van het zelfde!quote:Op zondag 4 december 2005 04:13 schreef hermandeperman het volgende:
Gezweellig vavondje gezhad:D !
53 punten in 1 potje?quote:Op zondag 4 december 2005 07:33 schreef Sandraugiga het volgende:
Goedemorgen! Even alles terug lezen...
We hebben gisteren gebowld met Alex zijn werk en ondanks dat ik echt op een meiden manier gooide (onderhands laten rollen) scoorde ik beter dan Alex. Die had 43 punten en ik 53...
Vandaag Sinterklaas vieren met de hele schoon familie.. Ik denk dat het wel gezellig word.Doet er hier nog iemand aan sinterklaas, of is dat voor mietjes?
ik kwam toen ik de Jeep ontruimde een scoren blad tegen waar ik rond de 350 punten ofzo had, toen had ik eindelijk een keer vet gewonnen van een vriend van me en die kan zo lekker tegen zijn verliesquote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
53 punten in 1 potje?Mijn god jullie zuigen
Niet iedereen heeft drie vingers..quote:Op zondag 4 december 2005 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
53 punten in 1 potje?Mijn god jullie zuigen
zijn toch ook maar 3 gatenquote:Op zondag 4 december 2005 10:55 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft drie vingers..
nee vroegah was er op zondag ochtend nog wel rtl rallyreport enzoquote:Op zondag 4 december 2005 11:14 schreef Hugster het volgende:
en wordt godverdomme ook helemaal geen autosport meer uitgezonden eh
quote:Op zondag 4 december 2005 11:32 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Hint, dan moet je wel drie vingers hebbben om erin te stoppen...![]()
48!quote:Op zondag 4 december 2005 07:33 schreef Sandraugiga het volgende:
Goedemorgen! Even alles terug lezen...
We hebben gisteren gebowld met Alex zijn werk en ondanks dat ik echt op een meiden manier gooide (onderhands laten rollen) scoorde ik beter dan Alex. Die had 43 punten en ik 53...
Vandaag Sinterklaas vieren met de hele schoon familie.. Ik denk dat het wel gezellig word.Doet er hier nog iemand aan sinterklaas, of is dat voor mietjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |