Peppermill geweest?quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor je, yay voor niet meer wakker liggen
was leuk ja
heb nog gehoord dat ze ook in andere kroegen bezig zijn met zooi in drinken gooien enzo
Gaat weer goed in Heerlen
ja en nee ik hou niet van die chemische zooi.quote:
dr zijn meer tenten dan de peppermill hoorquote:
Hugo de 190D-rugsbaronquote:
Is de enige waarvan ik na 3 dagen carnaval de naam heb weten te onthoudenquote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
dr zijn meer tenten dan de peppermill hoor
jij bent 16?quote:Op zondag 4 december 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de enige waarvan ik na 3 dagen carnaval de naam heb weten te onthouden
Deze?quote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
Herman is 13, zeker als ie die foto er even bij post
Mooi kleurtjequote:
14 topsquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
Herman is 13, zeker als ie die foto er even bij post
Klotezooiquote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef Mukie het volgende:
gisteren was ik bob en bleef me maar ergeren dat ik steeds het binnenscherm raakte en het hobbelt. Kijken hoe snel ik een schadereport kan krijgen.
Plus het geld van mn radio heb ik teruggestort gekregen, kan ik ook weer gaan bellen
een achterlijke waal die achteruit tegen mn geparkeerde wagen aanknaldequote:Op zondag 4 december 2005 14:55 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er mis dan Muuk, dat ie aanloopt?
Wh0000t Fet gekkehuis!!!111oneoneoneone!!!!!!!oneoneone!!!één!1!11!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef Unimog het volgende:
Kheb bijna gewnoeg geld voor meh eige unimog gespaart!
je hebt het niet geproeft na de eerste slok?quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja en nee ik hou niet van die chemische zooi.
als ik het wil, zou ik het zelf wel nemen, niet dan?
erm na de hoeveelheid drank die ik op had? neequote:Op zondag 4 december 2005 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt het niet geproeft na de eerste slok?
Die shit is echt SMERIG![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Hugster het volgende:
1 dag niet geblowed W0000t
Sinds mei mensengeen dag overgeslagen
okay jammer voor jequote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm na de hoeveelheid drank die ik op had? nee
Mogen we hierover ook een poultje maken? Net als bij Bo?quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef Hugster het volgende:
1 dag niet geblowed W0000t
Sinds mei mensengeen dag overgeslagen
ik ga nu alles weggooienquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mogen we hierover ook een poultje maken? Net als bij Bo?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 4 december 2005 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga nu alles weggooien
iemand nog wat vloetjes hebben?
[afbeelding]
aangenaam kennis te makenquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
Je bent btw de eerste bal die ik ken die blowed.
Wat herm zegtquote:
best eng, krijgen allemaal peu trekjesquote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan met je rij-on-vaardigheid
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 4 december 2005 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
best eng, krijgen allemaal peu trekjes
quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beter dan met je on-rij-vaardigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |