Wat jij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:33 schreef DeLeider het volgende:
*Ook weer even kijkt
Wat heb jij dan gegeten? Ik ben nog steeds aan het eten, en heb een geheim ingredient erin!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ohja! Dat had ik ook nog gedaan. Ik wed dat mijn eten lekkerder was dan het jouwe..
Ik had pizza!!!!11 En jij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gegeten? Ik ben nog steeds aan het eten, en heb een geheim ingredient erin!.
Pizza is okay, wat voor soort had je?quote:
Salami pizza, that is. Hoe vetter hoe beter, vertel ik mensen altijd die daarover klagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pizza is okay, wat voor soort had je?.
Oja, ik had rijst en dan knakworst in plakjes snijden en bakken met tomatenpuree. Ik heb vaak het idee terwijl ik aan het koken ben dat als ik er iets anders door heen doe wat ik ook lekker vind het NOG lekkerder wordt. Ik deed er dus wat bier bij, ik hgad verwacht dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker zou zijn, maar ik vind dit sowiezo altijd al lekker maar met bier erbij(laasttse paar minuten mee in de pan) heeft het echt een nieuwe apparte smaak gekregen. Had jammer genoeg geen groenten in huis. Ik heb m'n bord leeg, eventjes weer opnieuw opscheppen..
Ik bak ook altijd met veel olie, dingen uit de frituur laat ik ook nooit uitlekken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Salami pizza, that is. Hoe vetter hoe beter, vertel ik mensen altijd die daarover klagen..
Ja, ik doe wel vaker gekke dingen met m'n eten, allemaal onmogelijke combinaties. Meestal bevalt het me wel, zo niet dan gooi ik het weg.quote:En dat hele gerecht van je klinkt me nogal vuig in de oren, maar ja, het kan best lekker zijn..
Dus maak je het eens voor mij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik doe wel vaker gekke dingen met m'n eten, allemaal onmogelijke combinaties. Meestal bevalt het me wel, zo niet dan gooi ik het weg..
Sure, is niet moeilijk, rijst met rijskoker in de magnetron(dat is echt een geweldige uitvinding) en dan dit gewoon eventjes bakken. Het stinkt trouwens wel als je aan het bakken ben, daarna niet meer.quote:
Ja, maar da's omdat je dan al aan de geur gewend bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sure, is niet moeilijk, rijst met rijskoker in de magnetron(dat is echt een geweldige uitvinding) en dan dit gewoon eventjes bakken. Het stinkt trouwens wel als je aan het bakken ben, daarna niet meer..
Meer omdat ik de afzuigkap aanzette en de geur veranderd tijdens het bakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:34 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, maar da's omdat je dan al aan de geur gewend bent..
Sjee. Bewaar dan op z'n minst wat voor mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
En nog een keer opscheppen, heb nog genoeg voor 1 bord vol..
Ik maak het wel opnieuw voor je een keer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:50 schreef moomphs het volgende:
[..]
Sjee. Bewaar dan op z'n minst wat voor mij..
Dooie boel vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi BeFmod.
Ja.quote:
Post dan wat meer ipv lurken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog
Ik was druk met ander zaken ja!quote:
'navond!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog
Ik heb ook gekeken, en tegelijk gecomputerd. Dat die volvo ging winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
'navond!
Ik was ook druk met andere zaken... vrijdag Top Gear avond he
Herhalingen op Veronicaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
'navond!
Ik was ook druk met andere zaken... vrijdag Top Gear avond he
Ja die zijn tenminste nieuw... maar dan ben ik er vaak nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef Misstique het volgende:
Herhalingen op Veronica![]()
Zondag Top Gear avond op BBC![]()
Daar heb je opneemapparatuur voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja die zijn tenminste nieuw... maar dan ben ik er vaak niet
Tof. Denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Een van m'n favoriete webcomics komt binnenkort geanimeerd eens in de maand..
.
.
!
!
! !!!!!11111!!!11 een een drie !!!!1111!!!!
nerd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Een van m'n favoriete webcomics komt binnenkort geanimeerd eens in de maand..
.
.
!
!
! !!!!!11111!!!11 een een drie !!!!1111!!!!
Jep, ctrlaltdel-online.com, hele tijd terug kwam ik erachter en ging ik heel het archief doorlezen, nu volg ik het en er komt binnenkort dus elke maand een geanimeerde versie uit, SWEET.quote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 halve liters?? intresse?
Gemiste kansquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:07 schreef DeLeider het volgende:
Ik had net ook telefoon, m'n ex..... ff gezegd dat ik dat kankerwijf heel erg mis.... zegt ze terug, jah laatst toen ik dat zei reageerde je nogal lullig en sindsdien valt het bij mij wel mee....
OFTEWEL!! als ik eensch normaal reageer had ik nu bij haar geweest
Ik vind het nogal lame.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, ctrlaltdel-online.com, hele tijd terug kwam ik erachter en ging ik heel het archief doorlezen, nu volg ik het en er komt binnenkort dus elke maand een geanimeerde versie uit, SWEET..
Littlegamers.com ben ik nu het archief aan het lkezen, ik kwam er weleens maar dan las ik een of 2 comics en niet vanaf het begin, ben nu van plan hem eens helemaal te lezen.
Eindelijk iemand die niet aan de andere kant van nederland woontquote:
Ja en het lullige was..... ze zei dus dat ze me mistte en ik kankerdroog... eigenschuld, had je het niet uit moeten maken... en nu zei zij (wel met een lachje erin en ze meende het niet echt) eigen schuld, had je maar niet zo hard moeten reageren..quote:
Spijkenisse, geervliet..... zegt het je watquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet aan de andere kant van nederland woont
Dude, dat kent iedereen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Spijkenisse, geervliet..... zegt het je wat?
houd je bek hoer! Niemand kent geervliet.....er is welgeteld 1 FUCKING bakker....quote:
Welk van de 2? Ik hou wel van die droge humor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |