Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijkquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Je mocht het willenquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
nee ElisaB dat heet plak, of een dikke laag stroop..
Doe een bod op ElisaB's Home Cinema Set, dan heb je een reden om haar in real life te ontmoetenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Hormonen zijn goed; het moet ergens beginnenquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef BlueEyed het volgende:
Vooralsnog zijn het meer hormonen, maar dat kan nog altijd overgaan in echte liefde natuurlijk![]()
Ja, eu-domeinen zijn goedquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
of neem een .eu domein ofzo ?
www.elisabwiljemetmetrouwen.eu![]()
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!quote:
Je krijgt kortingquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
Tuurlijk; ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
en ik krijg ook geld als tussenpersoon
Succes en doe je zachtjes met ElisaBquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ach, troost je, het feit dat je het voorrecht hebt om als hulpmod te mogen fungeren in ElisaB's forum maakt je eigenlijk automatisch al oke!![]()
En nu ga ik die home cinema set eens bekijken!![]()
en dichtquote:Op maandag 19 december 2005 09:28 schreef maurice_j het volgende:
iBook is verkocht, dit topic mag dicht
[TK] iBook G4 14' 933 Mhz
Maurice
bij dezequote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Icey1986 het volgende:
Shuttle is verkocht, dit topic mag dicht
[TK/TR] Shuttle HTPC
Icey
Ja, vet-asociaalquote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Drie topickapingen in een paar posts, lekker dan.
Waarvoor mijn dankquote:Op maandag 19 december 2005 20:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, vet-asociaal
Ik heb ze verwijderd!
En hij is dichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] PowerBook G3 Bronze
mag op slot is verkocht
Ik heb net een beker koffie op en ben als een stuiterbalquote:
Dan maak ik er even iets anders van.... momentquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Skv het volgende:
[GEZ/TR] Meerdere DVD's.
Mag die tt weer naar [TR-GEZ]?
Nu lijkt het of ik ze gewoon wil ruilen, tegen wat dan ook.
Maar ik zoek die anderen ook, desnoods voor geld.
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kreeg een ruil-aanbod maar in principe is mijn topic een soort van gekaapt: [TK] Razer Copperhead & Icemat 2nd Edition
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij geeft aan het niet te willen, is het dan nog steeds kapen? (niet flamend bedoelt, ik ben serieus)
Briljante oplossingquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
Misschien ziet die persoon dat topic dan weer niet. Maar goed, laat verder maar zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zeg niet dat het topic gekaapt is, maar een soorte van gekaapt.
Ik bedoel: er gaan mensen naar de vraagprijs van jouw muis informeren in mijn topic. (k denk dat de modjes daar verder ook weinig mee kunnen.)
Misschien kan je het beste zelf een topic openen in V&A en daarnaar toe verwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |