Dat vond ik ook het vreemde eraanquote:Op donderdag 1 december 2005 17:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n bigband cover CD met rockclassics nu, ja. Maar dat is bepaald niet zijn eerste of tweede CD...
Juist! En hij staat op Paaspop 2006, mensen! Ben je vast gewaarschuwd!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Mambo Kurt!
Kent iemand Dread Zeppelin nog? Zep covers in een reggae-jasje gezongen door een Elvis-imitator. Was live wel lacheuh! Op LP (toen nog, ja) echter, maar heel even leuk...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:21 schreef bartrid het volgende:
Ook in de spoofhoek: Opium Jukebox. Covers met een Indiaas tintje inclusief sitar en tabla's.Erg leuk
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opgezwolle
Jawat
Kubus
En ik ben gelijk weg
jazeker.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:22 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kent iemand Dread Zeppelin nog? Zep covers in een reggae-jasje gezongen door een Elvis-imitator. Was live wel lacheuh! Op LP (toen nog, ja) echter, maar heel even leuk...
Mooi antwoord in tweeën.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
oftewel Madonna
quote:Olé, olé, wij zitten hier oké
Olé, olé, we nemen er nog twee
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef bukgeit het volgende:
Oe ja, die is heel lastig, maar ik kan me er gemakkelijk vanaf maken:
'Nog een keer'
Olé, olé, wij zitten hier oké
Olé, olé, we nemen er nog twee
Maar je bedoelt waarschijnlijk:
Olie, olie, wii nemen er nog drie
Olier, olier, wij nemen er nog vier
Olijf, olijf, wij nemen er nog zes
Oles, oles, wij nemen er nog zes
Oleven, oleven, wij nemen er nog zeven?
Olacht, olacht...
Was de titel wel goed, eigenlijk?quote:
Klopt ten dele, maar welke? De claim van de regisseur leek niet echt logisch.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
ze wilde het noemen naar een, naar later bleek, bestaande filmnaam?
Als je voor Billy Idol nog iets anders weet te verzinnen zijn de twee punten je deel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Neleos het volgende:
Jackie Wilson – Reet Petit
Madonna – True Blue
Billy Idol – Rebel Yell
Nina Hagen – Unbeschreiblich Weiblich
All Saints – Never Ever
Ik ga niet checken of 'oobie' echt een woord is - een CCR titel is het zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Neleos het volgende:
Ja, dat rijmt niet echt lekker, nee
Creedence Clearwater Revival - Oobie Doobie
Het is een drummer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Komt me niet bekend voor.
Ja, ff nog een hint dan maar he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |