Channie-modusquote:Op donderdag 1 december 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik h oop toch zoooooo dat die 2 uitelkaar gehaald worden!! Gna gna gna![]()
Neequote:Op donderdag 1 december 2005 03:13 schreef Arliator het volgende:
btw Sjet ik ben de vrouwelijke Arliator maar dat was al duidelijk neem ik aan??
Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naamquote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Oke hier verder? Ik weet niet wie er eerder was?
Jij, echt waarquote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Oke hier verder? Ik weet niet wie er eerder was?
Te net?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naam
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2005 03:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jeeVond hem zo snel wel geinig gevonden
![]()
Ja mammie, dat was vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
Is ook wel zo duidelijk jaquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
Tsjong.... dat vind ik nog niet zo heel makkelijk...... Het mag van mij gaan tussen Ing, Lies en Joost.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre.... even tussen ons he? We zijn toch nog maar met zijn vieren geloof ik....even tussendoor.... wie moet er winnen van deze groep die nog over is vinden jullie??
***Hier moet een enorm geschokte smiley staan***quote:Op donderdag 1 december 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Aangezien mijn favoriet niet kan winnen (Rob) gun ik het Ingrid het meest denk ik zo
Euhm beastieme, dit is geen chatprogramma hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 03:40 schreef beastieme het volgende:
jullie mogen best wel met me praten hoor!!!!
noobs
Euhm jaaquote:Op donderdag 1 december 2005 03:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
***Hier moet een enorm geschokte smiley staan***
Is Rob echt jouw favoriet?
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 03:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
zwarte en witte rook over dido dr kop enz, toch???![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 03:53 schreef Sjet het volgende:
[Negeer beastieme-modus] Ik was liefhebber van MennoVond het erg jammer dat hij weg moest en had toen ook niet veel zin meer om te kijken. Maar ja, nu is het vooral lekker ergeren en zo nu en dan gelukkig ook nog lachen [/Negeer beastieme-modus]
Ik heb het zelf ook niet gezien maar inderdaad het viel allemaal weer reuze meequote:Op donderdag 1 december 2005 03:57 schreef klootje het volgende:
Ik heb niks gezien maar ik zie die figuren al,''Oh,wat leeeuuuk,Het was zo leuk,Fantastisch,watleuk,vondt jij dat ook?Ja,ikook,ik vond het echt leuk,enz na het filmpje.
Morgen komt de kater?
Weet je dat ik echt niet meer naar die slaapkamer-streams van Dido/Roel kan kijken?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ja het vooral lekker ergeren is natuurlijk heerlijk aan BB!Ik erger me rot aan Died en Lullo Roelo maar daarvoor blijf je natuurlijk wel kijken! Ben wel heel benieuwd als 1 van hen eruit gaat vanavond hoe alles zich dan verder ontwikkeld! En dat lijkt me dan weer leuk!
en dat Linda in de studio zit en Diedje krijgt het filmpje van het 3e handje te zien
Ik hoop het..... maar denk het niet. Tis zo'n slap kliekje met elkaar..... alles vermijdend. Doe dan Tan maar weer ff terugquote:Op donderdag 1 december 2005 03:57 schreef klootje het volgende:
Ik heb niks gezien maar ik zie die figuren al,''Oh,wat leeeuuuk,Het was zo leuk,Fantastisch,watleuk,vondt jij dat ook?Ja,ikook,ik vond het echt leuk,enz na het filmpje.
Morgen komt de kater?
Meen je niet????quote:Op donderdag 1 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
Naat moet meer lachen
Oke Naat is niet genomineerd (deze weekquote:Op donderdag 1 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
Ben uit conclaaf, de rook is opgetrokken, Dido moet naar huis en Naat moet meer lachen
quote:Op donderdag 1 december 2005 04:10 schreef Arliator het volgende:
Hee me kids willen een natte smoel cappen en geloof me het is moeilijk, en sinds een week of zo nog veel moeilijker
Ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 1 december 2005 04:12 schreef Arliator het volgende:
Joost wint
Ow.... dat smoelwerkquote:Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Arliator het volgende:
ze hebben het gehaed over de smile van naat
Klinkt wel lief dat memquote:Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Sjet het volgende:
Ehm.... nog ff Supermem;
Waarom denk je dat Rob niet meer kan winnen? Weet jij meer dan wij?![]()
Dat ik je SuperMEM noem is niet beledigend bedoeld hoor........ mem is Fries voor moeder![]()
Nou dat van dat irriteren snap ik wel [sorryquote:Op donderdag 1 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klinkt wel lief dat memEn nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
![]()
Goedemorgen ,quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden.
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Mogguh!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
staat dit in het scriptquote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Die fimpjes waren leuk maar het had best wel wat harder gemogen.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!
HOI
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
Na gisterenavond moet er toch bij de bewoners een lampje gaan branden.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
grappigquote:Op donderdag 1 december 2005 08:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...![]()
Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.quote:Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Dat de kijkcijfers op de tv omhoog zijn gegaan is nogal logisch iedereen zit te wachten op de BB wip. Maar het gaat vervelen ook op TV dus krijgen die twee het een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...
En vergeet niet dat Hummie ooit hoofdredacteur van de Story was. Die kwijlt bij dit soort situaties. Wat is er nou mooier dan een evt BB huwelijk?
Er zijn genoeg redenen waarom dit voor BB commercieel positief zou zijn... Het is en blijft een product wat ze verkopen.
Heb je het gedrag van Rob niet gevolgd dan over de hele periode? Die is in vanalles verandert behalve in iets fatsoenlijks.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat de kijkcijfers op de tv omhoog zijn gegaan is nogal logisch iedereen zit te wachten op de BB wip. Maar het gaat vervelen ook op TV dus krijgen die twee het een stuk moeilijker.
De kans is groter dat Roel vertrekt dan Dido. Roel is alleen nog maar met Dido bezig en is veranderd van stoere bink naar een zacht gekookt eitje. In de eerste weken zag ik een finale met Joost en Roel maar dat is nu niet meer zo. Roel is bij mij afgevallen om zijn gedrag over de gehele periode.
Lieske is niet onnozel ze is naïef, maar wel recht door zee.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.
De tijd voor de exit van Roel of Dido is het best voor de kijkcijfers als er 1 net voor de finale afvalt dus over 2 weken.
Rob is de grootste lul die er rond loopt. Het is gewoon een crackpooier.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb je het gedrag van Rob niet gevolgd dan over de hele periode? Die is in vanalles verandert behalve in iets fatsoenlijks.
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is de grootste lul die er rond loopt. Het is gewoon een crackpooier.
Nee dat is niet zo ben niet anti Lieske vind het alleen geen interessant persoon. Ik zou met zo iemand niet om kunnen gaan met van die rare verhalen die de helft van de tijd gelogen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is niet onnozel ze is naïef, maar wel recht door zee.
Ze zal altijd haar mening geven en er nooit omheen draaien.
Lieske heeft één probleem dat ze een verhaal niet to the point vertelt.
Maar steeds details er tussen door vertelt dan raak je de weg kwijt.
Lieske roddelt ook wel eens maar dat staat niet in verhouding met de rest van de bewoners.
Ik kan je toch niet overtuigen want in dit spel ben je anti-lieske.
Ik hoop ook op een exit van Dido. Niet zozeer om de andere bewoners te frustreren maar gewoon omdat ik haar zat ben.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:16 schreef Rammstein68 het volgende:
het maakt me niet echt zoveel uit wie er vanavond uitgaat, zolang het Lieske maar niet is. Het leukst zou natuurlijk een exit van Dido zijn (lekker frustrerend voor zowel Roel als Nattelie).
helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 1 december 2005 09:26 schreef stil het volgende:
Rob vanavond naar huis, dan zou eindelijk mijn wens uitkomen.
Ik heb van dag 1 al een hekel aan hem, en hij word alleen maar erger.![]()
Goedensmorgens deze morgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef JooB het volgende:
Mogge! Waar jullie zin in hebben zeg, om 3 uur fokking 'snachts!![]()
Naat mot er uit, da's duidelijk...
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob is de grootste lul die er rond loopt. Het is gewoon een crackpooier.
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nee hou roel en dido nog maar een week in huis en hou ze dmv weekopdracht enigszins uit elkaar. En dan vanavond eindelijk Rob naar huis zoals het 7 weken geleden al was. Hij zit hier alleen nog dankzij de vrijwillige exit van Tanja en heeft dus zeker geen recht om nog langer in huis te blijven
Rob is nu in z'n eentje al leuker om naar te kijken dan Roel en Dido bij elkaar. Als er al iets uit die twee komt, dan is het gezever over hun 'relatie'.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef Inca het volgende:
Rob blijft lekker gewoon Dido gaat eruit
![]()
Aan zoutzakken zit nog teveel smaak.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob is nu in z'n eentje al leuker om naar te kijken dan Roel en Dido bij elkaar. Als er al iets uit die twee komt, dan is het gezever over hun 'relatie'.
Wegwezen met die zoutzakken.
Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob is nu in z'n eentje al leuker om naar te kijken dan Roel en Dido bij elkaar. Als er al iets uit die twee komt, dan is het gezever over hun 'relatie'.
Wegwezen met die zoutzakken.
Ik vond nooit wat van Ingrid, misschien omdat je haar amper zag. Maar ze heeft goeie humor, zeker sinds ze van die trol af is, is ze een stuk leuker.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar komt toch de populariteit voor Ingrid ineens vandaan?
Ze heeft altijd heel laag in de polls gedaan omdat ze in de relatie met Menno echt niet spoorde. Daarna is ze de troonopvolgster van roddel koningin chankwal geworden. En als dadelijk R&D eruit zijn zecht ze geen woord meer want dan valt er niet meer te roddellen. Het is mij een raadsel maarja denk dat Talpa het enige programma dat nog een beetje kijkcijfers produceerd ook wel weer zal verkrachten.
Rob kreeg gisteren nog toegeschreeuwd door Dido, Naat en Roel: 'We hebben je nu door, we kennen jouw spel' Iets dergelijks...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen![]()
en de pleuris is nog steeds niet uitgebroken na de filmpjes? nee zal wel niet hé... jammer!![]()
Ik hoop dat Rob er vanaaf uitgaat. (of de finale verliest, ook goed, maar vernedering graag!!) Ik vind het maar een enge griezel! helemaal nu hij achter Ingrid aanloopt terwijl hij niet echt iets voor haar voelt. Je kan toch niet met emotie sollen alleen voor je eigen hachje..En Ingrid is al zo onzeker op dat gebied...
dus weg met hem...
en dan volgende week Naat (graag), en de week voor de finale Dido. finale is dan joost, Lies en Ingrid.
maar da's droomscenario![]()
Dan eentje met pak je koffer en rot op.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Misschien ligt er weer een envelop vanavond.....
[afbeelding]
Ja of hij is voor diegene die moet vertrekken, dat ie iemand anders aan mag wijzenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dan eentje met pak je koffer en rot op.
Daarom hoop ik dat BB het gaat redden door een envelop neer te leggen, hahaha.... maar ja, zal wel weer niet...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:23 schreef JooB het volgende:
Mwa, Rob zorgt wel voor televisie (of het nou leuke televisie of niet) Roel en Dido vinden ze natuurlijk ook spannend, Lieske is vooral grappig en Ingrid haalt nog wel eens streken uit. Naat voegt niets toe. Ergo: Naat er uit. Maar ja, niet genomineerd, natuurlijk...![]()
Dat zou nog wel eens kunnen aangezien Lieske op de meest ongunstige plek staatquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske gaat zeker vanavond het pand verlaten, wis en zwaar zeker
Oja, ik ben nu niet thuis dus heb geen streams
I hope so 2, maar heb echt zeer sterk het gevoel dat Liesje moet vertrekken, ik zou het knetterjammer vinden als ROB!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Dido gaat eruit dan zijn de groepjes weer verdeeld
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske gaat zeker vanavond het pand verlaten, wis en zwaar zeker
Oja, ik ben nu niet thuis dus heb geen streams
TAFKAR... de lul....quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I hope so 2, maar heb echt zeer sterk het gevoel dat Liesje moet vertrekken, ik zou het knetterjammer vinden als ROB!moet gaan, die moet zeker in de finale wmb
Ziet er kalm en rustig uit, dus as usualquote:
Ik schrik helemaalquote:
Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.quote:
Ja zou kunnen, toch denk ik dat de sfeer ondanks alles wel in het redelijke zal blijven en daar komt nog bij dat BB bijna voorbij is dus vallen de EXITS ook minder zwaar (behalve voor degene die moet gaan, want de kans op de prijs is dan verkeken) dus kortom: ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen maar hopelijk krijg je toch gelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 11:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.
Bovendien zal in de loop van de dag de spanning over de naderende exits, ook wel een beetje zijn tol eisen wat betreft de goede sfeer.
Kortom: Ik ben er klaar voor.![]()
lijkt me bijzonder aangenaamquote:Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik hoop zo dat één van die twee droeftoeters van een Roel of Dido vanavond opsodemietert...wordt inmiddels wel een genante vertoning!
Er bestaat een fraai zoekplaatje vanquote:Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!
Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje?vraag het me al zolang af
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!
Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje?vraag het me al zolang af
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Er bestaat een fraai zoekplaatje van
Je moet erg goed kijken om hem te ontdekken![]()
Lies gaat er niet uitquote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, mensen!![]()
Lies er vanavond uit.... dit wordt een zwarte dag voor Scan, Regenworm, etc.![]()
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:26 schreef doka het volgende:
[..]
Lies gaat er niet uitEcht niet
Echt niet?
Echt niet?
![]()
Zo ja, dan ga ik haar schaken![]()
Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing."quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing.".
dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.![]()
Niet doen, helpt nixquote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturen
Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.![]()
Ik hoop nog altijd op een verassende exit... zoals Dido of Roel dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef Martijn31 het volgende:
Eerst Rob eruit en dan Nathalie geheime opdracht geven dat ze Dido moet doen laten geloven dat ze Roel 3 keer heeft gezogen, dat levert pas leuke rellen opRoel flipt dan echt en Dido ook
![]()
Is toch precies wat we willen zienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
En dan stuurt hij zijn broers naar BBquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad gelukquote:Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen
Ik zet de streams aan en zie dit. (Ja Regenworm... ik moet wel een 6e zintuig hebben)
[afbeelding]
Roel heeft nog maar één iemand in het huis en dat is Dildoquote:Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Als ik deze bank overleef... zit ik er volgende week gewoon weer op.
Roel: Ik ook. Als Lieske blijft zit ik er ook weer. Ik mag Lieske helemaal niet meer nu. Helemaal niks met haar.
[afbeelding]
Ja Lieske is te leuk daarom trekken ze t allemaal nietquote:Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Snap je het niet (grapje) je mag wel nomineren op iemand maar niet genomineerd worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:02 schreef Knurkie het volgende:
Roel had Lieske toch ook genomineerd? of mag hij het wel en zij niet
goh en dat heeft Dido nou toevallig ookquote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap je het niet (grapje) je mag wel nomineren op iemand maar niet genomineerd worden.
Roel snapt het spelletje niet echt maar goed zit te veel met zijn gedachten bij Dildo
Hoi Regenwormquote:Op donderdag 1 december 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad geluk
oh oke dna heb ik het goed begrepen net als Rob niet op de bank hoort(volgens hem en ook volgens mij hij had al thuis moeten zitten) maar wel andere op de bank zettenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap je het niet (grapje) je mag wel nomineren op iemand maar niet genomineerd worden.
Roel snapt het spelletje niet echt maar goed zit te veel met zijn gedachten bij Dildo
Tactiek en zij is een makkelijke prooiquote:Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Niet zo moeilijk lijkt mij no 2quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
Wie mag er vanavond van jou blijven? 1,2,3 of 4?
[afbeelding]
sowieso 1 en 2quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
I wish I wasquote:
Eigenlijk interesseert me dat geen hol meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad op dat monent was een makkele prooi.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef redhair het volgende:
[..]
Tactiek en zij is een makkelijke prooi![]()
Nou nou Gert je wil graag dat Lieske vertrekt.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert me dat geen hol meer.
Ja dat dan wel weer natuurlijk... maar voor een reportage met Dido pas ikquote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een playboy reportage van Lieske maken lijkt me wel leuk.
Dido en Nath hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer natuurlijk... maar voor een reportage met Dido pas ik
We zullen jou ook niet misse Lieske!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik heb Linda echt werkelijk waar... geen enkele avond gemist.
Ze bedoelde toen Linda weg was gesneaked naar Roel toenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
We zullen jou ook niet misse Lieske!![]()
3 en 4... De rest boeit me niet...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
ach wat is ze toch liefquote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik heb Linda echt werkelijk waar... geen enkele avond gemist.
3 en 4 liggen alleen maar op bed tequote:Op donderdag 1 december 2005 12:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
3 en 4... De rest boeit me niet...
Ach... Lieske vind ik pas de laatste week écht irritant. Dat Chantal er uit moest was echt een ópluchting. Als Lieske eruit moet vind ik dat relaxtemundo, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nou Gert je wil graag dat Lieske vertrekt.![]()
Ja en dan moet de één de ander over een paar dagen wakker maken met een ontbijtje op bed...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Manu82 het volgende:
3 en 4 moeten blijven, alleen moet er dan een in het geheime huisje vannacht ofzo
Zou zeggen huur een porno film dan zie je meer dan nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Manu82 het volgende:
3 en 4 moeten blijven, alleen moet er dan een in het geheime huisje vannacht ofzo
Kijk jij naar BB voor de sex dan? Jakkessssssss!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
Zou zeggen huur een porno film dan zie je meer dan nu.
Bedoel het niet kwaad of beledigend maar Dido is veel te preuts.
Om dat ik nog 21:30 in een goede bui ben [BB Tsjechie
Je verdraait de boelquote:Op donderdag 1 december 2005 12:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kijk jij naar BB voor de sex dan? Jakkessssssss!![]()
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... Lieske vind ik pas de laatste week écht irritant. Dat Chantal er uit moest was echt een ópluchting. Als Lieske eruit moet vind ik dat relaxtemundo, maar meer ook niet.
Rob mag er van mij ook wel uit, want die onoverwinnelijkheidswaan van 'm komt mijn strot uit.
Dido zou ik ook niet gaan missen. Ik raak steeds meer op haar uitgekeken, en dan komen vooral de negatieve trekjes zoals die verpletterende zelfingenomenheid sterker naar voren.
Roel... brááááf.Maar goed hij is verliefd, en dat is eigenlijk een vorm van tijdelijke psychose. Laat Roel er dan maar in, als ik echt moet kiezen.
Die is voor mij makkelijk, 1 dusquote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ben ik weer!
er gebeurt echt helemaal niks hè.....
jammer! Als goedmakertje Rob er graag uit vanavond!
nou ja, hij mag de finale ook wel verliezen ik ben de raarste niet...quote:
wordt het een bitchfight (zonder vla)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Fiorenza het volgende:
Van mij mag Dido er vanavond uit.. ik irriteer me de laatste weken echt dood aan haar... en dan hoop ik dat Linda bij de liveuitzending is![]()
Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 3 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 3 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef nuckingfuts het volgende:
[..]
Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 3 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 3 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef nuckingfuts het volgende:
[..]
Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 4 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 4 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.
Dan word het wel een hele dooie boelquote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef F4iTH het volgende:
Nou het liefst alle 4 tegelijk eruit. Hupsakeeee, weg ermee![]()
![]()
zit er nu zoveel leven in het huis dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan word het wel een hele dooie boel![]()
Zal ik jou een geheimpje vertellen...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen want Talpa moet nog wel geld verdienen aan de sms'jes
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Fiorenza het volgende:
Van mij mag Dido er vanavond uit.. ik irriteer me de laatste weken echt dood aan haar... en dan hoop ik dat Linda bij de liveuitzending is![]()
hahahaha Meesterlijk ideequote:Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...
![]()
Ik verwacht Rob en Joost met nog één van de dames (Ik gok op Ingrid/Dido) in de finale. Dussss... Kan Rob lekker bekvechten met de dame en Joost ertussenin lekker glijen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...![]()
-edit- hmm da's eigenlijk niets anders dan er nu al gebeurd....
Ze gooit zo in de badkamer vast ook de borsten in de strijd...Alles voor de stemmen hequote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
Dat gekreun van Lieske ook, het lijkt wel of ze op klaarkomen staat
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
Manu? uit Paradise Hotel?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
Nee, uit Manchester lamzakquote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
Manu? uit Paradise Hotel?![]()
verkeerde forum?![]()
Die timing van jou....quote:
Wat wordt er gezegd dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
Dit is een veel te geforceerde relatie. Ik denk dat er zoveel bij komt kijken zo gauw ze het huis uit zijn, dat die twee mekaar heel gauw uit het oog gaan verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef F4iTH het volgende:
Muerte je hebt vast wel een mooie cap gemaakt van Dido helemaal bloot
Ik had niet anders verwachtquote:
Is zinloos dat ze het erover hebben want Lieske moet vanavond het veldje gaan ruimenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
Ja zelfs IK ga het vervelend vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
quote:
Hoe hun relatie verder moet als vanavond een van hun weg moet gaanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Starlie het volgende:
wat weet roel allemaal even niet????
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ben ik weer!
er gebeurt echt helemaal niks hè.....
jammer! Als goedmakertje Rob er graag uit vanavond!
Nathalie en ingrid denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Manu82 het volgende:
Voor wie zit Lieske nu sigaretten te draaien dan als ze zegt dat Roel en Dido zelf wel kunnen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |