Wat wordt er gezegd dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
Dit is een veel te geforceerde relatie. Ik denk dat er zoveel bij komt kijken zo gauw ze het huis uit zijn, dat die twee mekaar heel gauw uit het oog gaan verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef F4iTH het volgende:
Muerte je hebt vast wel een mooie cap gemaakt van Dido helemaal bloot
Ik had niet anders verwachtquote:
Is zinloos dat ze het erover hebben want Lieske moet vanavond het veldje gaan ruimenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiėren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
Ja zelfs IK ga het vervelend vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiėren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
quote:
Hoe hun relatie verder moet als vanavond een van hun weg moet gaanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Starlie het volgende:
wat weet roel allemaal even niet????
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ben ik weer!
er gebeurt echt helemaal niks hč.....
jammer! Als goedmakertje Rob er graag uit vanavond!
Nathalie en ingrid denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Manu82 het volgende:
Voor wie zit Lieske nu sigaretten te draaien dan als ze zegt dat Roel en Dido zelf wel kunnen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |