Zal ik jou een geheimpje vertellen...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan word het wel een hele dooie boel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen want Talpa moet nog wel geld verdienen aan de sms'jes
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan word het wel een hele dooie boel![]()
Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Fiorenza het volgende:
Van mij mag Dido er vanavond uit.. ik irriteer me de laatste weken echt dood aan haar... en dan hoop ik dat Linda bij de liveuitzending is![]()
hahahaha Meesterlijk ideequote:Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Nee joh , Roel eruit en dan gaat Linda samen met Ruud hem ophalen bij het huis , dat zou pas echt knetterhard zijn (voor Dido) , je weet wel BB5 de hardste en gemeenste ooit ...
![]()
Ik verwacht Rob en Joost met nog één van de dames (Ik gok op Ingrid/Dido) in de finale. Dussss... Kan Rob lekker bekvechten met de dame en Joost ertussenin lekker glijen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ingrid en Naat die de hele dag sporten en Joost die van ellende de hele dag gaat spelen...![]()
-edit- hmm da's eigenlijk niets anders dan er nu al gebeurd....
Ze gooit zo in de badkamer vast ook de borsten in de strijd...Alles voor de stemmen hequote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
Dat gekreun van Lieske ook, het lijkt wel of ze op klaarkomen staat
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
Manu? uit Paradise Hotel?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Manu82 het volgende:
Is hier nog iemand?
Nee, uit Manchester lamzakquote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
Manu? uit Paradise Hotel?![]()
verkeerde forum?![]()
Die timing van jou....quote:
Wat wordt er gezegd dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
Dit is een veel te geforceerde relatie. Ik denk dat er zoveel bij komt kijken zo gauw ze het huis uit zijn, dat die twee mekaar heel gauw uit het oog gaan verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef farceman het volgende:
wel echt goed gesprek tussen dido en roel, gaat er nu beetje om spannen hoe relatie eindigd
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:52 schreef F4iTH het volgende:
Muerte je hebt vast wel een mooie cap gemaakt van Dido helemaal bloot
Ik had niet anders verwachtquote:
Is zinloos dat ze het erover hebben want Lieske moet vanavond het veldje gaan ruimenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
Ja zelfs IK ga het vervelend vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:14 schreef Day het volgende:
Ik doe de streams aan en wat hoor ik: Ice Queen en d'r hondje zijn weer eens aan het discussiëren over hun boeiende relatie. MUTE!
Oh, middag allemaal!
quote:
Hoe hun relatie verder moet als vanavond een van hun weg moet gaanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Starlie het volgende:
wat weet roel allemaal even niet????
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ben ik weer!
er gebeurt echt helemaal niks hè.....
jammer! Als goedmakertje Rob er graag uit vanavond!
Nathalie en ingrid denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Manu82 het volgende:
Voor wie zit Lieske nu sigaretten te draaien dan als ze zegt dat Roel en Dido zelf wel kunnen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |