omgquote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga nu alles weggooien
iemand nog wat vloetjes hebben?
[afbeelding]
ik heb die troep gelukkig nooit gehad, ik rookte altijd mee want ik snapte nooit welke shit je moest hebben en draaien kon ik al helemaal nietquote:
vroegerquote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb die troep gelukkig nooit gehad, ik rookte altijd mee want ik snapte nooit welke shit je moest hebben en draaien kon ik al helemaal niet
Plus dat ik er niks aan vond in m'n eentje, met vrienden (meisjes) is het nog wel lachen
![]()
Maar ik ben al maaaanden gestopt![]()
Maar geef mij maar liever een waterpijpjequote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
vroegerkon ik wel draaien.
Nu koop ik gewoon kant en klaar als ik dr zin in heb.
Maar de laatste keer een joint was erm ff denken... 3 maanden terug ofzo?
superquote:
Voor mij was het in Mei/Juni geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
vroegerkon ik wel draaien.
Nu koop ik gewoon kant en klaar als ik dr zin in heb.
Maar de laatste keer een joint was erm ff denken... 3 maanden terug ofzo?
Valt wel mee dacht ikquote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef GizartFRL het volgende:
Heb ik nog rellen gemist?
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht ikPeu's ex-vriendin was zwanger en hij heeft Ray Charles gezien
![]()
![]()
!
En Tjabbo is gemetamorfoosd:
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.
13 december word ik papa.
Mijn GTI rijd nog steeds neit ( heeft het wel gedaan met dubbele carbs, maar die heb ik weer verkocht, en het blok gaat ooit gereviseerd worden).
Heb er in de tussentijd wel weer een leuke auto bij als weekend auto, 205 GTTI.
Peu's ex is niet mijn vriendin overigens.![]()
ik ben redelijk scherp vandaagquote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat er nu zo speciaal aan die kever was
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zatquote:Op zondag 4 december 2005 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik maar zoeken wat er nu zo speciaal aan die kever was
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zat
Heb ik ook nog aan gedacht jaquote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat Baracuda achter het stuur zat
quote:
Wie weet is het wel Peu zijn ex. Loopt er straks opeens een klein peutje rond bij je thuisquote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Auto en Tjabbo zijn er wel op vooruitgegaan.
13 december word ik papa.
Mijn GTI rijd nog steeds neit ( heeft het wel gedaan met dubbele carbs, maar die heb ik weer verkocht, en het blok gaat ooit gereviseerd worden).
Heb er in de tussentijd wel weer een leuke auto bij als weekend auto, 205 GTTI.
Peu's ex is niet mijn vriendin overigens.![]()
was straatquote:Op zondag 4 december 2005 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een auto die je mag wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |