Die naam heb ik ook horen vallen, maar schijnbaar zijn de pijlen nu op een andere adept gericht.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
andre 3000 van outkast
echt waarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Die naam heb ik ook horen vallen, maar schijnbaar zijn de pijlen nu op een andere adept gericht.
Wie wel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Ik hoop niet Lenny Kravitz...
Weinig, maar hij moet zich, denk, niet gaan wagen aan Hendrix. Daarnaast maggie wel weer eens een fatsoenlijke plaat uitbrengen (zijn eerste 4 vind ik nog steeds verreweg het beste)...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Waarom? Wat is er mis met Lenny Kravitz?
Doet ie dat niet al jaren dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Lag ook wel heel erg voor de hand om de ergste wannabe Jimi te kiezen. Heeft Lenny eigenlijk al eens eerder geacteerd?
Hij presenteert zich meer en meer als een muzikale messias (Rock in Park), Hendrix daarentegen was dat ook echt. Ik vond Vernon Reid wel een aardige suggestie: die hoeft dan tenminste niet te playbacken met zijn gitaarquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Waarom? Wat is er mis met Lenny Kravitz?
in van die filmpjes die niemand wil zienquote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Lag ook wel heel erg voor de hand om de ergste wannabe Jimi te kiezen. Heeft Lenny eigenlijk al eens eerder geacteerd?
quote:
Rockin Park was nog tamelijk heilig bij Werchter de zomer daarvoor. Wat een arrogantie was er toen op het podium te zien... Eerst al het publiek meer dan 3 kwartier laten wachten en vervolgens nummers van 4 minuten uitmelken tot 11 minuten... Nee dat was niet veel...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij presenteert zich meer en meer als een muzikale messias (Rock in Park), Hendrix daarentegen was dat ook echt. Ik vond Vernon Reid wel een aardige suggestie: die heeft dan tenminste niet te playbacken met zijn gitaar![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Ze hebben allebei nooit eerder geacteerd.
Dat was inderdaad te belachelijk voor woorden toenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockin Park was nog tamelijk heilig bij Werchter de zomer daarvoor. Wat een arrogantie was er toen op het podium te zien... Eerst al het publiek meer dan 3 kwartier laten wachten en vervolgens nummers van 4 minuten uitmelken tot 11 minuten... Nee dat was niet veel...
Eric Claptonquote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef schaap001 het volgende:
Anyway: onze vriend Paul Rodgers heeft ooit een live-CD getiteld 'the Hendrix Set' uitgebracht. Wie speelde daar 'Hendrix'?
Die wilde ik zeggen maar leek me te oud. Jimi is maar 27 geworden natuurlijk... maar dus toch.quote:
zoiets ja, zijn debuut op plaat was in 1971 en dat was op het album ´Santana 3´quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Met de gitarist van zo'n ouwe bokken rockgroep. Maar wie van welke schiet me even niet te binnen.
Kirk Hammett?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Met de gitarist van zo'n ouwe bokken rockgroep. Maar wie van welke schiet me even niet te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |