Schaap +2quote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef schaap001 het volgende:
Jaaaa, dat is die boksfilm: Vision Quest!
Maar die was door niemand gegoktquote:
Vision Quest ken ik niet eens. Ik was onbedoeld warm.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef ranja het volgende:
Hm imdb geeft wel Crazy for You als aka. Maar de soundtrack is volgens mij maar 1 versie van.
Omdat ik de plaat vroeg laat ik het zo.
(er is wel een soundtrack die Crazy for you heet maar die is van een niet gerelateerde musical)
Zohoooo, dat was moeilijk. Had nog een leuke tip over 'dat hun echte namen Aaron Freeman and Mickey Melchiondo zijn' in het verschiet, maarrrehh.....quote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ouwe Ween-foto?
Allemaal deze week uitgekomenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bij AMG type eens: 30th Anniversary Edition bij album
en je krijgt een hele rits
Ik vond het alleen grappig dat ik 'm tegen kwamquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar die was door niemand gegokten bovendien is die volgens RYM al van 8 november, nog ouder dus.
1 kaiser chiefs -quote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Kaiser Chiefs - I predict a riot
Franz Ferdinand - Do you want to
Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt!?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:45 schreef ranja het volgende:
Kaiser chiefs - Everyday I love you less and less dan vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |