Mjah ik vind zilver opzich wel mooi, maar ken mensen ermee met zwarte slijtage plekkenquote:Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
misschien ten overvloede: maar moet ie per sé zwart zijn?adelante heeft nog een silver edition liggen
Kan dat makkelijk bij dit toestel?quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb ook een zilveren versie liggen. Als je PERSE zwart wilt, kun je ook gewoon een los frontje kopen, issie meteen onbeschadigd
layout-verneukend-linkje naar frontjesquote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Kan dat makkelijk bij dit toestel?
Maar goed, is ie wel in redelijke staat? PERSE zwart hoeft niet nee.
Je link verprutst de layoutquote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
[link]
Frontjes kosten (nieuw/onbeschadigd) rond de 10 eur....
Die van mij (zilver, dus zoals je al zegt, licht beschadigd, paar zwarte plekjes,voornml hoekjes), 70 eur?
Wel goeie accu, incl lader, heb ook nog originele carkit erbij (unit+houder, alleen geen mic/spk)
http://www.djsmiley.com/nokia.jpgquote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Je link verprutst de layout.
Maare de accu is niet ernstig beschadigd? (Qua krasjes op de achterkant dus).
Heb je misschien een foto? Originele doos?
Die carkit hoef ik niet.
Oke ziet er redelijk uitquote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
http://www.djsmiley.com/nokia.jpg
Beetje brakke foto maar goed.. Accu is, op lichte krasjes na (gebruiksslijtage), niet beschadigd. Geen diepe krassen en beschadigingen enz
Originele doos heb ik niet. (Die gooi ik zodra de garantie voorbij is weg, useless ruimte innemen)
Ow, je doet maar hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke ziet er redelijk uit.
Als je het niet erg vind, wil ik niet meteen beslissen, misschien hebben andere fokkers nog een aanbieding ofzo.
Okequote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Ow, je doet maar hoorMail/msn @ profiel indien nodig, wie weet heeft de fokker stukje eerder wel een mooier/goedkoper toestel
Ik heb m hier al een jaar liggen als reservetoestel, alleen zijn die 6310i's niet zo snel verrot te krijgen
Yeps, laatst nog getest, en anders heb ik nog wel paar accu's liggen. Exacte accuduur durf ik niet te zeggen (moet ik ff testen) maar zeker nog >4 dagen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
OkeZeker weten dat die accu nog redelijk is als ie een jaar in de kast heeft gelegen?
.
Open je eigen topicquote:
Mooi, als je me wilt mailen voor verdere details?quote:Op maandag 19 december 2005 14:19 schreef IntensiveGary het volgende:
hier een zwarte 6310i. ziet er goed uit, minimale gebruikssporen. perfekte accu.
Doe ik vanavond even vanaf huis. Stuur ik meteen wat foto's mee.quote:Op maandag 19 december 2005 15:47 schreef Dennis121 het volgende:
Mooi, als je me wilt mailen voor verdere details?
Prima! Ik wacht het afquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Doe ik vanavond even vanaf huis. Stuur ik meteen wat foto's mee.
Nog geen mail ontvangenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Doe ik vanavond even vanaf huis. Stuur ik meteen wat foto's mee.
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef IntensiveGary het volgende:
Sorry Dennis, was erg laat thuis vannacht. Mail is inmiddels verzonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |