Wat?quote:
quote:
De eerste piemel die ik hier zie, ook al is deze van sizzler, verwijder ik. Zo ook de tweede, derde, vierde... enzovoorts.quote:
Puh, ik heb toch lekker geen piemel om te laten zien dus mij beknot je niksquote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De eerste piemel die ik hier zie, ook al is deze van sizzler, verwijder ik. Zo ook de tweede, derde, vierde... enzovoorts.
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Puh, ik heb toch lekker geen piemel om te laten zien dus mij beknot je niks![]()
Nee, maar ze weten niet wat het is. Dat bedoel ik ermee.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef kLowJow het volgende:
Het Midden-Oosten is dan ook geen continent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Als je weet welke landen samen een geheel vormen, en waar op aarde deze te vinden zijn, maakt het toch niet zo heel veel uit of je dit geheel Zuid-Amerika of Latijns-Amerika noemt?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Ook vind ik het vreemd dat ze nu weer noord en zuid amerika leren, ik heb altijd latijns-amerika geleerd...
Niet dat ik zo slim ben ofzo, maar als je het al niet leert is het best vaag.
Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Continent
Latijns Amerika is lekker helder, anders zit je, ja het is Zuid, maar midden hoort bij zuidquote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je weet welke landen samen een geheel vormen, en waar op aarde deze te vinden zijn, maakt het toch niet zo heel veel uit of je dit geheel Zuid-Amerika of Latijns-Amerika noemt?
Hoi Drugshond! Jij had laatst nog een tip, over een bepaald soort logica. Ik ben niet zo'n goeie fok!zoeker, weet je nog wat voor logica het over ging? Dan klad ik het op papierquote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef Drugshond het volgende:
Thanks, opgeschreven, alledrie weet ik ze wel te vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef Drugshond het volgende:
Yldiz.. je kunt ook dit boek nemen..
J Gleick
Er zit verschil tussen beide boekwerkjes... maar waarin weet ik niet.
IK zou het als eerst proberen bij de Slegte en anders bij de VD/Bijenkorf
Hij is namelijk ook in het Nederlands uitgegeven.. en dat boek is best aardig verkocht,
Junctoren Logica of wel beter bekend onder de naam Propositielogicaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi Drugshond! Jij had laatst nog een tip, over een bepaald soort logica. Ik ben niet zo'n goeie fok!zoeker, weet je nog wat voor logica het over ging? Dan klad ik het op papier![]()
Kan je dat uitleggen? Of liever niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Junctoren Logica of wel beter bekend onder de naam Propositielogica
Een soort van wiskundige algebra om middels positiestellingen beweringen/stellingen te verwerpen of juist aan te nemen.
Erg nuttig voor je vakgebied als tester, en het opstellen van specs.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van wiskundige algebra om middels positiestellingen beweringen/stellingen te verwerpen of juist aan te nemen.
Erg nuttig voor je vakgebied als tester, en het opstellen van specs.
Charles Groenhuijsen weg bij de NOSquote:Charles Groenhuijsen weg bij de NOSCharles GroenhuijsenCharles Groenhuijsen zal Philip Freriks niet opvolgen als presentator van het acht uur journaal, zo heeft de NOS vanmiddag gemeld. De NOS en Groenhuijsen gaan namelijk uit elkaar. De reden hiervan is niet bekend gemaakt.
Groenhuijsen was lange tijd de correspondent voor de NOS in de Verenigde Staten. Hij zou per 1 januari de nieuwe presentator van het NOS Journaal worden. Wie nu de opvolger wordt van Freriks, die met pensioen gaat, is niet bekend. De NOS-directie wil verder niets zeggen over de kwestie: "We hopen daar binnenkort meer over naar buiten te brengen", aldus een woordvoerder. Groenhuijsen was niet bereikbaar voor commentaar.
De aanstelling van Groenhuijsen kwam eerder al op losse schroeven te staan na een conflict over de arbeidsvoorwaarden. Zo wilde hij in Washington blijven wonen en om de week naar Nederland overvliegen, maar de NOS weigerde daarmee in te stemmen. Uiteindelijk besloot Groenhuijsen, nadat zelfs advocaten zich met de kwestie bemoeid hadden, zich toch in Nederland te vestigen.
Eerder al baarde Groenhuijsen opzien door in een interview met HP/De Tijd stevig uit te halen naar zijn collega's bij de NOS. De Journaal-redactie zou volgens hem een "linkse houding" hebben, aan "intellectuele luiheid" lijden en "zelfingenomen" zijn. Ook zei hij "niets te maken willen hebben" met Twan Huijs, mede-correspondent in Amerika. Verder noemde hij Geert Wilders "een interessante jongen" en bestempelde hij VVD'er Hans Wiegel als de enige die "de in elkaar gestorte Nederlandse mierenhoop" weer kan opbouwen. Groenhuijsen kwam later op zijn uitspraken terug.
Ik? Of Drugshond? Ik test software, en stel ook testspecificaties op, op basis van geschreven documentatie die de bedoelde werking van de software weergeeft. Is dat het antwoord dat je zoekt?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen? Of liever niet?
quote:Ik ben er trouwens vandoor
Ik had een schooldictaat over dit vak... Heb me nooit verdiept in boekwerkjes achter deze materie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef sigme het volgende:![]()
Buiten het vakgebied ben ik ook gewoon een harde-logica-liefhebber. Met wiskunde het enige leuke vak bij bedrijfskundige informatica aan de HTS. De rest was allemaal rapport-advies-geneuzel.
Ik ga zo je link volgen. Heb je nog schrijvers / titels -tips?
Ik heb nu de link even gevolgd, die logica (en de notatie, en de axioma's) heb ik gehad, heerlijk vond ik datquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het spammen bent...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Charles Groenhuijsen weg bij de NOS
Jammer. Ik keek juist uit naar de frisse wind bij het NOS-journaal.
Hopelijk neemt Sacha het over.
Wat iemand op de fp al zei:
[afbeelding]
Waar is dit meisje eigenlijk gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |