Discrete wiskunde! Zo heette het! Ik had wiskunde moeten gaan studeren, toen ik nog jong & onschuldig was. Te laat..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had een schooldictaat over dit vak... Heb me nooit verdiept in boekwerkjes achter deze materie.
Maar er zijn boekenkasten vol geschreven... maar gewoon een instapboekje lijkt me meer dan voldoende.
Wellicht is dit iets
Ik heb tientallen databases ontworpen, waarvan sommige best groot waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef sigme het volgende:
We hebben deze logica (samen met verzamelingenleer) ook behandeld / gebruikt bij database-ontwerp. Database-analist lijkt mij ook wel wat. Voor als ik later groot ben![]()
Voor mij als overtuigd hetero zijn alle mannen lelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Floripas het volgende:
Het is een domme foto. Die gast is níet lelijk.
Ik hou meer van de logica dan van de praktijk vrees ikquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb tientallen databases ontworpen, waarvan sommige best groot waren.
En altijd heb ik die dingen on-the-fly in elkaar zitten knutselen.
En dan is het altijd weer leuk om te zien, dat na 7 jr van implementatie je database nog fier overeind staat.
Nooit geen training in gehad of iets dergelijks, maar het was altijd de sport om aan de ene kant een goed RDM-model (zonder redudantie) op te stellen en anderzijds de programmeur niet op te zadelen met overbodig werk (waarin je toch weer via de achterdeur toch weer redudantie invoerde).
Optimaliseren is een kunst... maar niet tegen elke prijs.
Niet logisch maar desalniettemin een welgemeend 'welterusten'quote:Op donderdag 1 december 2005 19:42 schreef sigme het volgende:
In de praktijk moet ik nu naar bed, al klinkt dat niet logisch op dit tijdstip.
Alle mannen zijn ongewenste indringers in mijn ideologische visvijver.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
Voor mij als overtuigd hetero zijn alle mannen lelijk![]()
Weltrusten, en handjes boven de dekens.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
Niet logisch maar desalniettemin een welgemeend 'welterusten'![]()
Je bedoelt het gebed?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Teamwork is a waste of personal value time.
Nou het in de VS willen blijven wonen en op kosten van de NOS 2 keer per maand heen en weer vliegen zal er wel mee te maken hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Charles Groenhuijsen weg bij de NOS
Jammer. Ik keek juist uit naar de frisse wind bij het NOS-journaal.
Hopelijk neemt Sacha het over.
Wat iemand op de fp al zei:
[afbeelding]
Waar is dit meisje eigenlijk gebleven?
komkom schakel je autisme maar even uitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedwongen zijn met anderen om te gaan is een crime.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef Floripas het volgende:
Zit du_ke op scouting....?
...heeft iemand hem wel verteld dat dat fascisten zijn...?
Dat heb je of dat heb je niet. Het is niet commercieel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
komkom schakel je autisme maar even uit.
Ach dan doe je toch een keer je best? Je hebt toch geen prikkel van de markt nodig om te kunnen functioneren?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb je of dat heb je niet. Het is niet commercieel.
Ga eens met Erwin kamperen, dan begrijp je het iets beter.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan doe je toch een keer je best? Je hebt toch geen prikkel van de markt nodig om te kunnen functioneren?
Ik ken slechts 2 Erwinnen en daarmee was het prima kamperenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga eens met Erwin kamperen, dan begrijp je het iets beter..
Dat keurt SCH af, hoor, dit soort eenkennigheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ken slechts 2 Erwinnen en daarmee was het prima kamperen.
-edit- Wolfje is ook een Erwin natuurlijk, nee daar bedank ik voor.
Mooi voor hem, hij mag wel met Erwin kamperen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat keurt SCH af, hoor, dit soort eenkennigheid.
Dat wil Erwin dan weer niet, gis ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi voor hem, hij mag wel met Erwin kamperen hoor..
Hij heeft al een homo hond, daar kan ook wel een homo kampeermaatje bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wil Erwin dan weer niet, gis ik.
Jaap zal wel voorstellen om het op z'n Mariniers te doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft al een homo hond, daar kan ook wel een homo kampeermaatje bij.
Tja waarom dat weet bijna niemand gok ikquote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jaap zal wel voorstellen om het op z'n Mariniers te doen.
Waarom hebben we het hier ook alweer over?
Ja, wat vind je van Haile Selassie?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja waarom dat weet bijna niemand gok ik.
Maar ok heb je een ander onderwerp in de aanbieding?
Een belangrijk persoon in het proces van de afrikaanse bewustwording. maar echt veel weet ik er niet af als ik eerlijk benquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, wat vind je van Haile Selassie?
Ghehe, de verafgoding is de kerk een doorn in het oogquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Losse flodders, even lawaaig als echte patronen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ghehe, de verafgoding is de kerk een doorn in het oog.
Ook goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:20 schreef Floripas het volgende:
Maar een decolletéwedstrijd zou ik wellicht nog wel winnen
:edit: te negatief.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Losse flodders, even lawaaig als echte patronen.
Ach Sizzler, zou je hier misschien een gaststlotje willen zetten? Het gaat toch nergens meer heen, en ik heb er zelf ook nog eens aan bijgedragen: Holocaust, Apartheid, Communisme enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef sizzler het volgende:
Een negus. Of is het Negus?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Deels geluktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik? Of Drugshond? Ik test software, en stel ook testspecificaties op, op basis van geschreven documentatie die de bedoelde werking van de software weergeeft. Is dat het antwoord dat je zoekt?
[..]Succes met de inkopen!
Automatisering/Logistiek en als de tijd het toelaat freelance werk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Yildiz het volgende:
Deels gelukt
Surprise's voor anderen zijn gelukt, maar voor mezelf (boek van James Gleick) niet.
De Slegte heb ik het niet kunnen vinden (misschien niet hard genoeg gezocht, maar toch wel veel), V&D, Bijenkort en Verwijs hadden niks. www.donner.nl gelukkig dan weer wel, daar ga ik misschien morgen heen of anders even bestellen![]()
Ik bedoelde trouwens wat Drugshond voor job doet
Ja? Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Weetje? ik vind jou echt de meest raadselachtige user hier.![]()
Bits en bytes naar dieselmotoren? wat voor studie heb jij gevolgd dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Automatisering/Logistiek en als de tijd het toelaat freelance werk.
Op dit moment heb ik weer gesolliciteerd voor een heel andere (meer steady) job. R&D engineer voor het optimaliseren van dieselmotoren.
Een keer wat anders dat elke keer die bits en bytes.
Dat is niet eens nieuwswaardig / politiek interessant meer, gok ikquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Donnor heeft weer feest in de kamer.Middels een procedure heeft de gemeente de opening van het beruchte bewaartehuis in schiphol tot nader order dicht gegooid. Donnor gaf een paar dagen geleden aan dat alles weer nominaal kon draaien. En er is weer een (geweldadige) TBS-er (onder toezicht) in A'dam ontsnapt.
Eens kijken hoeveel mensen hij nu zich achter zich zal krijgen. ?
- G. Wilders, Mijnheer Donnor waarom gaat u niet gewoon naar huis -
WTB (Academisch) en een stel Automatiseringscursussen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Bits en bytes naar dieselmotoren? wat voor studie heb jij gevolgd dan?
Ik heb totaal geen beeld van jou, van de meeste anderen hier kan ik me wel (globaal) een voorstelling maken, maar van jou niet, ik weet niet eens of je een man of een vrouw bent. Waarom Richard Quest trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ja? Waarom?
Bij 19.00 minuten viel mn bek openquote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]Edit: ff KRO's uitzending profiel bekijken
deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |