Bij een fatsoenlijk bod ga ik je vragen eens beantwoorden.quote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Koenijntje het volgende:
Bied 300 euro
En moet die perce zo liggen? Kun je ff foto maken hoe cdromdrive eruit komt? Kijken hoe die past bij mn Pc bureau
Uitbreiding mogelijk? (wil er dan 120 gig bijzettten van deze pc)
En betrouwbaar? vastlopers?
Begin was niet naar mijn zin.quote:Op maandag 5 december 2005 19:56 schreef Koenijntje het volgende:
![]()
Dit was een allerredelijkst begin.
Er kunnen 2 HD's en 2 optical drives in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:50 schreef Koenijntje het volgende:
Beantwoord eerst die vragen ff dan doe ik daarna wel een bod
Ik verkoop 'm liever in zijn geheel. Lukt dat niet dan verkoop ik 'm in onderdelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef MmadviewW het volgende:
Een vriend van mij biedt: 135 euro voor de kast + 2x512mb PC3200 DDR Dual Channel
zijn mail is: o_lettinga (at) hotmail.com
hij geeft net door dat hij voor 350 de gehele set wil kopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm liever in zijn geheel. Lukt dat niet dan verkoop ik 'm in onderdelen.![]()
Ok 350 euro staat als hoogste bod.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
hij geeft net door dat hij voor 350 de gehele set wil kopen![]()
360 euro komt in de richting.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef Koenijntje het volgende:
360
Nee heb ik niet helaas anders had ik 'm in deze bak gezet.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:00 schreef kastanova het volgende:
Hé schuumert, zomaar even een vraagje tussendoor; Heb jij toevallig nog een high end AIW kaartje liggen?
Nog iets anders liggen qua videokaart dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee heb ik niet helaas anders had ik 'm in deze bak gezet.![]()
Ik upgrade regelmatig PC's voor mensen met een smalle beurs die toch een leuke PC willen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog iets anders liggen qua videokaart dan?
Zie je namelijk regelmatig bieden op zooi, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |