Op die ene type-gozer-iets?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
Ik ben verliefd.
quote:Koopkracht valt volgend jaar mee
De koopkracht stijgt volgend jaar naar verwachting iets meer dan in september werd voorzien, namelijk met gemiddeld 1,25% in plaats van 1%. De inflatieraming voor volgend jaar blijft 1%. De olieprijs valt weliswaar hoger uit dan eerder geraamd, maar hier staan meevallende prijsstijgingen bij andere producten tegenover. Bovendien wordt de premie voor de nieuwe ziektekostenverzekering lager dan eerder voorzien en stijgen de uitkeringen iets sterker. De verhoging van de kinderkorting met 90 euro betekent een extra ondersteuning voor de koopkracht van gezinnen met kinderen. De verschillen in koopkrachtontwikkeling tussen huishoudens blijven volgend jaar onverminderd groot.
De verwachtingen voor de economische groei zijn maar beperkt gewijzigd ten opzichte van het beeld in september. Wel komt de werkloosheid volgend jaar 30 000 personen lager uit. Het overheidstekort daalt dit jaar sterk tot 1,2% van het bruto binnenlands product (BBP), met name door een incidentele meevaller bij de vennootschapsbelasting (VpB). Volgend jaar komt het EMU-tekort op 1,5% BBP uit.
Dit zijn de hoofdpunten uit de notitie 'Geactualiseerde koopkrachtraming 2006' die het Centraal Planbureau (CPB) heeft opgesteld op verzoek van het kabinet. De basis voor deze koopkrachtraming is de reguliere macro-economische raming die het CPB altijd in december uitbrengt.
Het Planbureau publiceert viermaal per jaar de economische verwachtingen voor het huidige en het komende jaar. De vorige raming is op Prinsjesdag naar buiten gebracht in de Macro Economische Verkenning 2006 (MEV). De decemberraming verschijnt in de CPB Nieuwsbrief 2005/4, die donderdag 8 december uitkomt. Gezien de toezeggingen van het kabinet aan de Tweede Kamer om op 1 december inzicht te geven in de koopkrachtontwikkeling, is de openbaarmaking van de raming vervroegd. Deze is nu als bijlage bij de notitie opgenomen.
Raming loonstijging en inflatie ongewijzigd
Voor 2006 rekent het CPB ook in de nieuwe raming op een contractloonstijging in de marktsector van gemiddeld 1,5%. Ook de inflatieverwachting voor volgend jaar blijft gelijk: 1%. De opbouw van de inflatie is wel gewijzigd in vergelijking met de septemberraming. De stijging van de energieprijzen valt iets hoger uit dan eerder verwacht, vanwege een opwaartse bijstelling van de olieprijs van 50 naar 55 dollar per vat. Op basis van de tarieven van de twee grootste energieleveranciers valt de energierekening volgend jaar naar verwachting gemiddeld 135 euro hoger uit dan dit jaar. Tegenover een iets sterkere stijging van de energieprijzen staat een lagere prijsstijging bij de invoer van consumentenproducten.
Ziektekostenpremie lager
De nominale ziektekostenpremie komt volgend jaar uit op 1042 euro, bijna 65 euro minder dan eerder werd voorzien. Dit is het geschatte gemiddelde van alle soorten verzekeringen die momenteel worden aangeboden: individueel en collectief, natura en restitutie. Voor huishoudens zonder zorgtoeslag betekent deze lagere premie 65 euro koopkrachtvoordeel per volwassene. Voor huishoudens met zorgtoeslag bedraagt het voordeel ruim 20 euro per volwassene. Het voordeel valt voor hen lager uit, omdat de zorgtoeslag mee daalt met de premie. Niettemin resteert ook voor deze huishoudens een voordeel, omdat bij de bepaling van de zorgtoeslag gerekend wordt met een premie zonder collectiviteitskorting.
Nieuw beleid ondersteunt koopkracht
Diverse beleidswijzigingen ten opzichte van de Miljoenennota ondersteunen de koopkracht volgend jaar. Voor gezinnen met kinderen is de extra verhoging van de kinderkorting met 90 euro van belang (motie Verhagen). Verder wordt de accijns op sterke drank verlaagd. De raming voor de contractloonstijging bij de overheid is opwaarts bijgesteld, mede door de verlaging van de pensioenpremie bij het ABP. De hogere contractloonstijging werkt via de koppeling ook door naar de uitkeringen.
Raming economische groei vrijwel ongewijzigd
De economische groei komt dit jaar waarschijnlijk uit op 0,75%, iets hoger dan de 0,5% die in september werd voorzien. Met name de consumptie en de investeringen in woningen ontwikkelen zich aanzienlijk gunstiger. Daar staat tegenover dat de werkgelegenheid bij de overheid iets sterker daalt. In de marktsector groeit de werkgelegenheid juist wat sterker. Per saldo komt de werkgelegenheid iets hoger uit, zodat de werkloosheid dit jaar nog maar met 10 000 personen oploopt, tot 490 000 personen.
De voor 2006 verwachte groei van het BBP blijft ongewijzigd: 2,5%. De consumptie kan wat harder groeien, dankzij de lichte koopkrachtwinst en de hogere werkgelegenheid. De uitvoer en de overheidsbestedingen stijgen in de nieuwe raming iets minder hard dan eerder voorzien. De werkloosheid komt volgend jaar naar verwachting uit op gemiddeld 445 000 personen, ofwel 5,75% van de beroepsbevolking. In september werd voor volgend jaar nog een werkloosheid van 475 000 personen geraamd.
Overheidstekort valt mee
Het EMU-saldo komt dit jaar uit op -1,2% BBP, fors lager dan in de septemberraming. De meevaller van circa 0,5% BBP is volledig te danken aan extra belasting- en premie-inkomsten. De inkomstenmeevaller is vermoedelijk voor de helft toe te schrijven aan incidenteel hoge VpB-inkomsten. De heffingsrente die de fiscus dit jaar hanteert ligt ruim boven de marktrente. Daardoor is het voor bedrijven gunstig om aanvankelijk teveel VpB af te dragen.
In 2006 verslechtert het EMU-saldo weer tot -1,5% BBP. Dit hangt met name samen met het wegvallen van de incidentele VpB-inkomsten van 2005 en de restitutie van dit jaar teveel betaalde VpB.
Ik heb geen zin het tegen me gebruikt te zien in de eeuwige fok-holocaust-discussie. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd. Wat is er dan, dat het weg moest?
Loik!quote:
Mooi voorbeeld dat linkse mannen lelijk zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef Floripas het volgende:
Er is gisteren een briljante homoseksuele SPer-archeoloog in de raad gekozen!
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200507/jong.shtml
Hobby: het bestuderen van planten, insecten en reptielenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef Floripas het volgende:
Er is gisteren een briljante homoseksuele SPer-archeoloog in de raad gekozen!
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200507/jong.shtml
Hey Floripas!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ha Yildiz!
Dat doe ik morgen rond vijven op Schiphol. Dan moet ik gedichtjes maken in de trein. Ik ben nèt klaar als de bus voor mijn ouders' huis stopt. Zo doe ik dat elk jaar.
quote:
Volgens mij is Lodewijk-Napoleon ook verliefd!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen zin het tegen me gebruikt te zien in de eeuwige fok-holocaust-discussie. Bijvoorbeeld.
Bovendien is het een test.
Liefde is:
Je bedoelt hèèl lang geleden?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Loik!![]()
Volgens mij heeft hij geluk, want als de foto die ik heb gezien van jou ook werkelijk van jou was...
Het is een domme foto. Die gast is níet lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dat linkse mannen lelijk zijn.
L-N heeft veel liefde, ook zonder verliefdheid, denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is Lodewijk-Napoleon ook verliefd!
Ik heb meteen maar even gereageerd: Liefde is:
Ghe. Ga je de door sizzler gevraagde mooiste kontje wedstrijd nog aan?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt hèèl lang geleden?
Ja, dat was ik, ja.
*serieuze aanval van complimentjesongemak*
Wees lief voor em.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef Floripas het volgende:
Oh! Ik moet achter de computer vandaan van meneertje de Amsterdamnotulist.
Hij moet notulen uitwerken![]()
Die verlies ikquote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ga je de door sizzler gevraagde mooiste kontje wedstrijd nog aan?
Ze weet waar ze tegenop moet boksen, dus ik betwijfel het.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ga je de door sizzler gevraagde mooiste kontje wedstrijd nog aan?
Ik wil wel meedoen aan de mannelijke tegenhanger van dit keur-festijn! Ik weet ook zeker dat Sizzler staat te springen om zijn jongeheer te tonen en iedereen begrijpt Verbal helemaal dat z'n digicam het niet meer doet.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:20 schreef Floripas het volgende:
Maar een decolletéwedstrijd zou ik wellicht nog wel winnen
Wat?quote:
quote:
De eerste piemel die ik hier zie, ook al is deze van sizzler, verwijder ik. Zo ook de tweede, derde, vierde... enzovoorts.quote:
Puh, ik heb toch lekker geen piemel om te laten zien dus mij beknot je niksquote:Op donderdag 1 december 2005 18:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De eerste piemel die ik hier zie, ook al is deze van sizzler, verwijder ik. Zo ook de tweede, derde, vierde... enzovoorts.
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Puh, ik heb toch lekker geen piemel om te laten zien dus mij beknot je niks![]()
Nee, maar ze weten niet wat het is. Dat bedoel ik ermee.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef kLowJow het volgende:
Het Midden-Oosten is dan ook geen continent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Als je weet welke landen samen een geheel vormen, en waar op aarde deze te vinden zijn, maakt het toch niet zo heel veel uit of je dit geheel Zuid-Amerika of Latijns-Amerika noemt?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef Yildiz het volgende:
Ook vind ik het vreemd dat ze nu weer noord en zuid amerika leren, ik heb altijd latijns-amerika geleerd...
Niet dat ik zo slim ben ofzo, maar als je het al niet leert is het best vaag.
Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Continent
Latijns Amerika is lekker helder, anders zit je, ja het is Zuid, maar midden hoort bij zuidquote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je weet welke landen samen een geheel vormen, en waar op aarde deze te vinden zijn, maakt het toch niet zo heel veel uit of je dit geheel Zuid-Amerika of Latijns-Amerika noemt?
Hoi Drugshond! Jij had laatst nog een tip, over een bepaald soort logica. Ik ben niet zo'n goeie fok!zoeker, weet je nog wat voor logica het over ging? Dan klad ik het op papierquote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef Drugshond het volgende:
Thanks, opgeschreven, alledrie weet ik ze wel te vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef Drugshond het volgende:
Yldiz.. je kunt ook dit boek nemen..
J Gleick
Er zit verschil tussen beide boekwerkjes... maar waarin weet ik niet.
IK zou het als eerst proberen bij de Slegte en anders bij de VD/Bijenkorf
Hij is namelijk ook in het Nederlands uitgegeven.. en dat boek is best aardig verkocht,
Junctoren Logica of wel beter bekend onder de naam Propositielogicaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi Drugshond! Jij had laatst nog een tip, over een bepaald soort logica. Ik ben niet zo'n goeie fok!zoeker, weet je nog wat voor logica het over ging? Dan klad ik het op papier![]()
Kan je dat uitleggen? Of liever niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Junctoren Logica of wel beter bekend onder de naam Propositielogica
Een soort van wiskundige algebra om middels positiestellingen beweringen/stellingen te verwerpen of juist aan te nemen.
Erg nuttig voor je vakgebied als tester, en het opstellen van specs.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van wiskundige algebra om middels positiestellingen beweringen/stellingen te verwerpen of juist aan te nemen.
Erg nuttig voor je vakgebied als tester, en het opstellen van specs.
Charles Groenhuijsen weg bij de NOSquote:Charles Groenhuijsen weg bij de NOSCharles GroenhuijsenCharles Groenhuijsen zal Philip Freriks niet opvolgen als presentator van het acht uur journaal, zo heeft de NOS vanmiddag gemeld. De NOS en Groenhuijsen gaan namelijk uit elkaar. De reden hiervan is niet bekend gemaakt.
Groenhuijsen was lange tijd de correspondent voor de NOS in de Verenigde Staten. Hij zou per 1 januari de nieuwe presentator van het NOS Journaal worden. Wie nu de opvolger wordt van Freriks, die met pensioen gaat, is niet bekend. De NOS-directie wil verder niets zeggen over de kwestie: "We hopen daar binnenkort meer over naar buiten te brengen", aldus een woordvoerder. Groenhuijsen was niet bereikbaar voor commentaar.
De aanstelling van Groenhuijsen kwam eerder al op losse schroeven te staan na een conflict over de arbeidsvoorwaarden. Zo wilde hij in Washington blijven wonen en om de week naar Nederland overvliegen, maar de NOS weigerde daarmee in te stemmen. Uiteindelijk besloot Groenhuijsen, nadat zelfs advocaten zich met de kwestie bemoeid hadden, zich toch in Nederland te vestigen.
Eerder al baarde Groenhuijsen opzien door in een interview met HP/De Tijd stevig uit te halen naar zijn collega's bij de NOS. De Journaal-redactie zou volgens hem een "linkse houding" hebben, aan "intellectuele luiheid" lijden en "zelfingenomen" zijn. Ook zei hij "niets te maken willen hebben" met Twan Huijs, mede-correspondent in Amerika. Verder noemde hij Geert Wilders "een interessante jongen" en bestempelde hij VVD'er Hans Wiegel als de enige die "de in elkaar gestorte Nederlandse mierenhoop" weer kan opbouwen. Groenhuijsen kwam later op zijn uitspraken terug.
Ik? Of Drugshond? Ik test software, en stel ook testspecificaties op, op basis van geschreven documentatie die de bedoelde werking van de software weergeeft. Is dat het antwoord dat je zoekt?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen? Of liever niet?
quote:Ik ben er trouwens vandoor
Ik had een schooldictaat over dit vak... Heb me nooit verdiept in boekwerkjes achter deze materie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef sigme het volgende:![]()
Buiten het vakgebied ben ik ook gewoon een harde-logica-liefhebber. Met wiskunde het enige leuke vak bij bedrijfskundige informatica aan de HTS. De rest was allemaal rapport-advies-geneuzel.
Ik ga zo je link volgen. Heb je nog schrijvers / titels -tips?
Ik heb nu de link even gevolgd, die logica (en de notatie, en de axioma's) heb ik gehad, heerlijk vond ik datquote:Op donderdag 1 december 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het spammen bent...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Charles Groenhuijsen weg bij de NOS
Jammer. Ik keek juist uit naar de frisse wind bij het NOS-journaal.
Hopelijk neemt Sacha het over.
Wat iemand op de fp al zei:
[afbeelding]
Waar is dit meisje eigenlijk gebleven?
Discrete wiskunde! Zo heette het! Ik had wiskunde moeten gaan studeren, toen ik nog jong & onschuldig was. Te laat..quote:Op donderdag 1 december 2005 19:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had een schooldictaat over dit vak... Heb me nooit verdiept in boekwerkjes achter deze materie.
Maar er zijn boekenkasten vol geschreven... maar gewoon een instapboekje lijkt me meer dan voldoende.
Wellicht is dit iets
Ik heb tientallen databases ontworpen, waarvan sommige best groot waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef sigme het volgende:
We hebben deze logica (samen met verzamelingenleer) ook behandeld / gebruikt bij database-ontwerp. Database-analist lijkt mij ook wel wat. Voor als ik later groot ben![]()
Voor mij als overtuigd hetero zijn alle mannen lelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef Floripas het volgende:
Het is een domme foto. Die gast is níet lelijk.
Ik hou meer van de logica dan van de praktijk vrees ikquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb tientallen databases ontworpen, waarvan sommige best groot waren.
En altijd heb ik die dingen on-the-fly in elkaar zitten knutselen.
En dan is het altijd weer leuk om te zien, dat na 7 jr van implementatie je database nog fier overeind staat.
Nooit geen training in gehad of iets dergelijks, maar het was altijd de sport om aan de ene kant een goed RDM-model (zonder redudantie) op te stellen en anderzijds de programmeur niet op te zadelen met overbodig werk (waarin je toch weer via de achterdeur toch weer redudantie invoerde).
Optimaliseren is een kunst... maar niet tegen elke prijs.
Niet logisch maar desalniettemin een welgemeend 'welterusten'quote:Op donderdag 1 december 2005 19:42 schreef sigme het volgende:
In de praktijk moet ik nu naar bed, al klinkt dat niet logisch op dit tijdstip.
Alle mannen zijn ongewenste indringers in mijn ideologische visvijver.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
Voor mij als overtuigd hetero zijn alle mannen lelijk![]()
Weltrusten, en handjes boven de dekens.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
Niet logisch maar desalniettemin een welgemeend 'welterusten'![]()
Je bedoelt het gebed?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Teamwork is a waste of personal value time.
Nou het in de VS willen blijven wonen en op kosten van de NOS 2 keer per maand heen en weer vliegen zal er wel mee te maken hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Charles Groenhuijsen weg bij de NOS
Jammer. Ik keek juist uit naar de frisse wind bij het NOS-journaal.
Hopelijk neemt Sacha het over.
Wat iemand op de fp al zei:
[afbeelding]
Waar is dit meisje eigenlijk gebleven?
komkom schakel je autisme maar even uitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedwongen zijn met anderen om te gaan is een crime.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef Floripas het volgende:
Zit du_ke op scouting....?
...heeft iemand hem wel verteld dat dat fascisten zijn...?
Dat heb je of dat heb je niet. Het is niet commercieel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
komkom schakel je autisme maar even uit.
Ach dan doe je toch een keer je best? Je hebt toch geen prikkel van de markt nodig om te kunnen functioneren?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb je of dat heb je niet. Het is niet commercieel.
Ga eens met Erwin kamperen, dan begrijp je het iets beter.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan doe je toch een keer je best? Je hebt toch geen prikkel van de markt nodig om te kunnen functioneren?
Ik ken slechts 2 Erwinnen en daarmee was het prima kamperenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga eens met Erwin kamperen, dan begrijp je het iets beter..
Dat keurt SCH af, hoor, dit soort eenkennigheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ken slechts 2 Erwinnen en daarmee was het prima kamperen.
-edit- Wolfje is ook een Erwin natuurlijk, nee daar bedank ik voor.
Mooi voor hem, hij mag wel met Erwin kamperen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat keurt SCH af, hoor, dit soort eenkennigheid.
Dat wil Erwin dan weer niet, gis ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi voor hem, hij mag wel met Erwin kamperen hoor..
Hij heeft al een homo hond, daar kan ook wel een homo kampeermaatje bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wil Erwin dan weer niet, gis ik.
Jaap zal wel voorstellen om het op z'n Mariniers te doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft al een homo hond, daar kan ook wel een homo kampeermaatje bij.
Tja waarom dat weet bijna niemand gok ikquote:Op donderdag 1 december 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jaap zal wel voorstellen om het op z'n Mariniers te doen.
Waarom hebben we het hier ook alweer over?
Ja, wat vind je van Haile Selassie?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja waarom dat weet bijna niemand gok ik.
Maar ok heb je een ander onderwerp in de aanbieding?
Een belangrijk persoon in het proces van de afrikaanse bewustwording. maar echt veel weet ik er niet af als ik eerlijk benquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, wat vind je van Haile Selassie?
Ghehe, de verafgoding is de kerk een doorn in het oogquote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Losse flodders, even lawaaig als echte patronen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ghehe, de verafgoding is de kerk een doorn in het oog.
Ook goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:20 schreef Floripas het volgende:
Maar een decolletéwedstrijd zou ik wellicht nog wel winnen
:edit: te negatief.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Losse flodders, even lawaaig als echte patronen.
Ach Sizzler, zou je hier misschien een gaststlotje willen zetten? Het gaat toch nergens meer heen, en ik heb er zelf ook nog eens aan bijgedragen: Holocaust, Apartheid, Communisme enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef sizzler het volgende:
Een negus. Of is het Negus?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Deels geluktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik? Of Drugshond? Ik test software, en stel ook testspecificaties op, op basis van geschreven documentatie die de bedoelde werking van de software weergeeft. Is dat het antwoord dat je zoekt?
[..]Succes met de inkopen!
Automatisering/Logistiek en als de tijd het toelaat freelance werk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Yildiz het volgende:
Deels gelukt
Surprise's voor anderen zijn gelukt, maar voor mezelf (boek van James Gleick) niet.
De Slegte heb ik het niet kunnen vinden (misschien niet hard genoeg gezocht, maar toch wel veel), V&D, Bijenkort en Verwijs hadden niks. www.donner.nl gelukkig dan weer wel, daar ga ik misschien morgen heen of anders even bestellen![]()
Ik bedoelde trouwens wat Drugshond voor job doet
Ja? Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Weetje? ik vind jou echt de meest raadselachtige user hier.![]()
Bits en bytes naar dieselmotoren? wat voor studie heb jij gevolgd dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Automatisering/Logistiek en als de tijd het toelaat freelance werk.
Op dit moment heb ik weer gesolliciteerd voor een heel andere (meer steady) job. R&D engineer voor het optimaliseren van dieselmotoren.
Een keer wat anders dat elke keer die bits en bytes.
Dat is niet eens nieuwswaardig / politiek interessant meer, gok ikquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Donnor heeft weer feest in de kamer.Middels een procedure heeft de gemeente de opening van het beruchte bewaartehuis in schiphol tot nader order dicht gegooid. Donnor gaf een paar dagen geleden aan dat alles weer nominaal kon draaien. En er is weer een (geweldadige) TBS-er (onder toezicht) in A'dam ontsnapt.
Eens kijken hoeveel mensen hij nu zich achter zich zal krijgen. ?
- G. Wilders, Mijnheer Donnor waarom gaat u niet gewoon naar huis -
WTB (Academisch) en een stel Automatiseringscursussen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Bits en bytes naar dieselmotoren? wat voor studie heb jij gevolgd dan?
Ik heb totaal geen beeld van jou, van de meeste anderen hier kan ik me wel (globaal) een voorstelling maken, maar van jou niet, ik weet niet eens of je een man of een vrouw bent. Waarom Richard Quest trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ja? Waarom?
Bij 19.00 minuten viel mn bek openquote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]Edit: ff KRO's uitzending profiel bekijken
deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |