Yep, leuk hè: ze is jarig vandaag! En ze bracht dit jaar een nieuw album uit ook nog, met liedjes van Ben Lee ehh... Peggy Lee.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bette midler
Zo goed, dan met die dubbele punten?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Yep, leuk hè: ze is jarig vandaag! En ze bracht dit jaar een nieuw album uit ook nog, met liedjes van Ben Lee ehh... Peggy Lee.
iggy_in_the_house + 2
Inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2005 10:37 schreef bukgeit het volgende:
Beast of Burden
From A Distance
To Deserve You
Je zat ook al in de buurtquote:Op donderdag 1 december 2005 11:01 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht en Oh ja....
quote:
bron: www.zijonline.nl, 14.03.2005quote:Ruud Bernard keert vanavond terug op tv. De man, die tweede werd in de eerste Big Brother, maar veruit de populairste bewoners was, heeft niet veel lol beleefd aan zijn plotselinge roem: Drank, depressies en deurwaarders waren zijn deel. Nu maakt hij zijn comeback in Bobo's in de Bush...
Ruud Benard (50) is het geknuffel waarmee hij zo beroemd werd strontzat. De veruit populairste bewoner van de eerste serie Big Brother liep na Big Brother al knuffelend honderden bedrijfsfeesten af, maar hield er uiteindelijk slechts pleinvrees aan over en vluchtte uiteindelijk naar Aruba en schreef een boek, Ik laat me niet gek maken, maar de titel bleek helaas niet de waarheid...
Bernard werd in de maling genomen door zijn manager, bedrijven kwamen afspraken niet na en omdat Bernard wel als een ster leefde stonden al snel de deurwaarders op de stoep. Zijn toenmalige relatie met vriendin Wiltrude liep als gevolg van de vele schulden ook nog eens op de klippen, waarna Bernard zich volledig stortte in drank, feesten en vrouwen.
Zijn nieuwe liefde, Annette Stokkentreeff, redde hem feitelijk uit de goot. Annette houdt zich nu dan ook bezig met de zakelijke sores van Ruud.
Zijn optreden in Bobo's in the Bush, vanaf vanavond op Yorin, moet de comeback van Ruud betekenen. Financieel gezien heeft zijn deelname ook aardig wat geld in het laatje gebracht. Alle deelnemers krijgen namelijk drieduizend euro startgeld en 750 euro per dag voor hun deelname!
"Ik heb er twee weken in Argentinië voor gezeten. Dankzij Bobo's kunnen we nu weer rondkomen. En ik hoop er ook nog een paar leuke schnabbeltjes aan over te houden. Ik sta nog steeds met mijn massagestoel op bedrijfsfeesten, dus heb ik in het programma een paar keer lekker gemasseerd om bekend te maken dat ik dat nog steeds doe. Je moet een beetje zakelijk zijn, hè? Ik heb mijn lesje wel geleerd.''
Met zijn deelname aan Bobo's in de Bush wil Ruud ook bewijzen dat hij niet gek is. "Niet zo dom als Veronica mij destijds neerzette. Tijdens de opnamen in Argentinië ben ik er constant met mijn verstand bij geweest. Heb bewust niemand vastgepakt, al ben ik normaal wel zo. Ik hoop dat ze dit keer het juiste etiketje op me plakken, want ik ben dat geknuffel zo strontziek. Ik wil laten zien dat het weer goed met me gaat,'' zegt de voormalig knuffelaar vandaag in het AD.
En met Bobo's in de Bush wil hij ook miljardair John de Mol een lesje leren. "Ik was één van de smaakmakers van Big Brother, De Mol heeft zijn zakken dankzij mij flink gevuld, maar me nooit wat laten horen. Voor mijn boek heb ik toen een interview met hem aangevraagd. Ik vroeg: vind je mij geen kijkcijferkanon? Nee, zei-ie, jij hebt geen talent. Nu denk ik: dat zullen we nog weleens zien.''
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:20 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Ha, ik kan wel wegblijven tot januari, ik eindig toch wel op de 8ste plaats dit jaarquote:Op donderdag 1 december 2005 11:20 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Wacht maar tot het kerstvakantie is...quote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, ik kan wel wegblijven tot januari, ik eindig toch wel op de 8ste plaats dit jaar
tvp
Je hoeft inderdaad maar een gemiddelde van 2 punten per dag te halen om me in te halen...quote:Op donderdag 1 december 2005 11:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Wacht maar tot het kerstvakantie is...
Born to run van Bruce Springsteen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef ranja het volgende:
1975. A night at the Opera van Queen?
2 weken geledenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:51 schreef schaap001 het volgende:
Die uitgave van Born To Run is ook verschenen, maar niet vorige week: die was er een al tijdje.
Vind ik wel!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:56 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij zijn ze tegelijk verschenen. Bij Plato Groningen in elk geval wel.
Ach, laat Ranja ook nog eens een puntje.quote:
quote:Oooow, is het zo simpel?
Nee
De vraagsteller zelf beoordeelt of een vraag goed beantwoord is en deelt zelf de punten uit. Je kunt dus nooit een antwoord geven en gelijk een nieuwe vraag stellen. De kans bestaat immers dat je het toch fout hebt.
Om helemaal precies te zijn:quote:Op donderdag 1 december 2005 11:54 schreef peaceman het volgende:
Ik dacht juist dat die van Queen al veel langer uit was...
Groot muziekliefhebber en -verzamelaar.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef Z het volgende:
Wat heeft dat met muziek te maken?
Nieuwegein?
Die naam heb ik ook horen vallen, maar schijnbaar zijn de pijlen nu op een andere adept gericht.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
andre 3000 van outkast
echt waarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Die naam heb ik ook horen vallen, maar schijnbaar zijn de pijlen nu op een andere adept gericht.
Wie wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Ik hoop niet Lenny Kravitz...
Weinig, maar hij moet zich, denk, niet gaan wagen aan Hendrix. Daarnaast maggie wel weer eens een fatsoenlijke plaat uitbrengen (zijn eerste 4 vind ik nog steeds verreweg het beste)...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Waarom? Wat is er mis met Lenny Kravitz?
Doet ie dat niet al jaren dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Lag ook wel heel erg voor de hand om de ergste wannabe Jimi te kiezen. Heeft Lenny eigenlijk al eens eerder geacteerd?
Hij presenteert zich meer en meer als een muzikale messias (Rock in Park), Hendrix daarentegen was dat ook echt. Ik vond Vernon Reid wel een aardige suggestie: die hoeft dan tenminste niet te playbacken met zijn gitaarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Waarom? Wat is er mis met Lenny Kravitz?
in van die filmpjes die niemand wil zienquote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Lag ook wel heel erg voor de hand om de ergste wannabe Jimi te kiezen. Heeft Lenny eigenlijk al eens eerder geacteerd?
quote:
Rockin Park was nog tamelijk heilig bij Werchter de zomer daarvoor. Wat een arrogantie was er toen op het podium te zien... Eerst al het publiek meer dan 3 kwartier laten wachten en vervolgens nummers van 4 minuten uitmelken tot 11 minuten... Nee dat was niet veel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij presenteert zich meer en meer als een muzikale messias (Rock in Park), Hendrix daarentegen was dat ook echt. Ik vond Vernon Reid wel een aardige suggestie: die heeft dan tenminste niet te playbacken met zijn gitaar![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Ze hebben allebei nooit eerder geacteerd.
Dat was inderdaad te belachelijk voor woorden toenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockin Park was nog tamelijk heilig bij Werchter de zomer daarvoor. Wat een arrogantie was er toen op het podium te zien... Eerst al het publiek meer dan 3 kwartier laten wachten en vervolgens nummers van 4 minuten uitmelken tot 11 minuten... Nee dat was niet veel...
Eric Claptonquote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef schaap001 het volgende:
Anyway: onze vriend Paul Rodgers heeft ooit een live-CD getiteld 'the Hendrix Set' uitgebracht. Wie speelde daar 'Hendrix'?
Die wilde ik zeggen maar leek me te oud. Jimi is maar 27 geworden natuurlijk... maar dus toch.quote:
zoiets ja, zijn debuut op plaat was in 1971 en dat was op het album ´Santana 3´quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Met de gitarist van zo'n ouwe bokken rockgroep. Maar wie van welke schiet me even niet te binnen.
Kirk Hammett?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Met de gitarist van zo'n ouwe bokken rockgroep. Maar wie van welke schiet me even niet te binnen.
Nee, die speelde ook al mee op de eerste 2 platen van Santanaquote:
Correct, Neal Schonquote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef ranja het volgende:
Neil Schon? of zat die niet in Bad english
Bad English... niet Bad Company.quote:
zelfde verhaalquote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef belsen het volgende:
Ik bedoelde overigens Partique Hernandez...
.... en die heeft samen met Neal Schon 'A Whiter Shade of Pale' nog eens aangerand om niet te zeggen verkracht...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:55 schreef ranja het volgende:
Sammy Hagar staat er bijvoorbeeld ook op.
Dat is 1 van de Madonna hits op het albumquote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef bukgeit het volgende:
Crazy For You?
Schaap +2quote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef schaap001 het volgende:
Jaaaa, dat is die boksfilm: Vision Quest!
Maar die was door niemand gegoktquote:
Vision Quest ken ik niet eens. Ik was onbedoeld warm.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef ranja het volgende:
Hm imdb geeft wel Crazy for You als aka. Maar de soundtrack is volgens mij maar 1 versie van.
Omdat ik de plaat vroeg laat ik het zo.
(er is wel een soundtrack die Crazy for you heet maar die is van een niet gerelateerde musical)
Zohoooo, dat was moeilijk. Had nog een leuke tip over 'dat hun echte namen Aaron Freeman and Mickey Melchiondo zijn' in het verschiet, maarrrehh.....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ouwe Ween-foto?
Allemaal deze week uitgekomenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bij AMG type eens: 30th Anniversary Edition bij album
en je krijgt een hele rits
Ik vond het alleen grappig dat ik 'm tegen kwamquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar die was door niemand gegokten bovendien is die volgens RYM al van 8 november, nog ouder dus.
1 kaiser chiefs -quote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Kaiser Chiefs - I predict a riot
Franz Ferdinand - Do you want to
Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt!?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:45 schreef ranja het volgende:
Kaiser chiefs - Everyday I love you less and less dan vast
Dat is een Fransman.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef peaceman het volgende:
Gorillaz - Feel Good inc?
Vitalic is die Canadees?
That's the onequote:Op donderdag 1 december 2005 16:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiga - You gonna want me?
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef schaap001 het volgende:
Spider Rico, is dat die gozer van MTV daar rechts?
en vroeger van westpop op tv westquote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef schaap001 het volgende:
Spider Rico, is dat die gozer van MTV daar rechts?
dat kun je wel zeggen, ja: maar tis niet Mike....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:08 schreef ranja het volgende:
Zal wel in de spoof hoek zitten denk ik... Mike Flowers
Ja, die heeft zo'n bigband cover CD met rockclassics nu, ja. Maar dat is bepaald niet zijn eerste of tweede CD...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:12 schreef peaceman het volgende:
Paul Anka?
Dat vond ik ook het vreemde eraanquote:Op donderdag 1 december 2005 17:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n bigband cover CD met rockclassics nu, ja. Maar dat is bepaald niet zijn eerste of tweede CD...
Juist! En hij staat op Paaspop 2006, mensen! Ben je vast gewaarschuwd!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Mambo Kurt!
Kent iemand Dread Zeppelin nog? Zep covers in een reggae-jasje gezongen door een Elvis-imitator. Was live wel lacheuh! Op LP (toen nog, ja) echter, maar heel even leuk...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:21 schreef bartrid het volgende:
Ook in de spoofhoek: Opium Jukebox. Covers met een Indiaas tintje inclusief sitar en tabla's.Erg leuk
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opgezwolle
Jawat
Kubus
En ik ben gelijk weg
jazeker.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kent iemand Dread Zeppelin nog? Zep covers in een reggae-jasje gezongen door een Elvis-imitator. Was live wel lacheuh! Op LP (toen nog, ja) echter, maar heel even leuk...
Mooi antwoord in tweeën.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
oftewel Madonna
quote:Olé, olé, wij zitten hier oké
Olé, olé, we nemen er nog twee
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef bukgeit het volgende:
Oe ja, die is heel lastig, maar ik kan me er gemakkelijk vanaf maken:
'Nog een keer'
Olé, olé, wij zitten hier oké
Olé, olé, we nemen er nog twee
Maar je bedoelt waarschijnlijk:
Olie, olie, wii nemen er nog drie
Olier, olier, wij nemen er nog vier
Olijf, olijf, wij nemen er nog zes
Oles, oles, wij nemen er nog zes
Oleven, oleven, wij nemen er nog zeven?
Olacht, olacht...
Was de titel wel goed, eigenlijk?quote:
Klopt ten dele, maar welke? De claim van de regisseur leek niet echt logisch.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
ze wilde het noemen naar een, naar later bleek, bestaande filmnaam?
Als je voor Billy Idol nog iets anders weet te verzinnen zijn de twee punten je deel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Neleos het volgende:
Jackie Wilson – Reet Petit
Madonna – True Blue
Billy Idol – Rebel Yell
Nina Hagen – Unbeschreiblich Weiblich
All Saints – Never Ever
Ik ga niet checken of 'oobie' echt een woord is - een CCR titel is het zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Neleos het volgende:
Ja, dat rijmt niet echt lekker, nee
Creedence Clearwater Revival - Oobie Doobie
Het is een drummer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Komt me niet bekend voor.
Ja, ff nog een hint dan maar he.quote:
Wel leuk gevonden, maar niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:02 schreef bukgeit het volgende:
Liederen van wanhoop en ongeloof - Hans Dorrestijn
From despair to where - MSP
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef bukgeit het volgende:
Zelfmoord kan helpen/Suicide is painless
cafca +2 en DD/Berkery ook goedquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:14 schreef cafca het volgende:
Loudon Wainwright - Suicide Song
Queen - Don't Try Suicide
Ozzy Osbourne - Suicide Solution
die van MASH is toch tzelfde als van MSP (gecufferd door MSP)quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
cafca +2 en DD/Berkery ook goed
Tocotronic - Samstag Ist Selbstmord
INXS - Suicide Blond
M*A*S*H - Suicide Is Painless (Theme from M*A*S*H)
My Bloody Valentine - Sue Is Fine (wordt gezongen als 'Su-i-cide')
Ja, dus die telt eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die van MASH is toch tzelfde als van MSP (gecufferd door MSP)
Oh? Ik zelf niet.... ehh, tja...quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie slechts een kruisje.
Ja, het werd onder naam uitgebracht, maar hij ZONG het niet!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef dartfanaat het volgende:
Roger Glover
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Ik zie slechts een kruisje.
ronnie james dioquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef schaap001 het volgende:
Even een iets gezelliger onderwerp dan maar:
[afbeelding]
Wie zong dit nummer?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik zag de foto alleen in de modus door de link direct te benaderen.
Ik zie niet eens een link!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:51 schreef bukgeit het volgende:
Roland Kaiser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |