Als diegene die mijn toestel wilt kopen deze niet nodig heeft : jaquote:
genoteerd als hoogste bodquote:Op woensdag 21 december 2005 10:15 schreef Darklight het volgende:
bied 95 euro
Ophalen in Haarlem of Arnhem trouwens ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef Sosa het volgende:
verzenden mogelijk
heyquote:Op donderdag 22 december 2005 00:20 schreef Sosa het volgende:
105 hoogste bod!
7610.. dat is deze toch?
[afbeelding]
Op zich ook wel een leuke foon. Beetje groot alleen... Ik vraag me af of ik daar navigatie op kan zetten.... moet ik even checken, anders heb ik wel degelijk interesse in je aanbod. Heb je hier trouwens alle toebehoren en doos bij?
Dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als diegene die mijn toestel wilt kopen deze niet nodig heeft : ja
Past die op een 6230?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
@JaWi, heb nog een headsetje over van mijn overleden Nokia 7210, die mag je best overkopen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 07:49 schreef Darklight het volgende:
als die dat niet heeft, biedt ik 125
Pfoe..... keuzes.. keuzes..quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef ID-Tweak het volgende:
heyhier kan inderdaad navigatie op
kan ik ook voor je regelen, wel op een manier die hier op fok! niet wordt gewaardeerd
![]()
Hoef je alleen nog maar een Bluetooth gps ontvangertje aan te schaffen en je kunt navigeren door heel europa
ik heb geen doos en boekjes erbijkreeg ik er bij de aankoop via markrtplaats nie bij
![]()
maargoed, mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag via mail!
huntj052 AT planet PUNT nl is het adres![]()
Jep, past! Mail me maar even naar zweefvliegje @ hotmail . com zodat we TS z'n topic niet hoeven te verziekenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef JaWi het volgende:
Past die op een 6230?
Zo ja, dan wil ik hem wel.
Ik heb inmiddels al een vervangend toestel dat in mijn carkit past.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:48 schreef Sosa het volgende:
[..]
[..]
Pfoe..... keuzes.. keuzes..
@ID-tweak: Ik heb even nagetrokken over die navigatie, en aangezien die Nokia een Symbian 60 besturingssysteem heeft, moet er ook speciale navigatiesoftware op ipv de reguliere TomTom Mobile.. (die ik wil). Dus ik ga je teleurstellen. (of kun je mij verzekeren dat TTM erop kan?)
@Darklight: 125 is een mooie prijs. Als ID Tweak hier niet overheen gaat, mag je mij mailen. Mail staat in mijn profiel.
Wat mij betreft ben jij de gelukkige koper.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:49 schreef Darklight het volgende:
als die dat niet heeft, biedt ik 125
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |