Ik biedt aan:
Razer Copperhead blauw:
Omschrijving:
Razer komt na de award winning diamondback van 2004 nu met de eerste ultra precision laser gaming mouse genaamd Copperhead. Deze muis laat de rest van de game muizen ver achter zich, het beschikt over een 2000 DPI Laser, 1000 MHz Ultrapolling (1Ms response), 32 KB Onboard memory, 7 programmeerbare hyperresponse knoppen, 16 bit data path, Highspeed motion detection 45ips met 7800 frames per seconde, afmeting: 5.04 inch lang X 2.5 inch breed X 1.54 inch hoog, antislip zijkanten. De always-On mode zorgt er voor dat de laser engine nooit afneemt om te zorgen dat de muis altijd klaar is voor instant actie.
De Copperhead is paar dagen geleden voorzien van Hyperglide voetjes/skates!
Icemat 2nd Edition zwart:Omschrijving:
Dit is een gladde muismat van glas en de afmetingen zijn: 25 x 30 cm. Onder de muismat zitten 6 rubberen voetjes tegen schuiven en beschadigingen.Bij de Icemat zijn ook universele skates meegeleverd.![]()
Aankoopdatum was 26 november dit jaar, dus de muis en mat zijn ongeveer 3 weken oud. Inclusief de aankoopbonnen/garantiebewijzen!
Reden van verkoop: Ik heb de muis en mat op de HCC dagen gekocht en de aankoop was nogal impulsief, ik had achteraf liever een groene Copperhead en een zachtere mat.
Nieuwprijs was (beursprijs): Razer Copperhead 65 euro (na afdingen) en de Icemat was 30 euro.
Vraagprijs voor de muis: ¤ 58 (dat is inclusief verzendkosten)
Vraagprijs voor de mat : ¤ 27,50 (ook inclusief verzenden)
Of ¤ 80 voor het hele setje. (verzendkosten inbegrepen)
Snoerhouder, luidspreker en Tux niet inbegrepen
[ Bericht 2% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 18-12-2005 00:11:14 ]