Waar werk jij, dat je dit in je kerstpakket krijgtquote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef face-man het volgende:
Hallo allemaal,
Omdat ik een ongelooflijke bofkont bent, heb ik nu wéér een PSP gehad in mijn kerstpakket.
En aangezien ik mijn vorige (gewonnen) al heb verkocht wil ik deze ook graag kwijt.
Rede: heb er geen tijd voor en ben niet echt een gamer meer.
De PSP zit nog in de verpakking, en niet gebruikt (logisch).
Mijn collega heeft er ook één gehad, die wil hem ook kwijt. Dus als er veel interesse is in 2 nieuwe PSP's kan ik die eventueel ook wel voor hem verkopen.
In de doos:
- PSP
- 1 GB Memorycard
- Adapter
- Hoofdtelefoon (met remote control)
- USB - kabel
- Doorzichtige standaard voor de PSP
- Schoonmaakdoekje
vraagprijs voor gloedje nieuwe ongebuikte psp giga pack is denk wel 230,- per stuk
Welkequote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef face-man het volgende:
Was het enigste wat ik kreeg hoor. In DVD/CD/Games winkel zeg maar
Krijgt elke medewerker dat daar?!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:07 schreef face-man het volgende:
Music Store
Neen, alleen als je heel goed je best doet.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Krijgt elke medewerker dat daar?!
Als in?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef face-man het volgende:
[..]
Neen, alleen als je heel goed je best doet.
Nee, geen bon, of krijgt iedereen wel een bon bij z'n kerstpakket?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef walnuts het volgende:
Hoe zit het met de garantie?
Kun je het bonnetje er bij leveren?
Ik wilde de verpakking eigenlijk dichtlaten.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
50 euro voor de memory stick
Daarom ook mijn vraag hoe het met de garantie zit.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:43 schreef face-man het volgende:
[..]
Nee, geen bon, of krijgt iedereen wel een bon bij z'n kerstpakket?
Oké, dat mag hoor! Maar nu weer even ontopic verder a.u.b.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef walnuts het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag hoe het met de garantie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |