Daar moet je niet al te filosofische gedachten achter verwachten, ik kijk (keek) gewoon graag naar Richard Quest op tv.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld van jou, van de meeste anderen hier kan ik me wel (globaal) een voorstelling maken, maar van jou niet, ik weet niet eens of je een man of een vrouw bent. Waarom Richard Quest trouwens?
[afbeelding]
Draag je nu vrouwenkleding ?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Hoge energieprijzen compenseren, wat een onzinmaatregel. Van het ene potje naar het andere, ja datg zal veel koopkracht verbeteren.
Tof, ik doe ook WTB, danwel op een stuk lager niveau (HBO), en heb wat certificaten en cursusjes achter mn kiezen. Ik zie welquote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
WTB (Academisch) en een stel Automatiseringscursussen.
De stupiditeit is wederom grenzeloos.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Hoge energieprijzen compenseren, wat een onzinmaatregel. Van het ene potje naar het andere, ja datg zal veel koopkracht verbeteren.
Welke richting ?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef Yildiz het volgende:
Tof, ik doe ook WTB, danwel op een stuk lager niveau (HBO), en heb wat certificaten en cursusjes achter mn kiezen. Ik zie wel
Dank je wel voor m'n nieuwe sig.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef Drugshond het volgende:
Richard Quest was de enigste presentator waarbij mijn tweeters van mijn TV raar begonnen te doen.
Hij praat zo wierd, bijna slissend, binnensmonds en soms weer heel hard.
Het betekent gewoon dat mensen die weinig energie gebruiken betalen voor mensen die veel energie gebruiken. Tamelijk asociaal, me dunkt. Maar ja, als de gezinnetjes van Maxime deze winter maar warm zittenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De stupiditeit is wederom grenzeloos.
Sacha de Boerquote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef RichardQuest het volgende:
De enigste presentator vind ik trouwens Sacha De Boer, maar ieder z'n smaak hè, Drugshond.
Ja, eens, sociaal is anders al wil ook Bos je anders doen laten geloven en helaas geldt dat CDA + PvdA een kamermeerderheid is.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het betekent gewoon dat mensen die weinig energie gebruiken betalen voor mensen die veel energie gebruiken. Tamelijk asociaal, me dunkt. Maar ja, als de gezinnetjes van Maxime deze winter maar warm zitten.
Ik vind het mooi om te zien dat de mensen bij de VARA voor zichzelf opkomen, of ze het nou aan het rechte eind hebben of niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Paul geeft een donderpreek op 3, gaat al de hele avond zo.
Carolie Lilypalyquote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar is dit meisje eigenlijk gebleven?
Mwah, ik weet niet of dit nou echt helpt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het mooi om te zien dat de mensen bij de VARA voor zichzelf opkomen, of ze het nou aan het rechte eind hebben of niet.
Heb jij Nehru in je avatar?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
Carolie Lilypaly
ze is tegenwoordig op Omroep Zeeland te zien als nieuwspresentator, zie bv. http://www.see.tv/
We praten er toch over?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of dit nou echt helpt.
Die was lief he? Maar zoals Astrid Kerseboom je een goede dag kan wensen, zo heb ik ze nog niet van andere nieuwslezers gekregenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Carolie Lilypaly
ze is tegenwoordig op Omroep Zeeland te zien als nieuwspresentator, zie bv. http://www.see.tv/
Een hoop.quote:
Ja, die was cute.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Carolie Lilypaly
Ja okquote:Op donderdag 1 december 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
We praten er toch over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |