quote:
iggy +2Hier nog een zure Ruud:
quote:
Ruud Bernard keert vanavond terug op tv. De man, die tweede werd in de eerste Big Brother, maar veruit de populairste bewoners was, heeft niet veel lol beleefd aan zijn plotselinge roem: Drank, depressies en deurwaarders waren zijn deel. Nu maakt hij zijn comeback in Bobo's in de Bush...
Ruud Benard (50) is het geknuffel waarmee hij zo beroemd werd strontzat. De veruit populairste bewoner van de eerste serie Big Brother liep na Big Brother al knuffelend honderden bedrijfsfeesten af, maar hield er uiteindelijk slechts pleinvrees aan over en vluchtte uiteindelijk naar Aruba en schreef een boek, Ik laat me niet gek maken, maar de titel bleek helaas niet de waarheid...
Bernard werd in de maling genomen door zijn manager, bedrijven kwamen afspraken niet na en omdat Bernard wel als een ster leefde stonden al snel de deurwaarders op de stoep. Zijn toenmalige relatie met vriendin Wiltrude liep als gevolg van de vele schulden ook nog eens op de klippen, waarna Bernard zich volledig stortte in drank, feesten en vrouwen.
Zijn nieuwe liefde, Annette Stokkentreeff, redde hem feitelijk uit de goot. Annette houdt zich nu dan ook bezig met de zakelijke sores van Ruud.
Zijn optreden in Bobo's in the Bush, vanaf vanavond op Yorin, moet de comeback van Ruud betekenen. Financieel gezien heeft zijn deelname ook aardig wat geld in het laatje gebracht. Alle deelnemers krijgen namelijk drieduizend euro startgeld en 750 euro per dag voor hun deelname!
"Ik heb er twee weken in Argentinië voor gezeten. Dankzij Bobo's kunnen we nu weer rondkomen. En ik hoop er ook nog een paar leuke schnabbeltjes aan over te houden. Ik sta nog steeds met mijn massagestoel op bedrijfsfeesten, dus heb ik in het programma een paar keer lekker gemasseerd om bekend te maken dat ik dat nog steeds doe. Je moet een beetje zakelijk zijn, hè? Ik heb mijn lesje wel geleerd.''
Met zijn deelname aan Bobo's in de Bush wil Ruud ook bewijzen dat hij niet gek is. "Niet zo dom als Veronica mij destijds neerzette. Tijdens de opnamen in Argentinië ben ik er constant met mijn verstand bij geweest. Heb bewust niemand vastgepakt, al ben ik normaal wel zo. Ik hoop dat ze dit keer het juiste etiketje op me plakken, want ik ben dat geknuffel zo strontziek. Ik wil laten zien dat het weer goed met me gaat,'' zegt de voormalig knuffelaar vandaag in het AD.
En met Bobo's in de Bush wil hij ook miljardair John de Mol een lesje leren. "Ik was één van de smaakmakers van Big Brother, De Mol heeft zijn zakken dankzij mij flink gevuld, maar me nooit wat laten horen. Voor mijn boek heb ik toen een interview met hem aangevraagd. Ik vroeg: vind je mij geen kijkcijferkanon? Nee, zei-ie, jij hebt geen talent. Nu denk ik: dat zullen we nog weleens zien.''
bron: www.zijonline.nl, 14.03.2005