quote:Op donderdag 1 december 2005 10:48 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske gaat zeker vanavond het pand verlaten, wis en zwaar zeker
Oja, ik ben nu niet thuis dus heb geen streams
TAFKAR... de lul....quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
I hope so 2, maar heb echt zeer sterk het gevoel dat Liesje moet vertrekken, ik zou het knetterjammer vinden als ROB!moet gaan, die moet zeker in de finale wmb
Ziet er kalm en rustig uit, dus as usualquote:
Ik schrik helemaalquote:
Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.quote:
Ja zou kunnen, toch denk ik dat de sfeer ondanks alles wel in het redelijke zal blijven en daar komt nog bij dat BB bijna voorbij is dus vallen de EXITS ook minder zwaar (behalve voor degene die moet gaan, want de kans op de prijs is dan verkeken) dus kortom: ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen maar hopelijk krijg je toch gelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 11:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, want er broeit best wel wat, iedereen heeft na kunnen denken over de beelden van gisteren.
Bovendien zal in de loop van de dag de spanning over de naderende exits, ook wel een beetje zijn tol eisen wat betreft de goede sfeer.
Kortom: Ik ben er klaar voor.![]()
lijkt me bijzonder aangenaamquote:Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik hoop zo dat één van die twee droeftoeters van een Roel of Dido vanavond opsodemietert...wordt inmiddels wel een genante vertoning!
Er bestaat een fraai zoekplaatje vanquote:Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!
Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje?vraag het me al zolang af
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:22 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb een vraag!
Hoe weten jullie streamers eigenlijk dat Roel zo'n kleintje heeft of is dat gewoon maar een praatje?vraag het me al zolang af
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Er bestaat een fraai zoekplaatje van
Je moet erg goed kijken om hem te ontdekken![]()
Lies gaat er niet uitquote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh, mensen!![]()
Lies er vanavond uit.... dit wordt een zwarte dag voor Scan, Regenworm, etc.![]()
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:26 schreef doka het volgende:
[..]
Lies gaat er niet uitEcht niet
Echt niet?
Echt niet?
![]()
Zo ja, dan ga ik haar schaken![]()
Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing."quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom moest ik gisteren ook lachen toen Roel in de uitzending zei: "Ik heb straks nog iets piepkleins voor je als verrassing.".
dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.![]()
Niet doen, helpt nixquote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is geloof ik de eerste keer dat ik in de verleiding kom om een sms te sturen
Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft de pech dat Nathalie niet genomineerd staat... deze 3 overleeft ze gewoon niet.![]()
Ik hoop nog altijd op een verassende exit... zoals Dido of Roel dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat Lieske vanavond haar biezen moet inpakken. Maar aan de andere kant: ook Rob heeft al eens tegen het randje van de afgrond gehangen, dus het zou me niet verbazen als hij degene is die de pijp aan Martin moet geven.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als er iets uit Rob komt weet je dat het een leugen is. Dus laat je maar lekker voor de gek houden. Als ik echte acteurs wil zien huur ik wel een film heb ik geen derderangs acteur met een bloempotkapsel voor nodig.
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef Martijn31 het volgende:
Eerst Rob eruit en dan Nathalie geheime opdracht geven dat ze Dido moet doen laten geloven dat ze Roel 3 keer heeft gezogen, dat levert pas leuke rellen opRoel flipt dan echt en Dido ook
![]()
Is toch precies wat we willen zienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
En dan stuurt hij zijn broers naar BBquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Durft BB niet aan, Roeltje word dan een btje boos en dan gaan er zeker dingen sneuvelen denk ik![]()
De regie is je goed gezind en je hebt inderdaad gelukquote:Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen
Ik zet de streams aan en zie dit. (Ja Regenworm... ik moet wel een 6e zintuig hebben)
[afbeelding]
Roel heeft nog maar één iemand in het huis en dat is Dildoquote:Op donderdag 1 december 2005 11:59 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Als ik deze bank overleef... zit ik er volgende week gewoon weer op.
Roel: Ik ook. Als Lieske blijft zit ik er ook weer. Ik mag Lieske helemaal niet meer nu. Helemaal niks met haar.
[afbeelding]
Ja Lieske is te leuk daarom trekken ze t allemaal nietquote:Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
Iedereen heeft Lieske genomineerd. Waarschijnlijk omdat ze zo interessant en boeiend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |