
had, nam Microsoft contact met me op, vroeg om mijn adres en
binnen een paar dagen ontving ik een cheque van $ 24.800,-.
Het is slechts een kwestie de mail te beantwoorden vóór het
"lintbewijs" beëindigd is.
Als er iemand is die zich deze luxe kan permitteren is, is het
Bill Gates wel. En voor hem zijn het eigenlijk gewoon
"marketingkosten".
Stuur daarom dit bericht alsjeblieft aan zoveel mogelijk
personen. Er is op zijn minst $10.000,- voor jou bestemd.
Voor mij geldt in dit geval: 'Baat het niet, het schaadt ook
niet!'
Groetjes,
Ikke
dat blijkt idd wel uit de 20 RE: 's die boven deze tekst stondenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:06 schreef BoJo het volgende:
het ergste is dat er zieltjes rond lopen die het echt geloven![]()
Dat is niet erg. Die moet je juist gewoon oplichtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:06 schreef BoJo het volgende:
het ergste is dat er zieltjes rond lopen die het echt geloven![]()
om vervolgesn over een jaar een maitje te krijgen met de text:quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:13 schreef BoJo het volgende:
en nu allemaal een mailtje terug sturen dat ze een 12 meter lange lintworm opgestuurd krijgen![]()
m'n moeder wil hem, een agent op m'n werk wil hem ook ... wat bied je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:14 schreef PeuRac het volgende:
M'n broertjes auto is dood![]()
hey Bo, wou je de 205 nog verkopen?
had geld overquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:16 schreef Hugster het volgende:
m'n pa heeft een bijna 2 meter hoge Snap-on gereedschapskar/kast/unit besteld voor in de nieuwe schuur![]()
![]()
dus ik kan straks bij je pa komen sleutelen ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:22 schreef Hugster het volgende:
hij heeft inmiddels zo'n grote collectie Snap-On gereedschap verzameld dat hij het doodzonde vind om het gewoon weer aan spijkterjes te gaan hangen in de nieuwe schuur.
Nu komt het met allemaal inleg vormen ontzettend mooi in lades te liggen![]()
heeft vast ook ergens een rolletje ducttape liggen jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus ik kan straks bij je pa komen sleutelen ?
klonk dat ongeloofwaardig of niet![]()
Ooooh wat kan jij goed liegen zegquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus ik kan straks bij je pa komen sleutelen ?
klonk dat ongeloofwaardig of niet![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft vast ook ergens een rolletje ducttape liggen ja
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft vast ook ergens een rolletje ducttape liggen ja
ons dood vervelen...ik moet nog tot ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
en wat gaan we er aan doen?
Ik heb zo'n 3 uur te vullen dan ga ik de hort op
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:25 schreef Hugster het volgende:
zag net in een AutoWeek een foto van een 911 Turbo nummerplaat. Met op de nummerplaat houder onder de plaat met grote witte letters:
WERKEN, WERKEN? ........MIJN VADER WERKT
lekker arrogant![]()
![]()
Meesterlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:25 schreef Hugster het volgende:
zag net in een AutoWeek een foto van een 911 Turbo nummerplaat. Met op de nummerplaat houder onder de plaat met grote witte letters:
WERKEN, WERKEN? ........MIJN VADER WERKT
lekker arrogant![]()
![]()
Ik snap er werkelijk geen zak vanquote:xxx says:
wat een sweer helau erbij "bububuhe"
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:26 schreef Hugster het volgende:
okay een vriend van me is dyslectisch, zegt hij dit op msn:
[..]
Ik snap er werkelijk geen zak van
Die goudvis, ik wou em nog meenemen maar hij wou niet in het zakjequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey rob, zag je die nog zwemmen toen we vlakbij dat jacht lagen te dobberen ?![]()
er zwom wel een haai ma naast jequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die goudvis, ik wou em nog meenemen maar hij wou niet in het zakje
Gelukkig houd die niet zo van rauw vleesquote:
wel van vretenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig houd die niet zo van rauw vlees![]()
nogal ja. verder zit het wel leuk in elkaar, grafisch erg mooi (mits je ook geen knaken pc hebt dan), en 't geluid van de auto's klopt vrij aardig.quote:
wat heb je aan een auto als je in canada zitquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:45 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
geloof dat ik net een auto voor m'n verjaardag gekregen heb![]()
maar weet het niet zekerHaat het wanneer familie zo geheimzinnig doet
![]()
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
m'n knakengraftakbak uit NFS MW.
van het zelfde!quote:Op zondag 4 december 2005 04:13 schreef hermandeperman het volgende:
Gezweellig vavondje gezhad:D !
53 punten in 1 potje?quote:Op zondag 4 december 2005 07:33 schreef Sandraugiga het volgende:
Goedemorgen! Even alles terug lezen...
We hebben gisteren gebowld met Alex zijn werk en ondanks dat ik echt op een meiden manier gooide (onderhands laten rollen) scoorde ik beter dan Alex. Die had 43 punten en ik 53...
Vandaag Sinterklaas vieren met de hele schoon familie.. Ik denk dat het wel gezellig word.Doet er hier nog iemand aan sinterklaas, of is dat voor mietjes?
ik kwam toen ik de Jeep ontruimde een scoren blad tegen waar ik rond de 350 punten ofzo had, toen had ik eindelijk een keer vet gewonnen van een vriend van me en die kan zo lekker tegen zijn verliesquote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
53 punten in 1 potje?Mijn god jullie zuigen
Niet iedereen heeft drie vingers..quote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
53 punten in 1 potje?Mijn god jullie zuigen
zijn toch ook maar 3 gatenquote:Op zondag 4 december 2005 10:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft drie vingers..
nee vroegah was er op zondag ochtend nog wel rtl rallyreport enzoquote:Op zondag 4 december 2005 11:14 schreef Hugster het volgende:
en wordt godverdomme ook helemaal geen autosport meer uitgezonden eh
quote:Op zondag 4 december 2005 11:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Hint, dan moet je wel drie vingers hebbben om erin te stoppen...![]()
48!quote:Op zondag 4 december 2005 07:33 schreef Sandraugiga het volgende:
Goedemorgen! Even alles terug lezen...
We hebben gisteren gebowld met Alex zijn werk en ondanks dat ik echt op een meiden manier gooide (onderhands laten rollen) scoorde ik beter dan Alex. Die had 43 punten en ik 53...
Vandaag Sinterklaas vieren met de hele schoon familie.. Ik denk dat het wel gezellig word.Doet er hier nog iemand aan sinterklaas, of is dat voor mietjes?
Het klinkt misschien een beetje mal. Maar ja ik ben een kerstbalquote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteravond Bert En Ernie vieren sinterklaas geluisterd![]()
IDDquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het klinkt misschien een beetje mal. Maar ja ik ben een kerstbal
Kansloos weer dat ik dit weetquote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IDD!
We hadden hem dus ook op LP, geweldig, met 9 dronken jongemannen Bert en Ernie luisteren.
sinterklaaaas wie kent hem niet.quote:
Prutserquote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Fugie het volgende:
pfff, zat de centreerring van me licht metalen velgen nog op de as, had ik daarop mijn winterbanden gezet. Ik vroeg me al af waarom mijn wintervelg er niet makkelijk op ging, is hij er onder het rijden dus los getrild. Ik ben blij dat ik het op tijd heb gemerkt anders had het goed fout kunnen gaan
Dat is wel fijn voor je, yay voor niet meer wakker liggenquote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ja hoor, ik ben weer helemaal vanm mn insomnia af en ik heb heerlijk uitgeslapen
Was't stappen nog ruig?
Peppermill geweest?quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor je, yay voor niet meer wakker liggen
was leuk ja
heb nog gehoord dat ze ook in andere kroegen bezig zijn met zooi in drinken gooien enzo
Gaat weer goed in Heerlen
ja en nee ik hou niet van die chemische zooi.quote:
dr zijn meer tenten dan de peppermill hoorquote:
Hugo de 190D-rugsbaronquote:
Is de enige waarvan ik na 3 dagen carnaval de naam heb weten te onthoudenquote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
dr zijn meer tenten dan de peppermill hoor
jij bent 16?quote:Op zondag 4 december 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de enige waarvan ik na 3 dagen carnaval de naam heb weten te onthouden
Deze?quote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
Herman is 13, zeker als ie die foto er even bij post
Mooi kleurtjequote:
14 topsquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
Herman is 13, zeker als ie die foto er even bij post
Klotezooiquote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef Mukie het volgende:
gisteren was ik bob en bleef me maar ergeren dat ik steeds het binnenscherm raakte en het hobbelt. Kijken hoe snel ik een schadereport kan krijgen.
Plus het geld van mn radio heb ik teruggestort gekregen, kan ik ook weer gaan bellen
een achterlijke waal die achteruit tegen mn geparkeerde wagen aanknaldequote:Op zondag 4 december 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er mis dan Muuk, dat ie aanloopt?
Wh0000t Fet gekkehuis!!!111oneoneoneone!!!!!!!oneoneone!!!één!1!11!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef Unimog het volgende:
Kheb bijna gewnoeg geld voor meh eige unimog gespaart!
je hebt het niet geproeft na de eerste slok?quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja en nee ik hou niet van die chemische zooi.
als ik het wil, zou ik het zelf wel nemen, niet dan?
erm na de hoeveelheid drank die ik op had? neequote:Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt het niet geproeft na de eerste slok?
Die shit is echt SMERIG![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Hugster het volgende:
1 dag niet geblowed W0000t
Sinds mei mensengeen dag overgeslagen
okay jammer voor jequote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm na de hoeveelheid drank die ik op had? nee
Mogen we hierover ook een poultje maken? Net als bij Bo?quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Hugster het volgende:
1 dag niet geblowed W0000t
Sinds mei mensengeen dag overgeslagen
ik ga nu alles weggooienquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mogen we hierover ook een poultje maken? Net als bij Bo?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga nu alles weggooien
iemand nog wat vloetjes hebben?
[afbeelding]
aangenaam kennis te makenquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
Je bent btw de eerste bal die ik ken die blowed.
Wat herm zegtquote:
best eng, krijgen allemaal peu trekjesquote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan met je rij-on-vaardigheid
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 4 december 2005 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
best eng, krijgen allemaal peu trekjes
quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan met je on-rij-vaardigheid
omgquote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga nu alles weggooien
iemand nog wat vloetjes hebben?
[afbeelding]
ik heb die troep gelukkig nooit gehad, ik rookte altijd mee want ik snapte nooit welke shit je moest hebben en draaien kon ik al helemaal nietquote:
vroegerquote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die troep gelukkig nooit gehad, ik rookte altijd mee want ik snapte nooit welke shit je moest hebben en draaien kon ik al helemaal niet
Plus dat ik er niks aan vond in m'n eentje, met vrienden (meisjes) is het nog wel lachen
![]()
Maar ik ben al maaaanden gestopt![]()
Maar geef mij maar liever een waterpijpjequote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
vroegerkon ik wel draaien.
Nu koop ik gewoon kant en klaar als ik dr zin in heb.
Maar de laatste keer een joint was erm ff denken... 3 maanden terug ofzo?
superquote:
Voor mij was het in Mei/Juni geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
vroegerkon ik wel draaien.
Nu koop ik gewoon kant en klaar als ik dr zin in heb.
Maar de laatste keer een joint was erm ff denken... 3 maanden terug ofzo?
Valt wel mee dacht ikquote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef GizartFRL het volgende:
Heb ik nog rellen gemist?
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht ikPeu's ex-vriendin was zwanger en hij heeft Ray Charles gezien
![]()
![]()
!
En Tjabbo is gemetamorfoosd:
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.
13 december word ik papa.
Mijn GTI rijd nog steeds neit ( heeft het wel gedaan met dubbele carbs, maar die heb ik weer verkocht, en het blok gaat ooit gereviseerd worden).
Heb er in de tussentijd wel weer een leuke auto bij als weekend auto, 205 GTTI.
Peu's ex is niet mijn vriendin overigens.![]()
ik ben redelijk scherp vandaagquote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat er nu zo speciaal aan die kever was
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zatquote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat er nu zo speciaal aan die kever was
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zat
Heb ik ook nog aan gedacht jaquote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zat
quote:
Wie weet is het wel Peu zijn ex. Loopt er straks opeens een klein peutje rond bij je thuisquote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.
13 december word ik papa.
Mijn GTI rijd nog steeds neit ( heeft het wel gedaan met dubbele carbs, maar die heb ik weer verkocht, en het blok gaat ooit gereviseerd worden).
Heb er in de tussentijd wel weer een leuke auto bij als weekend auto, 205 GTTI.
Peu's ex is niet mijn vriendin overigens.![]()
was straatquote:Op zondag 4 december 2005 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een auto die je mag wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |