Hij is ook nog nieuw, lees: de seal zit nog dicht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Koenijntje het volgende:
400 euro is winkelprijs toch?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij is ook nog nieuw, lees: de seal zit nog dicht.
Dus ik denk dat de ts niet lager gaat.
Je raadt het al. Sorry, wil geen ander telefoon. Ben megablij met mijn eigen telefoon.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:58 schreef Ethereal het volgende:
Dus vragen of je interesse hebt in een ruil met een SE S700i heeft ook weinig zin denkik.. Maar on the other hand, niet geschoten is altijd mis he
Sorry, maar voor die prijs gaat ie niet weg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef diamant het volgende:
200 geboden
500 Euro is standaard winkelprijs. Internet prijs ligt wat lager. Richting de 400 euro incl bezorgen is minimaal..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Koenijntje het volgende:
400 euro is winkelprijs toch?
Hallo. Ik heb een bod via de mail gekregen van 300.quote:
Ik volg het topic nog steedsquote:
Ok. Mocht je het goed vinden, wil ik voor 300 euro dit topic laten sluiten en ook meteen marktplaas laten stoppen. Marktplaats staat al een bod van 300 euro maar heb altijd meer vertrouwen in users van FOKquote:
Als dat inclusief verzenden is, dan hebben we een dealquote:Op woensdag 28 december 2005 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Mocht je het goed vinden, wil ik voor 300 euro dit topic laten sluiten en ook meteen marktplaas laten stoppen. Marktplaats staat al een bod van 300 euro maar heb altijd meer vertrouwen in users van FOK
mail verzondenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als dat inclusief verzenden is, dan hebben we een dealMail me maar als je ermee instemt.
Hey, heb je mijn mail nog ontvangen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als dat inclusief verzenden is, dan hebben we een dealMail me maar als je ermee instemt.
Hey, ik kan mijn mail niet checken vanuit het werk. Ik kijk of ik zo kan terugmailen anders vanavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Je hebt mail terug.
Ik heb geen mail gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Je hebt mail terug.
Mail gefwd naar mail uit je profiel.quote:
Heeft denk ik met gmail en planet te maken. Vreemd. Heb ik wel vakerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mail gefwd naar mail uit je profiel.
edit: hij geeft een rare foutmelding die ik niet snap. Maar de strekking van de mail is dat ik graag binnenkort een keer in utrecht wil afspreken...moeten we alleen mailen voor een datum, het liefst vrij snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |