donequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:00 schreef Gajescheren het volgende:
[TR] SonyEricsson P900
Mag dicht, ga hem toch verkopen. Danku!
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:17 schreef DaMook het volgende:
[TK] Mio168 met tomtom3.
Kan de iPod uit de TT gehaald worden ? Dank je
Ben je ervan opgeknaptquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Prowl het volgende:
[TK]
Mag deze op slot?
Sorry, ik had ff een dipje![]()
Mag ik er nog 1 openen???quote:
Je doet maar hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Prowl het volgende:
Mag ik er nog 1 openen???
Ok, ik waarschuw je zo wel even welke op slot magquote:
Ja, doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef Prowl het volgende:
Ok, ik waarschuw je zo wel even welke op slot mag![]()
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal nog een keer een slotje voor je zetten![]()
Ik zag het, maar daar houdt ie wel mee op, want hij vindt het helemaal niet leuk als zijn topics voor 48 uur dichtgaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
smaakpolitie kickt wel erg vaak binnen 24 uur
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Slotje
Doe maar dicht, ik heb ff genoeg voor vanavond
donequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag er een slotje op mijn enevertopic? hij wordt nogal verbaggerd![]()
zie mijn laatste post daar
Dank jequote:
ik sluit dat topic en hij mag mailen voor tekst en uitleg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:53 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Logitech MX3100 en Creative I-trique L3500
TS ging akkoord om vervolgens binnen 3 minuten terug te krabbelen, nou reageert ie al niet eens meer terwijl hij nog wel op forum heeft ingelogd. Ik vraag me af wat er met dit topic zou moeten gebeuren? Het lijkt erop dat hij een ultrahoge bod wilt of zo aangezien er op marktplaats al op zijn vraagprijs is geboden en hij nog altijd niet over de brug is gegaan?
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
kan een modje even de bagger van King_of_Kool deleten uit mijn topic? [TK] 13 DVDtjes
Zowiezo worden dit soort reacties verwijderd.quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Schorpioen het volgende:
Zeg ElisaB, als ik in [GEZ] degelijke router zeg dat sweex een brak rotmerk is dan doe ik dat niet om te trollen ofzo, maar omdat het gewoon echt zo is. Ik heb jarenlang op de supportafdeling van ISP's gewerkt en heb alleen maar slechte ervaringen met dat merk, ook met hun andere hardware overigens. Als er door TS gevraagd wordt om een "degelijke router die niet afkapt bij 400kb/s" en iemand komt met sweex aanzetten dan lijkt me zo'n reactie op zijn plaats. Misschien zat er wat teveel "kut" en "klote" in mijn post maar dan nog hoef je het niet weg te editten!
dichtquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef BlueEyed het volgende:
Beebje, deze mag dicht; [TK] 2 x 128 mb SDRAM, PC133
Deal is in principe rond
opgeruimd.quote:
geintjequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik drink hem helemaal niet zelf op..
ze mogen me mailen en anders gaat hij naar een zwerver.
Gelukkig verziek je zelf nooit topics, anders zou iemand nog eens kunnen zeggen 'how does it feel on the other side'quote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog zou je hier de offtopic posts kunnen verwijderen? ze verzieken het topic een beetje.
Ik had niet anders gedacht; het past bij jequote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef tonks het volgende:
Dat eerste negeer ik maar even.
Regel 7 crew faq, ff lezen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet anders gedacht; het past bij je
Hele faq lezen.... jij danquote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef tonks het volgende:
Regel 7 crew faq, ff lezen.
Ow, belachelijkquote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb een klacht
Heb eerder in dit topic een verzoek gedaan aan ElisaB om [TK] 2 x 128 mb SDRAM, PC133 te sluiten, echter dit is nog steeds niet gebeurd..![]()
Goed idee! Wel niet te hard dan!quote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, belachelijk
Ik zou een klacht indienen want het is he-le-maal niet netjes.
Als ik haar zie, zal ik haar voor je slaan. Dat zal dr leren
en jij een schop onder je kont dat je zo onder de plak van ElisaB zitquote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Goed idee! Wel niet te hard dan!![]()
Dat schorpioenen geval daarentegen, die mag ferme tikken krijgen! Zomaar topics sluiten die helemaal niet voor hem bedoeld waren!![]()
Dat heet liefde Sc0rp, liefde!quote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en jij een schop onder je kont dat je zo onder de plak van ElisaB zit
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijkquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Je mocht het willenquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Doe een bod op ElisaB's Home Cinema Set, dan heb je een reden om haar in real life te ontmoetenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Hormonen zijn goed; het moet ergens beginnenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Ja, eu-domeinen zijn goedquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
of neem een .eu domein ofzo ?
www.elisabwiljemetmetrouwen.eu![]()
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!quote:
Je krijgt kortingquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
Tuurlijk; ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en ik krijg ook geld als tussenpersoon
Succes en doe je zachtjes met ElisaBquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!![]()
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
en dichtquote:Op maandag 19 december 2005 09:28 schreef maurice_j het volgende:
iBook is verkocht, dit topic mag dicht
[TK] iBook G4 14' 933 Mhz
Maurice
bij dezequote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Icey1986 het volgende:
Shuttle is verkocht, dit topic mag dicht
[TK/TR] Shuttle HTPC
Icey
Ja, vet-asociaalquote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Drie topickapingen in een paar posts, lekker dan.
Waarvoor mijn dankquote:Op maandag 19 december 2005 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vet-asociaal
Ik heb ze verwijderd!
En hij is dichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] PowerBook G3 Bronze
mag op slot is verkocht
Ik heb net een beker koffie op en ben als een stuiterbalquote:
Dan maak ik er even iets anders van.... momentquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Mag die tt weer naar [TR-GEZ]?
Nu lijkt het of ik ze gewoon wil ruilen, tegen wat dan ook.
Maar ik zoek die anderen ook, desnoods voor geld.
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kreeg een ruil-aanbod maar in principe is mijn topic een soort van gekaapt: [TK] Razer Copperhead & Icemat 2nd Edition
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)
Briljante oplossingquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
Misschien ziet die persoon dat topic dan weer niet. Maar goed, laat verder maar zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.
Ik bedoel: er gaan mensen naar de vraagprijs van jouw muis informeren in mijn topic. (k denk dat de modjes daar verder ook weinig mee kunnen.)
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
opgelost (door mijn charmante collega die soms vergeet dat hier te melden, waardoor ik de OP zes keer moest doorlezen tot ik tot de ontdekking kwam dat het illegale deel al verwijderd was.... en zoquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] Retro consoles met spellen
N64 copybox, illegaal.
Ow.... en ik moet hem kunnen herkennen dusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ding staat nog steeds in de OP op de foto's, vandaar dat ik het nu postte
Ligt aan jezelf....quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog
Gooi er maar een slotje op hoor. ben het nu wel zat
is dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog
Gooi er maar een slotje op hoor. ben het nu wel zat
Ik weet het ook niet. Het hangt er een beetje tussenin. Als de TS van het topic het verder niet erg vindt, dan laat ik het staan. Als ie gaat mopperen, dan haal ik het weg. Okequote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef Zweefvliegje het volgende:
Modje, ik kom mijn eigen topickaping melden!
--> [TK] Nokia 6230 + 96 MB geheugen, compleet in doos
Weet nl niet zeker of het kapen is of niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:56 schreef TheEagle het volgende:
roger that
sorry elisab, geen idee waar ik dat allemaal moet melden als ik zoiets tegenkom, maar hier dus ook
Ervaringen is er niet helemaal de plek voor (ik kom er zelden ieg). Verzoeken om slotjes kunnen het beste met een Topic Report of hier in feedback.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Fendy het volgende:
Mag [TK] Logitech Quickcam Messenger Plus Webcam op slot naar aanleiding van mijn post in [V&A] ERVARINGEN deel 2
Ik geloof dat ik dat beter hier kon doen omdat daar niet al te veel gelezen wordt?
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ervaringen is er niet helemaal de plek voor (ik kom er zelden ieg). Verzoeken om slotjes kunnen het beste met een Topic Report of hier in feedback.
Hij is nu ieg dicht
Keer op keer weer inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze doen wel aan dure prijzen bij de bingo tegenwoordig
Een aantal topics gesloten en de recentste ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
faceman heeft nu al 3 PSP's aangeboden, allemaal toevallig zonder bon
[TK] PSP Giga Pack + WRC
[TK] PSP Giga Pack
[TK] PSP Giga Pack
En daaraan gerelateerd:
[TK] Sony Memory Stick PRO Duo 1GB
[TK] Sony Memory Stick PRO Duo 1GB (2*)
Allemaal geen bon...allemaal van de vrachtwagen gevallen zeker?
donequote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Razer Copperhead & Icemat 2nd Edition zijn verkocht.
dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef Dennis121 het volgende:
[GEZ] Nokia 6310i zwart kan dicht.
My pleasure dearquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Bedankt voor het opschonen
En hij is dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 18:25 schreef pascalheister het volgende:
deze kan dicht
[TK] DVD Sin City (2005) R1
En weer dichtquote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2 Sweex PCI 54Mbit Wifi kaarten
weer verkocht![]()
![]()
Dat had inderdaad wel mooier geweest ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD Adaptation
[TK] DVD Bring It On
[TK] DVD Things to do in Denver when you're dead
[TK] DVD Hero
[TK] DVD Swept away met Madonna
Is het geen idee de beste man één dvd-verkooptopic te laten hanteren?
En beide bij deze geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[TK] Intel Pentium 4 CPU 2.00GHz
[TK] Moederbord MSI 845PE MAX2 S478
Kunnen beide gesloten worden. Bedankt.
En geslotenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Gajescheren het volgende:
[GEZ] Qtek s100 / MDA Compact
Mag dicht. Ik ben voorzien. Bedankt!
oke!quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:41 schreef TheFrankey het volgende:
[TK] Volkswagen Polo 1.6 MileStone Zwart 1998
mag dicht is verkocht
aubquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:12 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] P3 Processor + MiniPCI WiFi
[TK] SE P900 en IPAQ 2210 met GPS en Houder
Mogen beide dicht! Danku!!!
donequote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan een mod even naar mijn topicreport kijken van:
[TK/TR] Promedion 17" Breedbeeld Laptop
EN de TT veranderen van [TK] naar [TK/TR]..
okquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:22 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Pentium 2.8 Northwood in Coolermaster Cavalier2 mag dicht.PC is verkocht.
Ja weet je hoeveel fucking winkels er zijn? En weet je dat je bij heel veel gesimlocked krijgt? EN weet je dat er heel veel leuke prijzen staan maar hem niet eens op vooraad hebben en er ook nog verzendkosten moeten betalen? En weet je wat een richtprijs is?quote:Op zondag 25 december 2005 10:06 schreef tonks het volgende:
Ja jij bent ook niet echt slim bezig, "Internetprijs daar let ik niet op" wtf![]()
Bij 2call (nette internetwinkel) heb je hem voor 364 zonder simlock dus je zit wel een beetje hoog he.quote:Op zondag 25 december 2005 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja weet je hoeveel fucking winkels er zijn? En weet je dat je bij heel veel gesimlocked krijgt? EN weet je dat er heel veel leuke prijzen staan maar hem niet eens op vooraad hebben en er ook nog verzendkosten moeten betalen? En weet je wat een richtprijs is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |