Channie-modusquote:Op donderdag 1 december 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik h oop toch zoooooo dat die 2 uitelkaar gehaald worden!! Gna gna gna![]()
Neequote:Op donderdag 1 december 2005 03:13 schreef Arliator het volgende:
btw Sjet ik ben de vrouwelijke Arliator maar dat was al duidelijk neem ik aan??
Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naamquote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Oke hier verder? Ik weet niet wie er eerder was?
Jij, echt waarquote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Oke hier verder? Ik weet niet wie er eerder was?
Te net?quote:Op donderdag 1 december 2005 03:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit, maar die van sjet heeft een nettere naam
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2005 03:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jeeVond hem zo snel wel geinig gevonden
![]()
Ja mammie, dat was vroegerquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
Is ook wel zo duidelijk jaquote:Op donderdag 1 december 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Vroeger, in een lang Fok! verleden weet ik nog dat degene die het laatste poste ook een nieuw topic moest aanmaken
Tsjong.... dat vind ik nog niet zo heel makkelijk...... Het mag van mij gaan tussen Ing, Lies en Joost.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre.... even tussen ons he? We zijn toch nog maar met zijn vieren geloof ik....even tussendoor.... wie moet er winnen van deze groep die nog over is vinden jullie??
***Hier moet een enorm geschokte smiley staan***quote:Op donderdag 1 december 2005 03:41 schreef SuperMOM het volgende:
Aangezien mijn favoriet niet kan winnen (Rob) gun ik het Ingrid het meest denk ik zo
Euhm beastieme, dit is geen chatprogramma hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 03:40 schreef beastieme het volgende:
jullie mogen best wel met me praten hoor!!!!
noobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |