quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dat deed ik ook nooit, tot ik na 5,5 jaar nog steeds niet afgestudeerd wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah dat doe ik ook niet.... kzou het wel moeten doen, maar toch
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nooit, tot ik na 5,5 jaar nog steeds niet afgestudeerd was![]()
Pieter Postquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
Ik moet zo werken!
Rondscheuren in een Mercedesbus is okay.
Pauper.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
Ik moet zo werken!
Rondscheuren in een Mercedesbus is okay.
Slet.quote:
quote:
Gij!!! Gij stuk onproper creatuur van den duivel!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaat![]()
*en holt weer hard weg
Check med maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Talietje het volgende:
huw C gebanned?
stil maar kom maar bij me huilenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Check med maarik zat ook wtf!! en ik was er geeneensch bij
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi, net m'n nest uit, lekker geslapen..
Ik was denk ik rond 15.00 wakker ofzo maar kwam er pas uit rond 16.00quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik dacht dat ik vandaag wel de laatste van nederland was!
maar ik ben al bijna 2 uur dr uit
Je ging om 3 uur slapen ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was denk ik rond 15.00 wakker ofzo maar kwam er pas uit rond 16.00.
Maar ik was vanacht ook nog eventjes door gaan FOk!en..
Weet ik, ik heb veel geslapen. Was ook wel lekker een keer.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zo van, fuck the pain away 14.gif
Weet jij waarom C gebanned is? Gaat het om die rel met AMD?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:39 schreef dazzled het volgende:
ik was er om 12 uur uit, hoe vind je die,,
Foto imberr enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet jij waarom C gebanned is? Gaat het om die rel met AMD?
Jah,, het gaat om een rel die in de middag was,,, heb ik niet meegemaakt, maar dat hoorde ik net van hem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet jij waarom C gebanned is? Gaat het om die rel met AMD?
Ja hoor, ik zal aan je denken en erom lachenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan kom je langs mijn huis, hehehe! Wel zwaaien hè
kloon.. enkelvoud?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:. Over 48 uur pas weer een C. En z'n kloon is ookal weg.
.
Tussen Leiden en Voorhout, na achtereenvolgens weiland, bedrijvenparkje, tennispark, park. Die huizen, de derde van het begin. Met de rode luxaflex, dat is mijn kamerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal aan je denken en erom lachen
*langs het spoor loopt met vuurpijl + regenpijp..... rode luxaflex zei jequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tussen Leiden en Voorhout, na achtereenvolgens weiland, bedrijvenparkje, tennispark, park. Die huizen, de derde van het begin. Met de rode luxaflex, dat is mijn kamer
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*langs het spoor loopt met vuurpijl + regenpijp..... rode luxaflex zei je
Lopend lukt het je niet, rukkertje. Dan zit er een sloot en vervolgens een aarde dijk in de wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*langs het spoor loopt met vuurpijl + regenpijp..... rode luxaflex zei je
Langs het spoor lopen is leuk, ik liep een tijd terug met wat vrienden over het spoort naar het volgend station waar we moesten zijn omdat we net een trein hadden gemist, komt er een intercity aan die ons oppikt en gratis naar het station brengt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lopend lukt het je niet, rukkertje. Dan zit er een sloot en vervolgens een aarde dijk in de weg
Tevens sgob [afbeelding]
Sórry?quote:[18:07:38] Dead-Doll: Hey stop je echt met fok?
[18:07:58] AMD64: forum
[18:08:10] Dead-Doll: waarom?
[18:08:26] AMD64: FP-mod hè
[18:08:34] AMD64: wie ben jij?
[18:08:38] Dead-Doll:
[18:08:41] Dead-Doll: Dead-Doll
[18:08:45] AMD64: ojasrry
[18:08:58]Dead-Doll: maar waarom stop je met t forum dan
[18:09:09] AMD64: is wel leuk geweest
[18:09:20] AMD64: ik ga me rcihten op de FrontPage
[18:09:29] Dead-Doll: mkay
[18:09:35] AMD64: sorry
Was een goeie geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat zei je? "Geeft niks, kop liever een trein"
Wat een kneus is dat mên.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij ligt er ook uit als FP-Mod inderdaad
Het heeft idd veels te lang geduurt, zijn verontschulding is op zijn plaats.quote:
Sjee. Hij moet een begin aan zijn léven maken! Maar een einde aan z'n leven is ook okay.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
keb um op msn.. hij is weer begonnen
Een begin aan een sociaal leven of een eind aan z'n leven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:22 schreef moomphs het volgende:
[..]
Sjee. Hij moet een begin aan zijn léven maken! Maar een einde aan z'n leven is ook okay.
neuh....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:24 schreef Janetje het volgende:
Zeg, moeten we de titel gaan veranderen in AMD herinneringstopic?
Neuh, waarom? Dan lijkt het net alsof we hem waarderen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:24 schreef Janetje het volgende:
Zeg, moeten we de titel gaan veranderen in AMD herinneringstopic?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neuh, waarom? Dan lijkt het net alsof we hem waarderen.
gmtaquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef moomphs het volgende:
[..]
Neuh, waarom? Dan lijkt het net alsof we hem waarderen.
Hij leest het nu alleen zélf niet. Hoop ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Ach.. nu krijgt hij ook al teveel eer... half beftopic over hem vollullen..
BIER EN TIETEN!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
Je kan het ook helemaal overdrijven natuurlijk. Maar ik ben met je eensch dat-ie al veul te veul aandacht heeft gehad hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
En hij hele toffe seks of moet dat nog komen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef moomphs het volgende:
Ik heb een hele toffe sjaal van KS gekregen.
Jongen, je loopt achter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En hij hele toffe seks of moet dat nog komen?
Foto's!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef moomphs het volgende:
Dat is toch bekend..... ik leef in de jaren 80! Veel zuipen, goeie muziek en ranzige seks 14.hivquote:
Hij wilt weer neuken, of was dit al de afspraak van de vorige keer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef moomphs het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij wilt weer neuken, of was dit al de afspraak van de vorige keer?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En hij hele toffe seks of moet dat nog komen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij wilt weer neuken, of was dit al de afspraak van de vorige keer?
Wat een geing ding.quote:
Wie zegt dat ik er tegen was?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef moomphs het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Als ik KS wil neuken doe ik dat. Klaar.
Ja, en?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat is fucking diddle dinges.........
Okee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er tegen was?. Ik toon alleen interesse.
.
Diddl is voor meisjes van 6quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:40 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, en?. Diddl is okee!
[..]
Okee..
Maar waarom heb je eigenlijk zoiets vrolijks, je bent toch goth?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef moomphs het volgende:
[..]
Zo groot is mijn geestelijke achterstand wel...
Da's Diddl.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heerschend! Da's van Forever Friends, als ik het niet mis heb?
Oh, Eten!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef moomphs het volgende:
[..]
Zo groot is mijn geestelijke achterstand wel...
Nee schat, ik ben niet goth. En ik ga écht niet weer happen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waarom heb je eigenlijk zoiets vrolijks, je bent toch goth?.
Ja, dus hou er maar over op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe dat verder is gegaan met jullie dan
KS is pedo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik wil niet weten hoe dat verder is gegaan met jullie dan
Dat was het zeker!quote:
späterquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was het zeker!Spaghettit á la mamma!
Maar nu ga ik nog even bij m'n nichtje socializen en daarna wat met vrienden hangjongertje spelen. In een willekeurige kroeg. Tot later heute abend!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je zou maar wat graag met hem ruilen
Is het ook wel een soort van.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het ook wel een soort van.. Ik zou met iedereen wel ruilen die wat neukbaars heeft, atm.
.
* pc-fr34k geeft knuffel terug, en nu koken.quote:
*snel haar bloesje weer rechttrekt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k geeft knuffel terug, en nu koken.
Hey meis!!quote:
Wat jij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef DeLeider het volgende:
*Ook weer even kijkt
Wat heb jij dan gegeten? Ik ben nog steeds aan het eten, en heb een geheim ingredient erin!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ohja! Dat had ik ook nog gedaan. Ik wed dat mijn eten lekkerder was dan het jouwe..
Ik had pizza!!!!11 En jij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gegeten? Ik ben nog steeds aan het eten, en heb een geheim ingredient erin!.
Pizza is okay, wat voor soort had je?quote:
Salami pizza, that is. Hoe vetter hoe beter, vertel ik mensen altijd die daarover klagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pizza is okay, wat voor soort had je?.
Oja, ik had rijst en dan knakworst in plakjes snijden en bakken met tomatenpuree. Ik heb vaak het idee terwijl ik aan het koken ben dat als ik er iets anders door heen doe wat ik ook lekker vind het NOG lekkerder wordt. Ik deed er dus wat bier bij, ik hgad verwacht dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker zou zijn, maar ik vind dit sowiezo altijd al lekker maar met bier erbij(laasttse paar minuten mee in de pan) heeft het echt een nieuwe apparte smaak gekregen. Had jammer genoeg geen groenten in huis. Ik heb m'n bord leeg, eventjes weer opnieuw opscheppen..
Ik bak ook altijd met veel olie, dingen uit de frituur laat ik ook nooit uitlekken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Salami pizza, that is. Hoe vetter hoe beter, vertel ik mensen altijd die daarover klagen..
Ja, ik doe wel vaker gekke dingen met m'n eten, allemaal onmogelijke combinaties. Meestal bevalt het me wel, zo niet dan gooi ik het weg.quote:En dat hele gerecht van je klinkt me nogal vuig in de oren, maar ja, het kan best lekker zijn..
Dus maak je het eens voor mij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik doe wel vaker gekke dingen met m'n eten, allemaal onmogelijke combinaties. Meestal bevalt het me wel, zo niet dan gooi ik het weg..
Sure, is niet moeilijk, rijst met rijskoker in de magnetron(dat is echt een geweldige uitvinding) en dan dit gewoon eventjes bakken. Het stinkt trouwens wel als je aan het bakken ben, daarna niet meer.quote:
Ja, maar da's omdat je dan al aan de geur gewend bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sure, is niet moeilijk, rijst met rijskoker in de magnetron(dat is echt een geweldige uitvinding) en dan dit gewoon eventjes bakken. Het stinkt trouwens wel als je aan het bakken ben, daarna niet meer..
Meer omdat ik de afzuigkap aanzette en de geur veranderd tijdens het bakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:34 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar da's omdat je dan al aan de geur gewend bent..
Sjee. Bewaar dan op z'n minst wat voor mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
En nog een keer opscheppen, heb nog genoeg voor 1 bord vol..
Ik maak het wel opnieuw voor je een keer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:50 schreef moomphs het volgende:
[..]
Sjee. Bewaar dan op z'n minst wat voor mij..
Dooie boel vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi BeFmod.
Ja.quote:
Post dan wat meer ipv lurken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog
Ik was druk met ander zaken ja!quote:
'navond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog
Ik heb ook gekeken, en tegelijk gecomputerd. Dat die volvo ging winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
'navond!
Ik was ook druk met andere zaken... vrijdag Top Gear avond he
Herhalingen op Veronicaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
'navond!
Ik was ook druk met andere zaken... vrijdag Top Gear avond he
Ja die zijn tenminste nieuw... maar dan ben ik er vaak nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef Misstique het volgende:
Herhalingen op Veronica![]()
Zondag Top Gear avond op BBC![]()
Daar heb je opneemapparatuur voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja die zijn tenminste nieuw... maar dan ben ik er vaak niet
Tof. Denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Een van m'n favoriete webcomics komt binnenkort geanimeerd eens in de maand..
.
.
!
!
! !!!!!11111!!!11 een een drie !!!!1111!!!!
nerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Een van m'n favoriete webcomics komt binnenkort geanimeerd eens in de maand..
.
.
!
!
! !!!!!11111!!!11 een een drie !!!!1111!!!!
Jep, ctrlaltdel-online.com, hele tijd terug kwam ik erachter en ging ik heel het archief doorlezen, nu volg ik het en er komt binnenkort dus elke maand een geanimeerde versie uit, SWEET.quote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 halve liters?? intresse?
Gemiste kansquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:07 schreef DeLeider het volgende:
Ik had net ook telefoon, m'n ex..... ff gezegd dat ik dat kankerwijf heel erg mis.... zegt ze terug, jah laatst toen ik dat zei reageerde je nogal lullig en sindsdien valt het bij mij wel mee....
OFTEWEL!! als ik eensch normaal reageer had ik nu bij haar geweest
Ik vind het nogal lame.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, ctrlaltdel-online.com, hele tijd terug kwam ik erachter en ging ik heel het archief doorlezen, nu volg ik het en er komt binnenkort dus elke maand een geanimeerde versie uit, SWEET..
Littlegamers.com ben ik nu het archief aan het lkezen, ik kwam er weleens maar dan las ik een of 2 comics en niet vanaf het begin, ben nu van plan hem eens helemaal te lezen.
Eindelijk iemand die niet aan de andere kant van nederland woontquote:
Ja en het lullige was..... ze zei dus dat ze me mistte en ik kankerdroog... eigenschuld, had je het niet uit moeten maken... en nu zei zij (wel met een lachje erin en ze meende het niet echt) eigen schuld, had je maar niet zo hard moeten reageren..quote:
Spijkenisse, geervliet..... zegt het je watquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet aan de andere kant van nederland woont
Dude, dat kent iedereen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Spijkenisse, geervliet..... zegt het je wat?
houd je bek hoer! Niemand kent geervliet.....er is welgeteld 1 FUCKING bakker....quote:
Welk van de 2? Ik hou wel van die droge humor.quote:
En wát voor bakkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
houd je bek hoer! Niemand kent geervliet.....er is welgeteld 1 FUCKING bakker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |