Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.![]()
Ik hoop nog altijd op een verassende exit... zoals Dido of Roel dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef Martijn31 het volgende:
Eerst Rob eruit en dan Nathalie geheime opdracht geven dat ze Dido moet doen laten geloven dat ze Roel 3 keer heeft gezogen, dat levert pas leuke rellen opRoel flipt dan echt en Dido ook
![]()
Is toch precies wat we willen zienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
En dan stuurt hij zijn broers naar BBquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad gelukquote:Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen
Ik zet de streams aan en zie dit. (Ja Regenworm... ik moet wel een 6e zintuig hebben)
[afbeelding]
Roel heeft nog maar één iemand in het huis en dat is Dildoquote:Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Als ik deze bank overleef... zit ik er volgende week gewoon weer op.
Roel: Ik ook. Als Lieske blijft zit ik er ook weer. Ik mag Lieske helemaal niet meer nu. Helemaal niks met haar.
[afbeelding]
Ja Lieske is te leuk daarom trekken ze t allemaal nietquote:Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |