abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32717830
Yahtzee! Game on???

pi_32717836
Ik hoop toch zoooooo dat die 2 uitelkaar gehaald worden!! Gna gna gna
pi_32717837
Ik heb nog lang gewacht..... en toen een nieuwe topic geopend...... maar deze was er ook, net ff eerder
pi_32717840
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik h oop toch zoooooo dat die 2 uitelkaar gehaald worden!! Gna gna gna
Channie-modus
pi_32717852
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:13 schreef Arliator het volgende:
btw Sjet ik ben de vrouwelijke Arliator maar dat was al duidelijk neem ik aan??
Nee
Maar nu snap ik het wel..... er stond regelmatig een vrouwen tekentje in je posts
pi_32717859
Oke hier verder? Ik weet niet wie er eerder was?
pi_32717864
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naam
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32717867
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Jij, echt waar
pi_32717870
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naam
Te net?
pi_32717879
Oh jee Vond hem zo snel wel geinig gevonden
pi_32717882
[BB SC 856] Gezapig zootje.... winnen we geen oorlog mee
De naam tussen de haakjes voor het terugvinden
pi_32717886
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee Vond hem zo snel wel geinig gevonden
Ja daar heb je gelijk in
pi_32717893
Welke gaan we nou volkleppen?.........
pi_32717908
En ik bedoelde er niets mee, las alleen hier en daar dat Roelo en Died Klef en Bef genoemd werden Vandaar En hopen dat ze vanavond uiteen/uit elkaar worden gehaald
pi_32717912
Ja heel hard hopen
pi_32717926
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
pi_32717935
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
Ja mammie, dat was vroeger
pi_32717936
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Is ook wel zo duidelijk ja
pi_32717940
Dat was Arliator Daar zit ik nu mee te kletsen in die andere.......... zal ik die maar gaan halen dan?
pi_32717944
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:31 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ja mammie, dat was vroeger
Dat waren nog eens tijden
pi_32717950
hallo
no way
pi_32717952
Maarre.... even tussen ons he? We zijn toch nog maar met zijn vieren geloof ik....even tussendoor.... wie moet er winnen van deze groep die nog over is vinden jullie??
pi_32717954
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:34 schreef beastieme het volgende:
hallo
Hallo
pi_32717959
hey
no way
pi_32717963
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:36 schreef beastieme het volgende:
hey
pi_32717964
no way... did she say hey???
no way
pi_32717966
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre.... even tussen ons he? We zijn toch nog maar met zijn vieren geloof ik....even tussendoor.... wie moet er winnen van deze groep die nog over is vinden jullie??
Tsjong.... dat vind ik nog niet zo heel makkelijk...... Het mag van mij gaan tussen Ing, Lies en Joost.
pi_32717969
ingrid dan maar?
no way
pi_32717971
bij gebrek aan beter?
no way
pi_32717973
jullie mogen best wel met me praten hoor!!!!
no way
pi_32717974
noobs
no way
pi_32717976
Joost mag winnen
pi_32717977
grrrrruwelijk...
no way
pi_32717979
beastieme zegt grr en no way dat nodigt uit toch?
pi_32717981
Aangezien mijn favoriet niet kan winnen (Rob ) gun ik het Ingrid het meest denk ik zo
pi_32717982
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:40 schreef beastieme het volgende:
noobs
Nou ja zeg
pi_32717984
maar je zegt tenminste nog iets... dat spreekt dan weer voor je
no way
pi_32717987
* Arliator bijt dr lip af rib??????
pi_32717988
haha
no way
pi_32717989
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Aangezien mijn favoriet niet kan winnen (Rob ) gun ik het Ingrid het meest denk ik zo
***Hier moet een enorm geschokte smiley staan***
Is Rob echt jouw favoriet?
pi_32717990
ik zeg niks
no way
pi_32717992
is wel saai
no way
pi_32717993
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:40 schreef beastieme het volgende:

noobs
Euhm beastieme, dit is geen chatprogramma hoor Dit is een forum dus je kan hier reageren op opmerkingen over BB En niet verwachten dat iedereen na elke opmerking op F5 zit te drukken.
pi_32717994
maar toch zeg ik niks
no way
pi_32717995
dus??
no way
pi_32717996
ik heb gewoon weinig geduld
no way
pi_32717997
ik ga in conclaaf
pi_32717998
alaaf
no way
pi_32717999
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:45 schreef Arliator het volgende:
ik ga in conclaaf
Over?
pi_32718001
en uit
no way
pi_32718006
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:43 schreef Sjet het volgende:

[..]

***Hier moet een enorm geschokte smiley staan***
Is Rob echt jouw favoriet?
Euhm jaa Schijnt niet te kunnen hier maar is echt zo Kijk maar in het Rob topic Ja ik vind hem leuk, lekker direct, sarcastisch en geinig Oke, hoe hij nu achter Ingrid aan loopt vind ik een beetje.... TE.... dus ik gun het momenteel Ingrid het meest! Mijn mening verschilt natuurlijk naar aanleiding wat er in het huis gebeurt, bv eerst was mijn favo Roel Toen Joost en verder eigenlijk niemand meer? Dus ja Go ING
pi_32718007
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:45 schreef Sjet het volgende:

[..]

Over?
zwarte en witte rook over dido dr kop enz, toch???
pi_32718009
nou ja zeg!!!
no way
pi_32718013
mallerts
no way
pi_32718016
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:47 schreef Arliator het volgende:

[..]

zwarte en witte rook over dido dr kop enz, toch???
LOL En alweer Nattelie-modus

Maarre.... Supermem;
Het mag uiteraard! Is iedereen helemaal vrij in
Ik heb het niet zo op Rob maar ja, dat hoeft ook niet.
Van mij mag Ing wel winnen denk ik....
pi_32718021
[Negeer beastieme-modus] Ik was liefhebber van Menno Vond het erg jammer dat hij weg moest en had toen ook niet veel zin meer om te kijken. Maar ja, nu is het vooral lekker ergeren en zo nu en dan gelukkig ook nog lachen [/Negeer beastieme-modus]
pi_32718026
Ik heb niks gezien maar ik zie die figuren al,''Oh,wat leeeuuuk,Het was zo leuk,Fantastisch,watleuk,vondt jij dat ook?Ja,ikook,ik vond het echt leuk,enz na het filmpje.
Morgen komt de kater?
pi_32718033
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:53 schreef Sjet het volgende:
[Negeer beastieme-modus] Ik was liefhebber van Menno Vond het erg jammer dat hij weg moest en had toen ook niet veel zin meer om te kijken. Maar ja, nu is het vooral lekker ergeren en zo nu en dan gelukkig ook nog lachen [/Negeer beastieme-modus]

Ja het vooral lekker ergeren is natuurlijk heerlijk aan BB! Ik erger me rot aan Died en Lullo Roelo maar daarvoor blijf je natuurlijk wel kijken! Ben wel heel benieuwd als 1 van hen eruit gaat vanavond hoe alles zich dan verder ontwikkeld! En dat lijkt me dan weer leuk!

en dat Linda in de studio zit en Diedje krijgt het filmpje van het 3e handje te zien
pi_32718040
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:57 schreef klootje het volgende:
Ik heb niks gezien maar ik zie die figuren al,''Oh,wat leeeuuuk,Het was zo leuk,Fantastisch,watleuk,vondt jij dat ook?Ja,ikook,ik vond het echt leuk,enz na het filmpje.
Morgen komt de kater?
Ik heb het zelf ook niet gezien maar inderdaad het viel allemaal weer reuze mee Dido vond zij en Roel zo leuk samen! Enne, sjee zeg ben ik echttttt zo??? Ja zo ben je echt trut!!!! De meesten vonde het filmpje van Naad wel schokkend en die van Rob. (Naat die lult met alle winden mee en Rob die vooral het spel speelt)
pi_32718041
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:59 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ja het vooral lekker ergeren is natuurlijk heerlijk aan BB! Ik erger me rot aan Died en Lullo Roelo maar daarvoor blijf je natuurlijk wel kijken! Ben wel heel benieuwd als 1 van hen eruit gaat vanavond hoe alles zich dan verder ontwikkeld! En dat lijkt me dan weer leuk!

en dat Linda in de studio zit en Diedje krijgt het filmpje van het 3e handje te zien
Weet je dat ik echt niet meer naar die slaapkamer-streams van Dido/Roel kan kijken? Echt niet Eigenlijk helemaal niet meer als ze elkaar aanraken...... ik wordt er zeer onpasselijk van
Daarom lijkt het mij wel wat dat 1 van hun naar huis gaat DAN gebeurt er eindelijk weer eens wat.
En het meest spectaculaire is dan denk ik dat Dido naar huis moet [gekwest ego.... "snap niet dat mensen zo raar tegen mij doen" ]
En Roel die dan intern helemaal gek wordt omdat Dido dan het filmpje kan kijken van hem en Linda
pi_32718049
Ben uit conclaaf, de rook is opgetrokken, Dido moet naar huis en Naat moet meer lachen
pi_32718051
quote:
Op donderdag 1 december 2005 03:57 schreef klootje het volgende:
Morgen komt de kater?
Ik hoop het..... maar denk het niet. Tis zo'n slap kliekje met elkaar..... alles vermijdend. Doe dan Tan maar weer ff terug
pi_32718058
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
Naat moet meer lachen
Meen je niet????
Als dat trouwens betekend dat ze weer sneller genomineerd wordt........ "Lach NatteLie.... lach"
pi_32718062
Hahaha ja ik zet die stream ook op mute, ik kan ze niet meer aanhoren (en ik ben nieuwsgierig hoor ) dus 1 van de 2 mag weg maar inderdaad, Dido is het leukst!!! Nou ja zeggggg, hoe kunnen ze MIJ er nou uit stemmen? Snap jij dat nou? Moet ik ECHT gaan? Meen je dat nou? Nou, das (niet zo) leuk om te horen! Echt?
pi_32718066
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
Ben uit conclaaf, de rook is opgetrokken, Dido moet naar huis en Naat moet meer lachen
Oke Naat is niet genomineerd (deze week ) maar Dido mag vertrekken straks, maar wie zien jullie het liefste winnen?
pi_32718067
Hee me kids willen een natte smoel cappen en geloof me het is moeilijk, en sinds een week of zo nog veel moeilijker
pi_32718069
Dan toch Ingrid denk ik.
pi_32718070
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:10 schreef Arliator het volgende:
Hee me kids willen een natte smoel cappen en geloof me het is moeilijk, en sinds een week of zo nog veel moeilijker
pi_32718071
Joost wint
pi_32718073
Ehm.... nog ff Supermem;
Waarom denk je dat Rob niet meer kan winnen? Weet jij meer dan wij?

Dat ik je SuperMEM noem is niet beledigend bedoeld hoor........ mem is Fries voor moeder
pi_32718074
ze hebben het gehaed over de smile van naat
pi_32718079
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:12 schreef Arliator het volgende:
Joost wint
Ben ik ook bang voor Ik weet het niet met hem, hij vermijd allerlei ongemakkelijk situaties, altijd die kinderachtige spelletjes verzinnen, verkleden (oke wat moet je anders in het saaie huis doen) nee ik gun het Ingrid meer maar ben bang dat Josti wint

JOSTIFLIP!!
pi_32718080
kijk maar in het smoelenboek, ze let er op de doos!! toch???
pi_32718081
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Arliator het volgende:
ze hebben het gehaed over de smile van naat
Ow.... dat smoelwerk
pi_32718082
en nu moet ik helaas gaan was gezellig met jullie en spreek jullie vast wel morgen bij de Iive enzo Trusteeeeeeeeeeeee alvast!
pi_32718085
truste
no way
pi_32718086
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:13 schreef Sjet het volgende:
Ehm.... nog ff Supermem;
Waarom denk je dat Rob niet meer kan winnen? Weet jij meer dan wij?

Dat ik je SuperMEM noem is niet beledigend bedoeld hoor........ mem is Fries voor moeder
Klinkt wel lief dat mem En nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
pi_32718093
quote:
Op donderdag 1 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Klinkt wel lief dat mem En nee ik denk dat te veel mensen zich aan hem irriteren en dat ze het een jongere gunnen om te winnen...???
Nou dat van dat irriteren snap ik wel [sorry ] maar het gunnen aan een jongere.... nee dat maakt me niet uit. Ik had het toen ter tijd ook heel erg aan Coos gegund, vond ik een heel aardige peer.

Ik wou gewoon even dat je dat wist van dat mem...... andere zullen denken dat ik wat anders bedoel misschien vandaar.
Maar je gaat slapen? Welterusten
pi_32718095
Ik ga even mijn honden uitlaten en hoop dat ik dan ook mezelf in bed kan krijgen
pi_32718102
ik ben er al
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32718107
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32718123
BB love is in the air
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32718181
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.

[ Bericht 8% gewijzigd door tanjalies op 01-12-2005 06:51:09 ]
pi_32718189
quote:
Op donderdag 1 december 2005 06:36 schreef tanjalies het volgende:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden.
Goedemorgen ,
Ik denk dat Dildo eruit gaat en dat alleen maar voor de kijkcijfers.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32718546
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!

HOI
pi_32718628
quote:
Een vraag is wat zorgt voor de meeste kijkcijfers in de laatste weken. Ik zelf denk dat wanneer Dido er vanavond uit moet en Roel (die toch al 10.000,-- euro heeft) besluit dat hij met haar mee gaat, een behoorlijk kijkcijfertje kan gaan opleveren, wat doorloopt in de uitzendingen na vanavond. Wat een heerlijk moment zou het kunnen zijn als de twee geliefde in de studio Linda vervolgens weer zouden ontmoeten. Een vrijwillig vertrek van Roel op deze mannier zou door Hummie in de DBK makkelijk kunnen worden ingefluisterd. (manipulatie) Wanneer er vervolgens de volgende twee weken nog twee uit gaan, dan blijft er voor de finale keurig een driemanschap over. Ook de jacht van Rob op Ingrid kan dan voorlopig heerlijk blijven door gaan. Een finale met Rob, Joost en Ingrid is denk ik niet uit te sluiten. Maar ja de stemmingen op de lifedagen zijn steeds erg verrassend. Niet erg specta is een voor de hand liggend vertrek van Lieske vanavond. Ik ben nu al gespannen. Wat zal het zijn, wat zal het worden. Ik hoop dat mijn droom voor vanavond uit komt.
Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32718635
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
pi_32718642
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi ChantalC... yeah... leven hier...
Mogguh!

* ChantalC gaat zo lurken... er moet ook gewerkt worden (vind mijn werkgever)
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32718664
ik ben ook al hard aan het werk. Eerste van de maand weer, dus de boekhouding van vorige maand moet gedaan worden
pi_32718705
Maar eerst een bakkie koffie en een beetje kletsen
chantalcoolsma.nl
pi_32718750

Leuke TT en sluit me er gelijk bij aan

Dido en Roel vertrekken maar.
pi_32718790
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Die 2 gaan er echt niet uit... Goed voor de kijkcijfers... Ik denk eerder dat Nathalie vertrekt. Iedereen is dat calimero stemmetje zat...
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
En vooral slap te lullen, zelf denk ik dat Roel er uit gaat.
Roel heeft het al twee keer verloren van Lieske daarom.
Maar goed je weet het met dit speeltje nooit, en dat maakt het wel leuk
pi_32718798
quote:
staat dit in het script
pi_32718813
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
pi_32718817
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:07 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren dacht ik bij te kunnen lezen... en een beetje mee te typen. En ook toen zat het er niet in. Helaas...
Dus... dan vandaag maar!

HOI
Die fimpjes waren leuk maar het had best wel wat harder gemogen.
Het was mij te soft hierdoor kwamen ze nog makkelijk weg.
En konden de meeste zich er nog uit lullen.
pi_32718834
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Hij speelt alles en iedereen tegen elkaar uit, alleen hebben de bewoners dat niet door...
Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...
chantalcoolsma.nl
pi_32718856
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie eruit gaat...
Heb toch het idee dat ze weer gewoon doorleven alsof er niets is gebeurd. Ik heb niet het idee dat er ooit veel actie is geweest als er iemand uit ging. Even wat tranen, maar de groep veranderde niet echt. Ik denk dat de groep alleen verandert als Rob eruit gaat, dat is toch wel de lijmer van het geheel...
Na gisterenavond moet er toch bij de bewoners een lampje gaan branden.
De strategie van rob is nu bij iedereen bekent.
En ik hoop echt dat lieske de finale haalt samen met ingrid.
Ingrid is wel erg passief bezig had gehoopt dat ze een stuk brutaler en losser zou worden.
Maar dat zit er tot nu toe niet in.
pi_32718869
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:43 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Nja misschien na gisteravond nu wel... Mja die jonkies zijn zo naief...
grappig
pi_32718870
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
R&D zijn echt niet goed voor de kijkcijfers het enige wat je ziet dat ze 24/7 zitten te kleffen.
Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...

En vergeet niet dat Hummie ooit hoofdredacteur van de Story was. Die kwijlt bij dit soort situaties. Wat is er nou mooier dan een evt BB huwelijk?

Er zijn genoeg redenen waarom dit voor BB commercieel positief zou zijn... Het is en blijft een product wat ze verkopen.
chantalcoolsma.nl
pi_32718900
quote:
Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.

De tijd voor de exit van Roel of Dido is het best voor de kijkcijfers als er 1 net voor de finale afvalt dus over 2 weken.
Fok! de Roel(s)
pi_32718952
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:46 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Dat zie jij omdat je de streams kijkt... Er zijn legio mensen die alleen BB via tv volgen... De kijkcijfers zijn de laatste dagen omhoog gegaan. Zegt genoeg lijkt me...

En vergeet niet dat Hummie ooit hoofdredacteur van de Story was. Die kwijlt bij dit soort situaties. Wat is er nou mooier dan een evt BB huwelijk?

Er zijn genoeg redenen waarom dit voor BB commercieel positief zou zijn... Het is en blijft een product wat ze verkopen.
Dat de kijkcijfers op de tv omhoog zijn gegaan is nogal logisch iedereen zit te wachten op de BB wip. Maar het gaat vervelen ook op TV dus krijgen die twee het een stuk moeilijker.
De kans is groter dat Roel vertrekt dan Dido. Roel is alleen nog maar met Dido bezig en is veranderd van stoere bink naar een zacht gekookt eitje. In de eerste weken zag ik een finale met Joost en Roel maar dat is nu niet meer zo. Roel is bij mij afgevallen om zijn gedrag over de gehele periode.
pi_32718977
Waar komt toch de populariteit voor Ingrid ineens vandaan?

Ze heeft altijd heel laag in de polls gedaan omdat ze in de relatie met Menno echt niet spoorde. Daarna is ze de troonopvolgster van roddel koningin chankwal geworden. En als dadelijk R&D eruit zijn zecht ze geen woord meer want dan valt er niet meer te roddellen. Het is mij een raadsel maarja denk dat Talpa het enige programma dat nog een beetje kijkcijfers produceerd ook wel weer zal verkrachten.
Fok! de Roel(s)
pi_32718992
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat de kijkcijfers op de tv omhoog zijn gegaan is nogal logisch iedereen zit te wachten op de BB wip. Maar het gaat vervelen ook op TV dus krijgen die twee het een stuk moeilijker.
De kans is groter dat Roel vertrekt dan Dido. Roel is alleen nog maar met Dido bezig en is veranderd van stoere bink naar een zacht gekookt eitje. In de eerste weken zag ik een finale met Joost en Roel maar dat is nu niet meer zo. Roel is bij mij afgevallen om zijn gedrag over de gehele periode.
Heb je het gedrag van Rob niet gevolgd dan over de hele periode? Die is in vanalles verandert behalve in iets fatsoenlijks.
Fok! de Roel(s)
pi_32719002
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:49 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Als dat gebeurd hebben ze 2 dagen iets betere kijkcijfers en daarna loopt niet maar rent de helft van de kijkers weg. Er blijven dan alleen maar meningloze mensen over die met alle winden mee lullen. Je kunt dan naar mijn mening beter Lieske laten gaan die is zo onnozel en niets toevoegend.

De tijd voor de exit van Roel of Dido is het best voor de kijkcijfers als er 1 net voor de finale afvalt dus over 2 weken.
Lieske is niet onnozel ze is naïef, maar wel recht door zee.
Ze zal altijd haar mening geven en er nooit omheen draaien.
Lieske heeft één probleem dat ze een verhaal niet to the point vertelt.
Maar steeds details er tussen door vertelt dan raak je de weg kwijt.
Lieske roddelt ook wel eens maar dat staat niet in verhouding met de rest van de bewoners.
Ik kan je toch niet overtuigen want in dit spel ben je anti-lieske.
pi_32719033
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Heb je het gedrag van Rob niet gevolgd dan over de hele periode? Die is in vanalles verandert behalve in iets fatsoenlijks.
Rob is de grootste lul die er rond loopt. Het is gewoon een crackpooier.
pi_32719099
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef regenworm het volgende:

[..]

pi_32719133
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:59 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske is niet onnozel ze is naïef, maar wel recht door zee.
Ze zal altijd haar mening geven en er nooit omheen draaien.
Lieske heeft één probleem dat ze een verhaal niet to the point vertelt.
Maar steeds details er tussen door vertelt dan raak je de weg kwijt.
Lieske roddelt ook wel eens maar dat staat niet in verhouding met de rest van de bewoners.
Ik kan je toch niet overtuigen want in dit spel ben je anti-lieske.
Nee dat is niet zo ben niet anti Lieske vind het alleen geen interessant persoon. Ik zou met zo iemand niet om kunnen gaan met van die rare verhalen die de helft van de tijd gelogen zijn.

Ik heb liever dat Rob en Ingrid vertrekken als Lieske omdat dat Gestoorde persoonlijkheden zijn. Ik denk alleen dat een Finale met Lieske Joost en Ingrid geen spannende tv oplevert. Dan heb ik liever Roel erbij die nog eens kan ontploffen in een discussie of een of andere aktie verzint. Wie er verder wint zal me zorg zijn heb 100 dagen plezier gehad dus als Roel eruit is heb ik inmiddels 30 films liggen om de komende 3 weken door te komen.
Fok! de Roel(s)
pi_32719186
van mij mag Rob eruit lijkt me ook voor Ingrid veiliger ik vertrouw die engerd voor geen meter met zn halve aanrandingen elke keer
pi_32719227
het maakt me niet echt zoveel uit wie er vanavond uitgaat, zolang het Lieske maar niet is. Het leukst zou natuurlijk een exit van Dido zijn (lekker frustrerend voor zowel Roel als Nattelie).
you can't free a fish from water
pi_32719242
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:16 schreef Rammstein68 het volgende:
het maakt me niet echt zoveel uit wie er vanavond uitgaat, zolang het Lieske maar niet is. Het leukst zou natuurlijk een exit van Dido zijn (lekker frustrerend voor zowel Roel als Nattelie).
Ik hoop ook op een exit van Dido. Niet zozeer om de andere bewoners te frustreren maar gewoon omdat ik haar zat ben.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32719324
Nee hou roel en dido nog maar een week in huis en hou ze dmv weekopdracht enigszins uit elkaar. En dan vanavond eindelijk Rob naar huis zoals het 7 weken geleden al was. Hij zit hier alleen nog dankzij de vrijwillige exit van Tanja en heeft dus zeker geen recht om nog langer in huis te blijven
Fok! de Roel(s)
pi_32719382
Rob vanavond naar huis, dan zou eindelijk mijn wens uitkomen.
Ik heb van dag 1 al een hekel aan hem, en hij word alleen maar erger.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 1 december 2005 @ 09:31:33 #113
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32719467
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:26 schreef stil het volgende:
Rob vanavond naar huis, dan zou eindelijk mijn wens uitkomen.
Ik heb van dag 1 al een hekel aan hem, en hij word alleen maar erger.
helemaal mee eens!!

Rob had al 2x er uit moeten zijn(BB is hard toch?)
en Nathalie valt ook eindelijk door de mand door haar meelullen met iedereen(beetje te laat alleen)

ik hoop,dat Lieske erin blijft alleen vrees ik t ergste
elke x als ik denk dat iemand eruit gaat gebeurt dat nl niet

Toch maar ff smssen dan voor Lies!! (beetje beschamend dat wel )
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_32719512
En weer is het me niet gegund om mee te kletsen. De hele tijd aan de telefoon gezeten....
FIlmpjes? Gisteravond... toch nog bijlezen, en dan ga ik naar het paardje. Tot later!
KUS
pi_32719611
Niet druk hier...
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 1 december 2005 @ 09:44:56 #116
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32719699
Mogge! Waar jullie zin in hebben zeg, om 3 uur fokking 'snachts!

Naat mot er uit, da's duidelijk...
Nou doe je het weer!
  donderdag 1 december 2005 @ 09:54:26 #117
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32719869
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:44 schreef JooB het volgende:
Mogge! Waar jullie zin in hebben zeg, om 3 uur fokking 'snachts!

Naat mot er uit, da's duidelijk...
Goedensmorgens deze morgen.
Heb je pech, want Naat is niet genomineerd.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32719977
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef regenworm het volgende:

[..]

---- gaat winnen
pi_32720023
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
Nee hou roel en dido nog maar een week in huis en hou ze dmv weekopdracht enigszins uit elkaar. En dan vanavond eindelijk Rob naar huis zoals het 7 weken geleden al was. Hij zit hier alleen nog dankzij de vrijwillige exit van Tanja en heeft dus zeker geen recht om nog langer in huis te blijven
Dat Rob erin mocht blijven, kan ik nog steeds niet uitstaan. Dus RAUS met die vent.
---- gaat winnen
pi_32720058
Rob blijft lekker gewoon Dido gaat eruit
Twinning = boring
pi_32720096
Muziekje
pi_32720121
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  donderdag 1 december 2005 @ 10:05:50 #123
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32720124
  donderdag 1 december 2005 @ 10:06:25 #124
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32720139
pi_32720142
Goedemorgen allemaal.
-
-
pi_32720174
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Hoi
Twinning = boring
pi_32720180
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef Inca het volgende:
Rob blijft lekker gewoon Dido gaat eruit
Rob is nu in z'n eentje al leuker om naar te kijken dan Roel en Dido bij elkaar. Als er al iets uit die twee komt, dan is het gezever over hun 'relatie'.

Wegwezen met die zoutzakken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32720231
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Rob is nu in z'n eentje al leuker om naar te kijken dan Roel en Dido bij elkaar. Als er al iets uit die twee komt, dan is het gezever over hun 'relatie'.

Aan zoutzakken zit nog teveel smaak.
Weg met die zandzakken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32720234
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.
Fok! de Roel(s)
  donderdag 1 december 2005 @ 10:13:13 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32720279
goeiemorgen

en de pleuris is nog steeds niet uitgebroken na de filmpjes? nee zal wel niet hé... jammer!
Ik hoop dat Rob er vanaaf uitgaat. (of de finale verliest, ook goed, maar vernedering graag!!) Ik vind het maar een enge griezel! helemaal nu hij achter Ingrid aanloopt terwijl hij niet echt iets voor haar voelt. Je kan toch niet met emotie sollen alleen voor je eigen hachje.. En Ingrid is al zo onzeker op dat gebied...

dus weg met hem...
en dan volgende week Naat (graag), en de week voor de finale Dido. finale is dan joost, Lies en Ingrid.

maar da's droomscenario
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32720333
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
Waar komt toch de populariteit voor Ingrid ineens vandaan?

Ze heeft altijd heel laag in de polls gedaan omdat ze in de relatie met Menno echt niet spoorde. Daarna is ze de troonopvolgster van roddel koningin chankwal geworden. En als dadelijk R&D eruit zijn zecht ze geen woord meer want dan valt er niet meer te roddellen. Het is mij een raadsel maarja denk dat Talpa het enige programma dat nog een beetje kijkcijfers produceerd ook wel weer zal verkrachten.
Ik vond nooit wat van Ingrid, misschien omdat je haar amper zag. Maar ze heeft goeie humor, zeker sinds ze van die trol af is, is ze een stuk leuker.
---- gaat winnen
pi_32720366
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen

en de pleuris is nog steeds niet uitgebroken na de filmpjes? nee zal wel niet hé... jammer!
Ik hoop dat Rob er vanaaf uitgaat. (of de finale verliest, ook goed, maar vernedering graag!!) Ik vind het maar een enge griezel! helemaal nu hij achter Ingrid aanloopt terwijl hij niet echt iets voor haar voelt. Je kan toch niet met emotie sollen alleen voor je eigen hachje.. En Ingrid is al zo onzeker op dat gebied...

dus weg met hem...
en dan volgende week Naat (graag), en de week voor de finale Dido. finale is dan joost, Lies en Ingrid.

maar da's droomscenario
Rob kreeg gisteren nog toegeschreeuwd door Dido, Naat en Roel: 'We hebben je nu door, we kennen jouw spel' Iets dergelijks...
---- gaat winnen
  donderdag 1 december 2005 @ 10:18:42 #133
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32720395
Misschien ligt er weer een envelop vanavond.....

Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  donderdag 1 december 2005 @ 10:20:04 #134
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32720436
pi_32720472
De laatste ochtend gezamelijk op de bank?

-
-
pi_32720479
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:18 schreef bb-millie het volgende:
Misschien ligt er weer een envelop vanavond.....

[afbeelding]
Dan eentje met pak je koffer en rot op.
Fok! de Roel(s)
  donderdag 1 december 2005 @ 10:23:59 #137
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32720513
Mwa, Rob zorgt wel voor televisie (of het nou leuke televisie of niet) Roel en Dido vinden ze natuurlijk ook spannend, Lieske is vooral grappig en Ingrid haalt nog wel eens streken uit. Naat voegt niets toe. Ergo: Naat er uit. Maar ja, niet genomineerd, natuurlijk...
Nou doe je het weer!
  donderdag 1 december 2005 @ 10:24:33 #138
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32720524
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dan eentje met pak je koffer en rot op.
Ja of hij is voor diegene die moet vertrekken, dat ie iemand anders aan mag wijzen . Ben benieuwd wie Rob zal kiezen vanavond om te vertrekken in plaats van hem...

(nee maar serieus, vrees toch echt dat Lieske de pineut is, ondanks haar populariteit... )
  donderdag 1 december 2005 @ 10:25:24 #139
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32720546
  donderdag 1 december 2005 @ 10:26:17 #140
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32720567
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:23 schreef JooB het volgende:
Mwa, Rob zorgt wel voor televisie (of het nou leuke televisie of niet) Roel en Dido vinden ze natuurlijk ook spannend, Lieske is vooral grappig en Ingrid haalt nog wel eens streken uit. Naat voegt niets toe. Ergo: Naat er uit. Maar ja, niet genomineerd, natuurlijk...
Daarom hoop ik dat BB het gaat redden door een envelop neer te leggen, hahaha.... maar ja, zal wel weer niet...

Valt me wel op dat er heel vaak aan dingen voldaan worden die hier vandaan komen, net als dat filmpje gisteren, dat is zo vaak geroepen, laat de bewoners zien wat er echt gezegd wordt enzo.
pi_32720608
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
XTC
  donderdag 1 december 2005 @ 10:29:49 #142
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32720633
  donderdag 1 december 2005 @ 10:39:17 #143
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32720807
Verrassing: Lieske gaat eruit!
pi_32720814
-
-
pi_32720880
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef Pimtendo het volgende:
Verrassing: Lieske gaat eruit!
Dat zou nog wel eens kunnen aangezien Lieske op de meest ongunstige plek staat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32720887
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
pi_32720949
Dido gaat eruit maar ik hoop die crackpimp.
  donderdag 1 december 2005 @ 10:48:40 #148
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32720992
Lieske gaat zeker vanavond het pand verlaten, wis en zwaar zeker

Oja, ik ben nu niet thuis dus heb geen streams

[ Bericht 18% gewijzigd door BONG4002 op 01-12-2005 10:49:05 (aanvulling) ]
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32721017
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef BONG4002 het volgende:

Dido gaat eruit dan zijn de groepjes weer verdeeld
Twinning = boring
  donderdag 1 december 2005 @ 10:51:27 #150
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32721060
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef Inca het volgende:

[..]

Dido gaat eruit dan zijn de groepjes weer verdeeld
I hope so 2, maar heb echt zeer sterk het gevoel dat Liesje moet vertrekken, ik zou het knetterjammer vinden als ROB! moet gaan, die moet zeker in de finale wmb
pi_32721101
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef BONG4002 het volgende:

-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 10:54:16 #152
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32721119
Ja joh, overduidelijk dat Lieske eruit gaat.... Hummie wist dat al vanaf het begin...
Maar goed, beetje fantaseren over het vertrek van die nepbewoner of dat stelletje moet ook kunnen toch?
pi_32721135
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

I hope so 2, maar heb echt zeer sterk het gevoel dat Liesje moet vertrekken, ik zou het knetterjammer vinden als ROB! moet gaan, die moet zeker in de finale wmb
TAFKAR... de lul....
---- gaat winnen
pi_32721201
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:39 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Tjongejonge Wat een noodhoofd..
  donderdag 1 december 2005 @ 10:59:24 #155
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32721228
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:53 schreef Muerte het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ziet er kalm en rustig uit, dus as usual
  donderdag 1 december 2005 @ 11:08:22 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32721421
Wat een stilte ineens hier
pi_32721445
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
HOI!!

pi_32721451
Ik hoop zo dat één van die twee droeftoeters van een Roel of Dido vanavond opsodemietert...wordt inmiddels wel een genante vertoning!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  donderdag 1 december 2005 @ 11:10:33 #159
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32721466
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef doka het volgende:

[..]

HOI!!

Ik schrik helemaal

[ Bericht 22% gewijzigd door BONG4002 op 01-12-2005 11:10:49 (lege post) ]
pi_32721495
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef BONG4002 het volgende:
Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.
Bovendien zal in de loop van de dag de spanning over de naderende exits, ook wel een beetje zijn tol eisen wat betreft de goede sfeer.

Kortom: Ik ben er klaar voor.
-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 11:14:16 #161
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32721523
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:12 schreef Muerte het volgende:

[..]

Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.
Bovendien zal in de loop van de dag de spanning over de naderende exits, ook wel een beetje zijn tol eisen wat betreft de goede sfeer.

Kortom: Ik ben er klaar voor.
Ja zou kunnen, toch denk ik dat de sfeer ondanks alles wel in het redelijke zal blijven en daar komt nog bij dat BB bijna voorbij is dus vallen de EXITS ook minder zwaar (behalve voor degene die moet gaan, want de kans op de prijs is dan verkeken) dus kortom: ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen maar hopelijk krijg je toch gelijk
  donderdag 1 december 2005 @ 11:18:40 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32721612
ik ben even mijn kindjes halen. Geen spannende dingen doen ondertussen!!

tot later!! ben ik weer van de partij..

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:18:51 #163
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32721616
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik hoop zo dat één van die twee droeftoeters van een Roel of Dido vanavond opsodemietert...wordt inmiddels wel een genante vertoning!
lijkt me bijzonder aangenaam
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 1 december 2005 @ 11:22:47 #164
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32721698
Ik heb een vraag!

Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje? vraag het me al zolang af
pi_32721714
Mogguh, mensen!
Lies er vanavond uit.... dit wordt een zwarte dag voor Scan, Regenworm, etc.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32721741
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!

Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje? vraag het me al zolang af
Er bestaat een fraai zoekplaatje van
Je moet erg goed kijken om hem te ontdekken
pi_32721749
Goedemorgen

Ik zet de streams aan en zie dit. (Ja Regenworm... ik moet wel een 6e zintuig hebben )

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32721758
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!

-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 11:26:16 #169
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32721765
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef pullup het volgende:

[..]

Er bestaat een fraai zoekplaatje van
Je moet erg goed kijken om hem te ontdekken
*meteen in zoekfunctie duikt*
pi_32721773
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, mensen!
Lies er vanavond uit.... dit wordt een zwarte dag voor Scan, Regenworm, etc.
Lies gaat er niet uit Echt niet Echt niet? Echt niet?

Zo ja, dan ga ik haar schaken
pi_32721815
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:26 schreef doka het volgende:

[..]

Lies gaat er niet uit Echt niet Echt niet? Echt niet?

Zo ja, dan ga ik haar schaken
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:29:43 #172
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32721836
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing." .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32721855
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing." .
  donderdag 1 december 2005 @ 11:30:44 #174
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32721861
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.
dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32721956
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturen
Niet doen, helpt nix
---- gaat winnen
pi_32722175
Als de winnaar nu een gedeelte van het prijzengeld besteedt aan een operatie voor de stembanden van Nathalie (verwijdering of reparatie) verricht hij/zij ook nog een goede daad.
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_32722206
Dido tegen Rob: Dat kunstbeen moet toch veel beter kunnen? Ze kunnen tegenwoordig sexpoppen maken die levensecht zijn... met haren en nagels. Dan moet dat toch ook voor jou kunnen?

Rob: Maak maar een afspraak... Revalidatie Overtoom Amsterdam
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 11:48:14 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32722215
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32722236
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.
Ik hoop nog altijd op een verassende exit... zoals Dido of Roel dus.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:52:36 #180
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32722338
Bij de vorige EXIT was ik niet helemaal zeker wie er zou vertrekken, dat Chantal het werd was voor mij een complete verassing, nu echter denk ik dat het zeer zeker Lieske gaat worden, BB wil Dido en Roel erinhouden t/m de finale, Rob loopt wél meer gevaar en ik ga echt voor hem duimen dat ie mag blijven al vrees ik met grote vrezen....
pi_32722371
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.
pi_32722378
Joost: "Rob... ik dacht dat je altijd bezig moest zijn. Je hangt nu al 2 uur op de bank. Zelfs je hoofd heeft ondersteuning nodig."

pi_32722405
pi_32722420
Eerst Rob eruit en dan Nathalie geheime opdracht geven dat ze Dido moet doen laten geloven dat ze Roel 3 keer heeft gezogen, dat levert pas leuke rellen op Roel flipt dan echt en Dido ook
  donderdag 1 december 2005 @ 11:57:45 #185
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32722459
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef Martijn31 het volgende:
Eerst Rob eruit en dan Nathalie geheime opdracht geven dat ze Dido moet doen laten geloven dat ze Roel 3 keer heeft gezogen, dat levert pas leuke rellen op Roel flipt dan echt en Dido ook
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik
  donderdag 1 december 2005 @ 11:57:58 #186
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32722466
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef kissa het volgende:

[..]

Hi
pi_32722505
Dido: Als ik deze bank overleef... zit ik er volgende week gewoon weer op.
Roel: Ik ook. Als Lieske blijft zit ik er ook weer. Ik mag Lieske helemaal niet meer nu. Helemaal niks met haar.

donderdag 1 december 2005 @ 12:01:10 #188
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32722535
Maar ik ga er weer vantussen, moet nog wat cadeautjes inslaan en dan naar huis, kan ik iig de streams weer zien

bye bye for now
pi_32722558
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hi
hoi.
pi_32722568
Roel had Lieske toch ook genomineerd? of mag hij het wel en zij niet
pi_32722570
quote:

[..]

Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik
Is toch precies wat we willen zien Als ze kijkcijfers willen...Roel die door de schutting heenbreekt als een soort Hulk met een heel klein piemeltje Dido die zegt, als we die schutting in het water leggen is ie vast weer heel Joost die zich niets van iemand aantrekt en zich gewoon als vrouw verkleed, ja heerlijke tv hehe
pi_32722600
quote:

[..]

En dan stuurt hij zijn broers naar BB
pi_32722623
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Fok! de Roel(s)
pi_32722626
pi_32722678
pi_32722715
-
-
pi_32722735
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen

Ik zet de streams aan en zie dit. (Ja Regenworm... ik moet wel een 6e zintuig hebben )

[afbeelding]
De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad geluk
pi_32722772
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Als ik deze bank overleef... zit ik er volgende week gewoon weer op.
Roel: Ik ook. Als Lieske blijft zit ik er ook weer. Ik mag Lieske helemaal niet meer nu. Helemaal niks met haar.

[afbeelding]
Roel heeft nog maar één iemand in het huis en dat is Dildo
De rest boeit met niet meer
  donderdag 1 december 2005 @ 12:11:30 #199
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32722782
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Ja Lieske is te leuk daarom trekken ze t allemaal niet
en dan maar met rare motivaties nomineren
pi_32722809
Trio de familie vinden Lieske soms een klein kind .En het drietal dan??!!! O wat zijn die volwassen de drie kleutertjes.Streek om Menno"s bed te besmeuren Eerg volwassen.
pi_32722815
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:02 schreef Knurkie het volgende:
Roel had Lieske toch ook genomineerd? of mag hij het wel en zij niet
Snap je het niet (grapje) je mag wel nomineren op iemand maar niet genomineerd worden.
Roel snapt het spelletje niet echt maar goed zit te veel met zijn gedachten bij Dildo
pi_32722817
Wie mag er vanavond van jou blijven? 1,2,3 of 4?

donderdag 1 december 2005 @ 12:14:28 #203
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32722865
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:

[..]

Snap je het niet (grapje) je mag wel nomineren op iemand maar niet genomineerd worden.
Roel snapt het spelletje niet echt maar goed zit te veel met zijn gedachten bij Dildo
goh en dat heeft Dido nou toevallig ook
zij mag iedereen nomineren en als iemand haar nomineert dan is t tegen t zere been
pi_32722883
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:

[..]

De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad geluk
Hoi Regenworm
pi_32722890
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:

[..]

oh oke dna heb ik het goed begrepen net als Rob niet op de bank hoort(volgens hem en ook volgens mij hij had al thuis moeten zitten) maar wel andere op de bank zetten

grappig toch hoe ze denken
pi_32722894
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Tactiek en zij is een makkelijke prooi
pi_32722902
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Foreverblue het volgende:

[afbeelding]
Niet zo moeilijk lijkt mij no 2
pi_32722910
quote:

[afbeelding]
sowieso 1 en 2
Twinning = boring
pi_32722939
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hoi Regenworm
Hoi playboy fotograaf
  donderdag 1 december 2005 @ 12:19:04 #210
19319 weyden
viruseliminator
pi_32722970
1 eruit aub
pi_32722972
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Hoi playboy fotograaf
I wish I was Nee hoor...
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 12:19:36 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32722989
quote:

[afbeelding]
Eigenlijk interesseert me dat geen hol meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32723021
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef redhair het volgende:

[..]

Tactiek en zij is een makkelijke prooi
Inderdaad op dat monent was een makkele prooi.
Dan hoefde ze niet op elkaar te stemmen dus stemde ze op lieske.
pi_32723037
1 eruit omdat hij denkt dat hij inderdaad nr 1 is.
Fok! de Roel(s)
pi_32723039
Lieske heeft een aura boven zich. Meestal betekend dat niet goeds...

pi_32723062
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

I wish I was Nee hoor...
Een playboy reportage van Lieske maken lijkt me wel leuk.
pi_32723076
Ingrid: Roel vind ik er dom op staan... wat een oetlul

pi_32723080
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Eigenlijk interesseert me dat geen hol meer.
Nou nou Gert je wil graag dat Lieske vertrekt.
pi_32723092
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:

[..]

Een playboy reportage van Lieske maken lijkt me wel leuk.
Ja dat dan wel weer natuurlijk... maar voor een reportage met Dido pas ik
pi_32723115
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja dat dan wel weer natuurlijk... maar voor een reportage met Dido pas ik
Dido en Nath hoeft van mij ook niet.
Linda en Ingrid zou ik nog wel willen doen
  donderdag 1 december 2005 @ 12:25:44 #221
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32723117
kunnen we het niet op een accoordje gooien dat als Dido eruit moet dat Roel lekker meegaat
en andersom ook nastuurlijk!!
pi_32723120
Ingrid: Chantal is een mooie vrouw hoor.
Lieske: Ik hoop er dan ook nog goed uit te zien ja. Mijn moeder was toen al een stuk afgetakelder. He mam
pi_32723182
Lieske: Ik heb Linda echt werkelijk waar... geen enkele avond gemist.
pi_32723267
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
We zullen jou ook niet misse Lieske!
chantalcoolsma.nl
pi_32723283
Ingrid heeft Joost zijn sokken verstopt.

Joost: Weet 1 van jullie waar mijn sokken zijn? Ik heb er nog maar 1.
Rob: Dan doe je die toch aan?
Joost: Ik heb 2 voeten
pi_32723300
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef ChantalC het volgende:

[..]

We zullen jou ook niet misse Lieske!
Ze bedoelde toen Linda weg was gesneaked naar Roel toen
pi_32723324
quote:

[afbeelding]
3 en 4... De rest boeit me niet...
chantalcoolsma.nl
pi_32723339
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
ach wat is ze toch lief
pi_32723458
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:34 schreef ChantalC het volgende:

[..]

3 en 4... De rest boeit me niet...
3 en 4 liggen alleen maar op bed te en te
Is gewoon heel heel erg saai en een normaal gesprek kunnen ze niet voeren.
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 12:42:14 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32723490
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef regenworm het volgende:

[..]

Nou nou Gert je wil graag dat Lieske vertrekt.
Ach... Lieske vind ik pas de laatste week écht irritant. Dat Chantal er uit moest was echt een ópluchting. Als Lieske eruit moet vind ik dat relaxtemundo, maar meer ook niet.
Rob mag er van mij ook wel uit, want die onoverwinnelijkheidswaan van 'm komt mijn strot uit.
Dido zou ik ook niet gaan missen. Ik raak steeds meer op haar uitgekeken, en dan komen vooral de negatieve trekjes zoals die verpletterende zelfingenomenheid sterker naar voren.
Roel... brááááf. Maar goed hij is verliefd, en dat is eigenlijk een vorm van tijdelijke psychose. Laat Roel er dan maar in, als ik echt moet kiezen.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 12:45:19 #231
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32723563
3 en 4 moeten blijven, alleen moet er dan een in het geheime huisje vannacht ofzo
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32723582
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Manu82 het volgende:
3 en 4 moeten blijven, alleen moet er dan een in het geheime huisje vannacht ofzo
Ja en dan moet de één de ander over een paar dagen wakker maken met een ontbijtje op bed...
chantalcoolsma.nl
pi_32723675
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Manu82 het volgende:
Zou zeggen huur een porno film dan zie je meer dan nu.
Bedoel het niet kwaad of beledigend maar Dido is veel te preuts.
Om dat ik nog 21:30 in een goede bui ben [BB Tsjechie
pi_32723812
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
Zou zeggen huur een porno film dan zie je meer dan nu.
Bedoel het niet kwaad of beledigend maar Dido is veel te preuts.
Om dat ik nog 21:30 in een goede bui ben [BB Tsjechie
Kijk jij naar BB voor de sex dan? Jakkessssssss!
chantalcoolsma.nl
pi_32723989
Ik vind het best interessant om de ontwikkeling in hun relatie te volgen. dus 3 en 4 moeten er zeker inblijven. Als ik dan moet kiezen doe maar Tafkar eruit.

En dan heb ik nog een leuk idee voor vanavond. Zeggen dat Roel eruit moet als enige. Hem in het huisje stoppen en de volgende dag het huis insturen met de boodschap dat Rob die zich inmiddels gekroond heeft tot keizer de minste stemmen had en 10 minuten de tijd heeft om te vertrekken.
Fok! de Roel(s)
pi_32724166
Voor de stemmers: gewoon stemmen op Lieske en/of Rob.

Dan is het afgelopen met dat loveduo.......

Er is nu eens een veel minder tactische stem nodig om het loveduo te dumpen. Dus ik heb goede hoop voor vanavond.!
pi_32724198
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:56 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Kijk jij naar BB voor de sex dan? Jakkessssssss!
Je verdraait de boel
pi_32724394
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach... Lieske vind ik pas de laatste week écht irritant. Dat Chantal er uit moest was echt een ópluchting. Als Lieske eruit moet vind ik dat relaxtemundo, maar meer ook niet.
Rob mag er van mij ook wel uit, want die onoverwinnelijkheidswaan van 'm komt mijn strot uit.
Dido zou ik ook niet gaan missen. Ik raak steeds meer op haar uitgekeken, en dan komen vooral de negatieve trekjes zoals die verpletterende zelfingenomenheid sterker naar voren.
Roel... brááááf. Maar goed hij is verliefd, en dat is eigenlijk een vorm van tijdelijke psychose. Laat Roel er dan maar in, als ik echt moet kiezen.
Bedankt voor de uitleg
Rob is inderdaad een klote vent die van mij snel mag vertrekken.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:23:09 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32724492

ben ik weer!

er gebeurt echt helemaal niks hè.....

jammer! Als goedmakertje Rob er graag uit vanavond!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:31:06 #240
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32724704
quote:

[afbeelding]
Die is voor mij makkelijk, 1 dus

ROB!

Oja, bew en ben weer thuis dus heb weer streams
  donderdag 1 december 2005 @ 13:37:49 #241
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32724909
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:

ben ik weer!

pi_32724957
Van mij mag Dido er vanavond uit.. ik irriteer me de laatste weken echt dood aan haar... en dan hoop ik dat Linda bij de liveuitzending is
  donderdag 1 december 2005 @ 13:40:23 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32724980
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

nou ja, hij mag de finale ook wel verliezen ik ben de raarste niet...
  donderdag 1 december 2005 @ 13:41:02 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32725005
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Fiorenza het volgende:
Van mij mag Dido er vanavond uit.. ik irriteer me de laatste weken echt dood aan haar... en dan hoop ik dat Linda bij de liveuitzending is
wordt het een bitchfight (zonder vla)
pi_32725018
quote:

[afbeelding]
Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 3 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 3 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:42:11 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32725038
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef nuckingfuts het volgende:

[..]

Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 3 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 3 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.

pi_32725129
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef nuckingfuts het volgende:

[..]

Doe maar 3, zodat het wig drijven van 1 gelukt is en 4 zwaar over de zeik gaat, om vervolgens het douchebeen van 1 over het hek te gooien waardoor 1 4 met het zwembeen voor de kop slaat en vervolgens 4 in de dbk gaat vragen of z'n broer het huis in mag. Da's mooie televisie.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:47:26 #248
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32725184
Nou het liefst alle 4 tegelijk eruit. Hupsakeeee, weg ermee
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 1 december 2005 @ 13:52:49 #249
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32725325
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef F4iTH het volgende:
Nou het liefst alle 4 tegelijk eruit. Hupsakeeee, weg ermee
Dan word het wel een hele dooie boel
  donderdag 1 december 2005 @ 13:55:26 #250
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32725401
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

zit er nu zoveel leven in het huis dan?

Chantalleke is missed!!!
... en huiver mee
  donderdag 1 december 2005 @ 13:55:48 #251
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32725408
quote:

[..]

Zal ik jou een geheimpje vertellen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verder vertellen want Talpa moet nog wel geld verdienen aan de sms'jes
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 1 december 2005 @ 13:57:20 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32725449
quote:

[..]

ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...

-edit- hmm da's eigenlijk niets anders dan er nu al gebeurd....
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 13:58:44 #253
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725478
Kunnen die kutkinderen hun gymnastiek niet in hun eigen tijd gaan doen, als lieske nu ook nog gaat lopen mag ze van mij er vanavond echt met een keiharde schop van Rob's kunstbeen eruit
Room 23
  donderdag 1 december 2005 @ 14:00:00 #254
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_32725510
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Fiorenza het volgende:
Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...

Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:00:58 #255
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725531
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef DDuiveltje het volgende:

[..]

Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...

hahahaha Meesterlijk idee
Room 23
  donderdag 1 december 2005 @ 14:01:43 #256
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32725558
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...

-edit- hmm da's eigenlijk niets anders dan er nu al gebeurd....
Ik verwacht Rob en Joost met nog één van de dames (Ik gok op Ingrid/Dido) in de finale. Dussss... Kan Rob lekker bekvechten met de dame en Joost ertussenin lekker glijen.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:02:04 #257
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725561
Dat gekreun van Lieske ook, het lijkt wel of ze op klaarkomen staat
Room 23
  donderdag 1 december 2005 @ 14:07:20 #258
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32725699
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
Dat gekreun van Lieske ook, het lijkt wel of ze op klaarkomen staat
Ze gooit zo in de badkamer vast ook de borsten in de strijd...Alles voor de stemmen he
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:10:29 #259
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725783
Robbie gaat weer over de stemmen lullen
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:13:23 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725861
Sinds wanneer zit Lieske er nog maar 3,5 dag in? ik dacht dat het nog een halve dag was
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:16:20 #261
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32725938
Is hier nog iemand?
Room 23
pi_32726032
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 14:22:04 #263
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32726093
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
Manu? uit Paradise Hotel?
verkeerde forum?
... en huiver mee
pi_32726164
waarom ontkracht roel dat verhaal van zijn ex nu niet?
  donderdag 1 december 2005 @ 14:28:51 #265
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32726272

Het is pas 14.30 uur en nu al met het tutten begonnen ??
  donderdag 1 december 2005 @ 14:29:27 #266
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32726296
Volgens mij houdt Roel er deze keer echt rekening mee dat hij zelf of Dido vanavond eruit vliegen.
Afgelopen keren dat hij op de bank zat bleef hij er veel koeler onder.

ps. Dido doe niet zo serieus, misschien wel je laatste dag met Roel.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:30:47 #267
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32726332
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef Giggio het volgende:

[..]

Manu? uit Paradise Hotel?
verkeerde forum?
Nee, uit Manchester lamzak
Room 23
  donderdag 1 december 2005 @ 14:32:12 #268
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32726375
Roel gaat kennelijk toch proberen om Dido uit zijn 'systeem' te zetten, dus m.a.w. een soort Format C: zegmaar
  donderdag 1 december 2005 @ 14:32:16 #269
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32726376
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wie een lamzak? ik?
... en huiver mee
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 14:34:36 #270
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32726434
toi toi
Room 23
pi_32726458
-
-
pi_32726575
-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 14:38:39 #273
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32726580
Naat dacht van zichzelf dat ze 'veel liever' was. Dat valt tegen nu ze de beelden heeft terug gezien.

donderdag 1 december 2005 @ 14:39:09 #274
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32726597
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Die timing van jou....
  donderdag 1 december 2005 @ 14:39:40 #275
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32726610
En de klassieke badstream op de donderdagmiddag met Nathalie en Joost is er ook weer
pi_32726658
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
  donderdag 1 december 2005 @ 14:41:54 #277
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32726680
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:
toi toi
??
... en huiver mee
pi_32726747
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
Wat wordt er gezegd dan?
Fok! de Roel(s)
  donderdag 1 december 2005 @ 14:51:44 #279
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32726972
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
Dit is een veel te geforceerde relatie. Ik denk dat er zoveel bij komt kijken zo gauw ze het huis uit zijn, dat die twee mekaar heel gauw uit het oog gaan verliezen.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:52:50 #280
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32727014
Muerte je hebt vast wel een mooie cap gemaakt van Dido helemaal bloot
pi_32727086
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef F4iTH het volgende:
Muerte je hebt vast wel een mooie cap gemaakt van Dido helemaal bloot

-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 14:56:06 #282
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32727119
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef Muerte het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had niet anders verwacht
  donderdag 1 december 2005 @ 15:14:40 #283
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727150
And we are back on track
  donderdag 1 december 2005 @ 15:14:53 #284
58921 Day
You can fly!
pi_32727155
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE !

Oh, middag allemaal !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32727161
  donderdag 1 december 2005 @ 15:15:45 #286
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727175
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE !

Oh, middag allemaal !
Is zinloos dat ze het erover hebben want Lieske moet vanavond het veldje gaan ruimen

Hoi terug
  donderdag 1 december 2005 @ 15:15:46 #287
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32727176
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:

Oh, middag allemaal !
Ja zelfs IK ga het vervelend vinden.

Haai Day
pi_32727209
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht
-
-
  donderdag 1 december 2005 @ 15:17:57 #289
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727225
Roel die weet het allemaal even niet
  donderdag 1 december 2005 @ 15:18:11 #290
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727234
Ik hoor hun hartjes kloppen
  donderdag 1 december 2005 @ 15:18:47 #291
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_32727248
wat weet roel allemaal even niet????
  donderdag 1 december 2005 @ 15:19:16 #292
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727263
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Starlie het volgende:
wat weet roel allemaal even niet????
Hoe hun relatie verder moet als vanavond een van hun weg moet gaan
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 15:19:18 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32727265
Voor wie zit Lieske nu sigaretten te draaien dan als ze zegt dat Roel en Dido zelf wel kunnen draaien
Room 23
pi_32727267
Frustratie! Crisis! Onbegrip! Bonje!

-
-
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 15:20:16 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32727291
Wat zat die Inge net nou vage scheten te doen in de richting van de rest!!
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2005 @ 15:20:42 #296
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32727299
Godsamme wat een stelletje zeikroddelaars
Room 23
  donderdag 1 december 2005 @ 15:21:03 #297
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727307
Rob polst even bij Dido
pi_32727351
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:

ben ik weer!

edit: hallo allen. Ik verheug me op vanaaf

[ Bericht 17% gewijzigd door kissa op 01-12-2005 15:31:07 ]
pi_32727362
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Manu82 het volgende:
Voor wie zit Lieske nu sigaretten te draaien dan als ze zegt dat Roel en Dido zelf wel kunnen draaien
Nathalie en ingrid denk ik.
  donderdag 1 december 2005 @ 15:24:02 #300
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32727376
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:23 schreef kissa het volgende:

[..]

donderdag 1 december 2005 @ 15:24:40 #301
58921 Day
You can fly!
pi_32727387
God, ik hoop ZO dat of Dido of d'r hondje vanavond eruit gaat.
Maar dat zal wel niet, Hummie vindt dit zelf veel te spannend!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32727451
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')