Ja, de laatste kans om me gelukkig te maken!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
is het de allerlaatste stemronde enzo ?
Vorige topic. Ik is ook vergeetachtig!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:10 schreef MissHobje het volgende:
waar is het lijstje ook alweer ? ( jaja ik is lui)
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)quote:Op donderdag 1 december 2005 01:13 schreef demins het volgende:
Maar je bent de eerste. Dus je kan, mits wel gestemd, een trend setten!
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt tot zondagavond de tijd! (Je lijkt me geen fan van Demins)
Nee jo, die gek zit je te stangenquote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Tot ZOndag:?
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga quoten is het tijd, dat heeft Beertje me geleerd!![]()
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat jij daar niet bij zit!![]()
Pas jij je sig maar liever aan!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.![]()
Koffie drinken doe je maar in de recreatiezaal!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef ChantalC het volgende:
Zeg kneusjes doe is ff rustig... Tante Channie kan zo niet rustig haar koffie drinken hoor...![]()
Inderdaad... Doe ik ook... Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Koffie drinken doe je maar in de recreatiezaal!![]()
Goede sig! Even veranderen in "Wij kunnen door een waterkraan" en we levellen weer!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Duh, dan was het geen kneuzenfinale meer geweest.![]()
Zijn er geen prullenmanden die geleegd moeten worden? Let er niemand op de papierversnipperaar? Is er geen sous-afdelingschef die een mondje geholpen moet worden? Wees creatief, dan vind je altijd wat te doen!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad... Doe ik ook... Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?![]()
Bemoei je niet met mijn werkzaamheden wil je?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:49 schreef demins het volgende:
Zijn er geen prullenmanden die geleegd moeten worden? Let er niemand op de papierversnipperaar? Is er geen sous-afdelingschef die een mondje geholpen moet worden? Wees creatief, dan vind je altijd wat te doen!![]()
Welk gedeelte van de vraag had ik nou verkeerd begrepen, dan, oh aanbedene?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:43 schreef ChantalC het volgende:
Hoe moet ik anders de dag doorkomen op mijn werk?![]()
Ga terug je dwangbuis in!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:59 schreef demins het volgende:
Welk gedeelte van de vraag had ik nou verkeerd begrepen, dan, oh aanbedene?![]()
Sado Masochist in opleiding?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef demins het volgende:
MAKE ME!![]()
Het heet niet voor niets dwangbuis!
Zelf had ik een Bitch in opleiding.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sado Masochist in opleiding?
Heb ik weer...![]()
Het dringt nu pas tot me door, maar dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft!quote:
Ohhhhh jottum krijg ik zo meteen een hele mooie nieuwe BMW!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef demins het volgende:
Bovenaan lijstje: cadeautje voor ChantalC!![]()
Wrijf het maar in, nietsontziende emotieloze lulquote:
R. E. S. P. E. C. T.quote:Motivatie:
Moge de slechtste winnen.....dus....
Hij is de enige eikel die er nog wat van probeerd te maken
Op Cuall KAN ik gewoon niet stemmen, na wat zij mij allemaal geflikt heeft
Vermoeiend! Teveel geld uitgegeven aan cadeautjes voor mezelf. Zoek ik een dvd voor iemand, vind ik die niet, ga toch met 3 andere dvd's naar huis. Van die dingen. Maar voor ChantalC ben ik leuk geslaagd. Alleen wilden ze hem niet inpakken...quote:
Mooie autoquote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Vermoeiend! Teveel geld uitgegeven aan cadeautjes voor mezelf. Zoek ik een dvd voor iemand, vind ik die niet, ga toch met 3 andere dvd's naar huis. Van die dingen. Maar voor ChantalC ben ik leuk geslaagd. Alleen wilden ze hem niet inpakken...
Denk je dat ze deze leuk vindt?
[afbeelding]
Ja die is wel aardig...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef demins het volgende:
Denk je dat ze deze leuk vindt?
[afbeelding]
Gaan we vreemde woorden gebruiken? Nee, dan moet je ff wachten!quote:
* ChantalC houdt het gezicht van Demins boven de taart....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef cuall het volgende:
Ik heb een lekker grote taart mee genomen![]()
Tast toe iedereen![]()
![]()
Dat "slagroomtaart" had je er voor mij niet bij hoeven schrijven, hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef cuall het volgende:
Ik heb een lekker grote taart mee genomen![]()
[afbeelding]
Tast toe iedereen![]()
![]()
Had je het direct in de gaten?.........quote:Op donderdag 1 december 2005 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dat "slagroomtaart" had je er voor mij niet bij hoeven schrijven, hoor!
Heb ik een keuze?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC houdt het gezicht van Demins boven de taart....
Lekker he? Proeven?![]()
En wat zijn ze enig!! Zal ik de kleinste maar nemen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:16 schreef cuall het volgende:
Demins de koffers zijn gearriveerd![]()
[afbeelding]
Er wordt een beetje gemanipuleerd met dit spelletjequote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef cuall het volgende:
Demins, wat doe je nou........
![]()
Zonde van de taart![]()
[afbeelding]
Kan het niet goed zien, maar als er op de taart gescheten is weet ik wel wie het gedaan heeft!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef cuall het volgende:
Demins, wat doe je nou........
![]()
Zonde van de taart![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:22 schreef doka het volgende:
[..]
Er wordt een beetje gemanipuleerd met dit spelletje![]()
Lees je eigen laatste notaris-post eens cuall
(Of SnaptNix heeft een foutje gemaakt)
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef cuall het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoeld Doka?
Ik vind het wel lullig voor Demins, maar volgens mij hoort hij al buiten de deur te staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
UITSLAG STEMMING
Plus punten
PC eend------------> doka, MissHobje
Day-----------------> Wickedangel, Peter6000
Gert-----------------> Kleintje, Day
Snaptnix-------------> Cuall, Teamlead. M-en-A, Lovebear
Versabommie--------> Kribbet, Jappie, Denmins
Demins--------------> PC eend ChantalC
min punten
PC eend------------> Teamlead, ChantalC
Day----------------->Lovebear, Demins
Gert-----------------> M-en-A, Jappie
Snaptnix-------------> PC eend
Versabommie--------> Cuall, Wickedangel, MissHobje
Demins--------------> doka, Kleintje
De EIND stand is dan:
Snaptnix---------> 17
Day--------------> 12
Gert-------------> 12
PC eend---------> 12
Demins-----------> 12
Versabommie----> 13 =immuun
Day haar negatieve stem was zonder naam, is dus niet geldig
Een ernstige avond helaas moeten de volgende bewoners het huis verlaten
Day, Gert, PC eend en Demins moet het virtuele huis verlaten
Oei wat een rampzalige avond zeg
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel lullig voor Demins, maar volgens mij hoort hij al buiten de deur te staan.
Sorry Demins![]()
Doka hie hebben we gister al uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel lullig voor Demins, maar volgens mij hoort hij al buiten de deur te staan.
Sorry Demins![]()
Alle ex-"bewoners" maakten gistren kans om terug in het huis gestemd te worden.. Demins heeft gewonnen. simpel as thatquote:Op donderdag 1 december 2005 18:32 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Sorry Demins![]()
Nee, daar ging het niet over. Ik wist niet dat er iemand teruggestemd kon worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doka hie hebben we gister al uitgebreid over gehad
Geen ouwe koeien uit de sloot halen he![]()
als t gaat overhet niet mee tellen van Day haar stem
Cuall heeft alles nageteld ik heb ook meegeteld en t klopt wel.
Ik geloof je op je woord hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
Misschien moet je even terug lezen Doka
SERvivalgame #38 wie mag terug![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:55 schreef doka het volgende:
[..]
[edit]Nee, dat kan niet want ik heb nog op de eend gestemt. Dan was ik dronkengebeurt ook nogal eens
[/edit]
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:23 schreef Maurisico het volgende:
Bommie eruit......wie zijn er dan nog over?
De notaris: die mag natuurlijk niet winnen...das belangenverstrengeling...
Snaptnix: Die mag ook niet winnen...als je nooit een bijdrage levert aan de SG en nooit de confrontatie aangaat, ben je toch wel de Nathalie van de SG-game... geen stem dus...
Demins: das nou typisch iemand die ook niet mag winnen....alsof Rikkert BB zou winnen...ok geen stem...
Jammer dan Bommie is gestopt... hij was dé smaakmaker! Hé drie overgebleven finalisten: als jullie een beetje gevoel in je donder hebben, gun je Bommie de eer!! Trek je terug en benoem Bommie als winnaar!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef APK het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 8
Motivatie
Als ik zie van wie Snaptnix continu punten krijgt dan is het duidelijk: Van dat soort mensen moet je afstand nemen. Publiekelijk, luid en duidelijk! Conclusie: Snaptnix deugt niet.
cuall krijgt ook geen punten, ze is veel te veel met het spelletje bezig en heeft er op een of andere manier -door slechte regels op te stellen- voor gezorgd dat er twee B-kandidaten in deze gedevalueerde finale zitten.
Mijn punten gaan dus voor de zoveelste keer naar Demins. De enige persoon die mijns inziens terecht in de finale zit en goed het verschil tussen humor en slaapverwekkend suffe slowchat ziet.
Kerel, respect! Hoe hou je je uit tussen mensen die denken dat iets grappig is als ze er '' achter zetten?
![]()
Mooi gezegtquote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben hier vaker als jij geloof ik. Maar als ik Bommie afgelopen week geen immuniteit had geschonken had ie er waarschinlijk niet eens meer ingezeten druiloor.
Eervolle vermelding gaat zeker uit naar m'n maatje Bommie, tenminste van mij uit wel, bij demins ook las ik al Deze taalkunstenaar heetf tenslotte het spel voor een groot deel gemaakt tot wat het was.
Heer Jappie! Mag ik u bidden! Nou overdrijft u naar mijn mening toch een klein beetje...quote:
Okay...heldere motivatie...je hebt gelijk...ik ben om.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! Mag ik u bidden! Nou overdrijft u naar mijn mening toch een klein beetje...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef APK het volgende:
cuall krijgt ook geen punten, ze is veel te veel met het spelletje bezig en heeft er op een of andere manier -door slechte regels op te stellen- voor gezorgd dat er twee B-kandidaten in deze gedevalueerde finale zitten.
Maar je bent wel lief cuall...dat dan weer welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
zit ik me daarvoor uit te sloven
![]()
altijd stank voor dank
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief cuall...dat dan weer wel![]()
![]()
Lief hoe je dat zegt "demoontje". Zo'n verkleinwoord, dat zegt een boel, vind je niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef ChantalC het volgende:
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 6
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.![]()
Snaptnix... tja weet ik weinig van...
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...![]()
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.![]()
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
Mag ik eigenlijk nog stemmen? Of wordt het feit dat ik het afwijzen van Day's minpunt op Demins niet accepteerde, gezien als vrijwillige exit?
Ik kan ook Demins mijn onvoorwaardelijke liefde geven en jou slechts een paar Judaspunten...zeg het maar beebs...wat zal ut zijn ?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik voel een afstand........
Cuall-----------> ?????????????/
Niemand neemt jou uberhaupt serieus Gert...dus doe maar watquote:Op donderdag 1 december 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
Mag ik eigenlijk nog stemmen? Of wordt het feit dat ik het afwijzen van Day's minpunt op Demins niet accepteerde, gezien als vrijwillige exit?
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
zit ik me daarvoor uit te sloven
![]()
altijd stank voor dank
![]()
Ga voor de punten Cuall!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan ook Demins mijn onvoorwaardelijke liefde geven en jou slechts een paar Judaspunten...zeg het maar beebs...wat zal ut zijn ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ga voor de punten Cuall!!!
Heer Jappie! Dit had ik niet verwacht!![]()
Daar gaat mijn laatste kans op onvoorwaardelijke liefde...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga niet lopen smeken, laat staan op mijn knieen voor Jappie. Je mag de punten houden demins
![]()
Kijken of je dat nog zegt, teringlijer, als je met je kop op het trottoir ligt, mijn laars op je keel (of die van een van mijn broers) en de loop van een doorgeladen schietgeweer tussen je tandjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niemand neemt jou uberhaupt serieus Gert...
CW ...flugeltje....letten jullie even op ? Ik persoonlijk vindt dit veel en veel te ver gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken of je dat nog zegt, teringlijer, als je met je kop op het trottoir ligt, mijn laars op je keel (of die van een van mijn broers) en de loop van een doorgeladen schietgeweer tussen je tandjes.![]()
maar ja, dit zul je dan ook wel niet serieus nemen.![]()
vindt is zonder tquote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
CW ...flugeltje....letten jullie even op ? Ik persoonlijk vindt dit veel en veel te ver gaan.
Precies..............dat wis ik............snap je nu waarom niemand jou nog serieus neemt Gert ?quote:
Zit niet zo te zeiken over spelfoutjes man.quote:
Wis is zonder t!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies..............dat wis ik............snap je nu waarom niemand jou nog serieus neemt Gert ?![]()
Je gaad dur sleg van sgreive?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet wat dat slowchatten met je doet ?![]()
Wa...danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet wat dat slowchatten met je doet ?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken over spelfoutjes man.
Ooit had je het in je.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef demins het volgende:
Ev ierg sna vgel sru ddaagej ?
[mierenneuk modus]quote:Op donderdag 1 december 2005 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ooit had je het in je.
Ook ben je daarvoor recentelijk nog beloont.
Kennelijk ben je het vergeten.
Neem nu deze raad.
In alle eerlijkheid
Eikels zijn er in alle soorten en maten.
Trek het je dus maar niet al te veel aan.
![]()
Jij moet ook altijd op alle slakken zout leggen, he!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
het is beloond
[mierenneuk modus uit]
VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
het is beloond
[mierenneuk modus uit]
Jappie een slakquote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd op alle slakken zout leggen, he!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
Cuall-----------> 2
Cuall: heeft zeker wat foutjes gemaakt als spelleidster. Maar om daar nou de nadruk op te leggen: Cuall, hartstikke leuk, die opdrachten die je allemaal verzon en in elkaar knutselde. Stoer, hoe je al het gezeik over je heen hebt laten komen en tóch bent doorgegaan. En daarnaast vond je ook nog tijd om regelmatig in andere topics te posten. Deux points.
Met mij goedquote:Op donderdag 1 december 2005 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou van lekker langzaam...How are you doin........it?![]()
Hmmm...dik 2 minuten om vervolgens met een ontwijkende opmerking te komen....neh dat wordtdtdt niets.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Met mij goed
Maar heet geen it dan moet je bij de Adams family wezen![]()
Ga vissenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...dik 2 minuten om vervolgens met een ontwijkende opmerking te komen....neh dat wordtdtdt niets.![]()
Van vissen vanger naar drollen vangerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goe...ik doe wel ff een toiletje![]()
Dankquote:Op donderdag 1 december 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Cuall-----------> Gert
Snaptnix--------> 4
Cuall-----------> 2
Demins----------> 8
Motivatie
Demins: Het was heel gezellig dat je nog een daagje terug kwam in het huisDemins je kunt een gezellig sfeertje creeren
![]()
......maar mijn punten gaan naar......
Snaptnix: Ik heb het de laatste week in het huis, reuze gezellig gehad met Snaptnix. Haar streamverslagen kon ik waarderen, vooral als ik voor mijn plichten elders moest wezen. Jij krijg mijn puntjes meid![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
cuall. Die de punten verdiend niet alleen om wie ze is, maar ook om de manier waarop ze het spel heeft geleid. Iedereen maakt foutjes ook cuall, maar heeft bergen werk verzet om toch alles zo goed en zo kwaad als het ging in goede banen te leiden.![]()
Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exitquote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij![]()
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
om sympathiestemmen te voorkomen, ik was ook bijna de hele week afwezig dus kon ook onmogelijk campagne voeren..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exit![]()
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij![]()
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vind, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?![]()
ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.
Maar tis wel spannend ja.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggen![]()
Voor deze zeer doordachte column van de hand van vriend Versabommie is slechts een woord...............quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
teamlead,quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
![]()
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Snaptnix, Teamlead
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
Snaptnix... voornamelijk omdat wij ooit (aan het begin van dit spel) heel goed konden levelen. Helaas is dat de laatste tijd wel wat minder geworden, maar ik vind haar nog steeds vreselijk lief![]()
donequote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
Had daar nooit snaptnix staanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
Dat jij dit schuld bent, is wel duidelijk.. jammer dat ik jou geen minpunten kan geven hierquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig![]()
Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?![]()
Sssssttt... dat was toch ons geheimpjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
Motivatie
Snaptnix verdient complimenten op de manier zoals ze de streamverslagen voedt.
Cuall heeft ook recht op een schouderklopje vanwege al haar zware werkzaamheden die ze zo goed mogelijk volbracht heeft.
Demins laat ons toch regelmatig lachen om zijn posts, terwijl hij ook serieus kan zijn.
Dus nog niet bekend wie nu de punten krijgt....![]()
Maar ze gaan dan toch maar met een heel minimaal verschil (een moet er toch net ff iets meer hebben voor de punten) naar....... Cuall vanwege al haar werk wat ze toch heeft gehad aan haar notaris-werkzaamheden en dan tussendoor evengoed toch meegedaan met leuke en soms opruiende post.![]()
waar ik je ook nog steeds zeer erkentelijk voor ben en wat ik over enkele weken in goede munt zal uitbetalen op sgopquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sssssttt... dat was toch ons geheimpje![]()
Ja, als ik er niet ben durf je wel, hè?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
waar ik je ook nog steeds zeer erkentelijk voor ben en wat ik over enkele weken in goede munt zal uitbetalen op sgop![]()
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishoudenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet ben durf je wel, hè?![]()
Trekl je ook een schortje aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishouden![]()
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puinhopen te aanschouwen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishouden![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puihopen te aanschouwen.![]()
kunnen we altijd nog bbq-en met de losliggende kadaversquote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puihopen te aanschouwen.![]()
Uitgerust? Eerst komt Gert een week op audientie en dan komt Bep nog even huishouden.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
Zeur niet, dat vind je heerlijk, zeker als je lekker uitgerust
terug komt van je vakantie
Ze beginnen wel te janken inmiddels!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
he doe eens een kloon op demins laten stemmen, zit al aan behoorlijk wat woorden!
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Uitgerust? Eerst komt Gert een week op audientie en dan komt Bep nog even huishouden.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ze beginnen wel te janken inmiddels!
[afbeelding]VERDOMME APK, LAAT ONS LOS! WIJ WILLEN GERECHTIGHEID! [afbeelding]
DOKA, jongen dat had ik echt niet van je verwacht .......lievvvvvvvvquote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef doka het volgende:
![]()
(
Motivatie
Gewoon voor alle moeite die ze erin gestoken heeft![]()
als je maar niet denkt dat ik nu ff bijna 1000 woorden ga herschrijven he!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef doka het volgende:
Gewoon voor alle moeite die ze erin gestoken heeft![]()
ff snel de naam wijzigen is voldoende hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik nu ff bijna 1000 woorden ga herschrijven he!
nou kap ik ermee!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ff snel de naam wijzigen is voldoende hoorje schrijft toch voornamelijk onzin
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef demins het volgende:
Snaptnix heeft nog recht op de punten van ChantalC. Ze stond het laagst om 23.30 uur!!
Ik vind het zooooooo spannend!
Wrom nie? Ik vind jou altijd (mijn korte aanwezigheid op dit forum dan) al liev hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
DOKA, jongen dat had ik echt niet van je verwacht .......lievvvvvvvv![]()
NEEN!quote:
Krijgt ze weer de kans om het spel door mekaar te gooienquote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef ChantalC het volgende:
Cuall----------->
Demins----------> PC eend, Day, APK
Geef je winnaar 2 punten
Snaptnix--------> 2
Cuall----------->
Demins----------> 6
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.![]()
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...![]()
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.![]()
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!![]()
Hmm, als de notaris zelf het spel gaat winnen herzie ik mijn mening en stel een diepgaand onderzoek inquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:00 schreef doka het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik vind jou altijd (mijn korte aanwezigheid op dit forum dan) al liev hoor
euh.. geen winnaar dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
ChantalC
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!
Dit waren de laatste punten:
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Lovebear, Teamlead,
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A, doka
Snaptnix--------> 8
Cuall-----------> 10
Demins----------> 8
Snaptnix en Demins stonden gelijk en krijgen dan beide 2 punten van ChantalC (voor deze keer)![]()
Dan zijn de winnaars van BB servival user game 2005 geworden:
![]()
Snaptnix![]()
Demins![]()
Cuall![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef demins het volgende:
Cuall heeft globaal twee opties, een gedeelde eerste plaats met Snaptnix of vuil spel!![]()
HEYquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
Day bij mij stond t goed ik had lovebear geschreven niets verander.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
Hierop ben ik dus afgerekend en lig ik nu met mijn gat uit het spel!
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Wil je het telefoonnummer van Moskovitch of Spong?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
idd, het is van de zotte dat een superintegrer lief mens als day eruit flikkert door gelijk aantal stemmen en anderen erdoor beloond worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Ik neem Spong! Dat is een landgenoot!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je het telefoonnummer van Moskovitch of Spong?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
Ik zie de aangetekende brief van je advocaat dan wel verschijnen, graag pas zittingsdatum na december.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
HEY
Dat mag dus niet, hè?
IK EIS EEN RECTIFICATIE
De laatste exit zou dan de terechte winnaar zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
De enige echte eerlijke gang van zaken zou zijn...alle drie exit door gelijke stemmen dussssss geen winnaar!![]()
3 exits!quote:
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
ChantalC
Motivatie
Dit is een open stem. De punten van mijn stem gaan naar de persoon die vanavond om 23:30 uur de minste punten heeft.
Cuall zet zich al een tijdje in om het stemmen in goede banen te leiden...
Demins... Tja demins ontpopt zich als een demoontje in mijn rust momenten. Probeert te slijmen met een BMW, etc etc.
Kortom wie laatste wordt, krijgt mijn punten!
Dit waren de laatste punten:
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Lovebear, Teamlead,
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A, doka
Snaptnix--------> 8
Cuall-----------> 10
Demins----------> 8
Snaptnix en Demins stonden gelijk en krijgen dan beide 2 punten van ChantalC (voor deze keer)![]()
Dan zijn de winnaars van BB servival user game 2005 geworden:
![]()
Snaptnix![]()
Demins![]()
Cuall![]()
Eens met het eerste gedeelte!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, het is van de zotte dat een superintegrer lief mens als day eruit flikkert door gelijk aantal stemmen en anderen erdoor beloond worden.
De enige echte eerlijke gang van zaken zou zijn...alle drie exit door gelijke stemmen dussssss geen winnaar!![]()
Ik werk voor een internationaal advokatenkantoor, je bent dus fubar (fucked up beyond any recognition!). Ik behou mij alle rechten toe, terwijl ik je ass kaalpluk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Eens met het eerste gedeelte!!!![]()
Maar tegen het tweede gedeelte teken ik protest aan!![]()
Oplossing: Day is de ENIGE ECHTE WINNAAR!![]()
Anders klaag ik jullie aan!
Jij hebt lekker helemaal niets te willen. Dan had cuall dat toen maar aan moeten geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.
Precies. Is een laffe daad en moet bestraft worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben tegen deze stem van ChantalC. Niet kunnen bedenken waarom je op iemand zou stemmen en dus ook geen naam noemen , is wat mij betreft gelijk aan geen stem uit willen brengen. at mij betreft vervalt deze dus.
Joh, ik neem Spong als advokaat. Die weet wel raad met jou ass!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik werk voor een internationaal advokatenkantoor, je bent dus fubar (fucked up beyond any recognition!). Ik behou mij alle rechten toe, terwijl ik je ass kaalpluk!![]()
Ik neem de fucking leiding bij deze over!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Is een laffe daad en moet bestraft worden.
CHANTALC'S STEM IS NIET GELDIG
Dus dan vind jij dat een marchanderende roerganger moet winnen omdat ze vergeten was die stem ongeldig te verklaren?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
cuall heeft dan dus gewonnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
IK kreeg de leiding van Cuall, sukkel!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem de fucking leiding bij deze over!
Alle nominaties tegen mij waren laffe daden, ik verklaar dit hele survivalgame ongeldig!
Schatje, binnenkort als je geen stuiver te makken meer hebt, zul je gaan nadenken en het je te binnen schiten dat Spong een advocaat STRAFRECHT is....die heeft geen poot om op te staan in deze zaak. Derhalve behou ik me nog steeds elk recht toe!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, ik neem Spong als advokaat. Die weet wel raad met jou ass!
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
Alle nominaties tegen mij waren laffe daden, ik verklaar dit hele survivalgame ongeldig!
ik neem de leiding, ik en het alpha-mannetje hier!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
IK kreeg de leiding van Cuall, sukkel!![]()
NEE!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall heeft dan dus gewonnen![]()
Gefeliciteerd cuall![]()
Je hebt het verdiend.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Wat een polder-uitslag!![]()
De drie winnaars: gefeliciteerd!!!!![]()
Goeie oplossing hoor Cuall!![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik in mijn laatste motivatie helemaal de streamverslagen van Snaptnix niet had meegenomen en onterecht geroepen heb dat ik haar nooit ergens anders zie.
Bijzonder spel.
Kakte een beetje in op het laatst, logisch naarmate er meer mensen afvallen, maar het is toch lange tijd de smaakmaker op dit forum geweest.
Complimenten zijn zeker ook op zijn plaats voor APK, die een sluimerend concept mbt de BB-bewoners slim wist te vertalen naar de users hier, en een enerverend, heftig, ontluisterend, spannend, genant spel wist neer te zetten.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.![]()
Hebben we het hier nou nog over het spel, of is het gewoon gram halen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
NEE!
Cuall heeft zich laten ompraten door jou en heeft mijn stem ONTERECHT nietig verklaard. 2 PUNTEN ERAF VOOR CUALL!
Oh en bij jou ook!
Ja, helemaal mee eens. Bedankt voor de tip, schat!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja APK je krijgt van mij nog een eervolle vermelding
![]()
ik weet alleen niet of Day dat goed keurt
Dan is het opeens weer Survivalgame, he?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 winnaar tochquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Gert het volgende:
Wat een polder-uitslag!![]()
De drie winnaars: gefeliciteerd!!!!![]()
Goeie oplossing hoor Cuall!![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik in mijn laatste motivatie helemaal de streamverslagen van Snaptnix niet had meegenomen en onterecht geroepen heb dat ik haar nooit ergens anders zie.
Bijzonder spel.
Kakte een beetje in op het laatst, logisch naarmate er meer mensen afvallen, maar het is toch lange tijd de smaakmaker op dit forum geweest.
Complimenten zijn zeker ook op zijn plaats voor APK, die een sluimerend concept mbt de BB-bewoners slim wist te vertalen naar de users hier, en een enerverend, heftig, ontluisterend, spannend, genant spel wist neer te zetten.![]()
Avonne: 25quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Puntenaantal terug naar de dag dat ik nog dictator was.![]()
M-en-A worden met onmiddelijke ingang gescheiden. Ik houd niet van Dido/Nathalie-gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hebben we het hier nou nog over het spel, of is het gewoon gram halen.![]()
![]()
Wat ben je knap als je schreeuwt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef Day het volgende:
Ja, helemaal mee eens. Bedankt voor de tip, schat!![]()
* APK KRIJGT HIERBIJ EEN EERVOLLE VERMELDING
NEE! Jij gaat nergens heen, nu zit je het ook maar uit, niet weg lopen als het je inene te heet onder de voeten wor, kloon van Jappie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar bed toe truste alle maal en nog veel plezier![]()
![]()
Euh, laat maar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Avonne: 25
APK: 33
Arcee: 23
Bep: 19
Bus Watcher: 21
BlaBlub: 25
Bong4002: 19
BBScanner: 19
BorTheWolf 15
Beeker 17
ChantalC: 21
Cuall: 31
CartWOman: 35
Coos: 25
Cynix ® : 17
Doka 7
Day: 39
Delta: 21
Demins: 25
Eborn: 25
Ferdii: 7
Foreverblue: 21
Falco: 21
Flugeltje: 39
frizti 17
Gert: 43
Henk.jansen 21
Isabeau: 53
Jappie: 29
Kolomo: 13
Kleintje: 39
Knurft- zork 27
Kissa 19
Kribbet: 35
Latevogel: 31
Lovebear: 37
Milagro: 31
Muizemeis: 23
Maurisico 37
MissHobje 23
M-en-A 43
Pinball: 37
PeterV: 27
Petitdali: 29
Peter6000 15
pimmutjuh 11
PC eend: 33
PH52 7
Sanne: 38
Scanman: 49
Snaptnix: 47
Supermom: 25
Style: 27
Tamrah 25
Thevulture: 17
teamlead: 43
trevanian: 21
versabommie: 41
WickedAngel: 19
Yolande 11
Zw0rld: 21
![]()
Je verslikt in je sigaret?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier. Heb me verslikt in mijn sigaret en mijn bureau ligt onder de cola!![]()
Mensen, het was leuk.
De winnaars van het virtuele BB-huis zijn:
- Cuall
- Demins
Geniet ervan!![]()
En APK, bedankt voor dit te gekke spel. Ik zal jullie missen!![]()
Nu al?quote:
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar bed toe truste alle maal en nog veel plezier![]()
![]()
Ja, dat gaat een probleempje worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
en nu moet ik zeker op de sc gaan posten ?
Ja, was voor het eerst. Een hele rare, maar toch lekkere ervaringquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je verslikt in je sigaret?![]()
Komt er nu rook uit je neus en je oren? Kijk maar uit dat je geen scheet laat dan, gevaalijk met al die gassen.
![]()
M is na een verblijf van 1 seconde in het geheime huisje via de DBK weer teruggeslopen in het TOPICquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
M-en-A worden met onmiddelijke ingang gescheiden. Ik houd niet van Dido/Nathalie-gedrag.
M MOET DIT TOPIC ONMIDDELIJK VERLATEN!!!!
kweet niet of ik daar nog zonder meer kan gaan postenquote:
Ik, eerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
Dat niet iedereen het altijd met de beslissingen van de leiding eens was (Zowel gericht tegen APK als Cuall) is iets dat niet te voorkomen is. Toch hebben beiden hun best gedaan om het allemaal zo goed en eerlijk mogelijk te doen verlopen.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef versabommie het volgende:
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
Plagiaat!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef versabommie het volgende:
Luciano ++ omdat ik het lullig voor hem vind dat ie zo gebasht wordt. Ik krijg een beetje Menno idee bij hem, onbegrepen en ondergescheten underdog... en tja daar heb ik dan weer een zwak voor he
Scanman -- dit keer niet eens omdat ie zo hoog staat maar omdat hij, ondanks alle complimentjes die hij krijgt, toch nog zo onzeker blijkt te zijn dat hij zenuwachtig wordt van mensen die het spel tactisch spelen.
Lovebear -- die doet te lief, dat kan haast niet echt zijn... die speelt het spel op een hele rare manier en dat vertrouw ik niet zo...
Pinball ++ Een man met veel verstand van humor!
APK ++ Ik zie je stemverklaring als een aanmoedigingsprijs! (Zal proberen vaker postend present te zijn)
Scanman -- Maar goed..., ik zal het wel weer verkeerd zien!
Thevulture +2 Omdat hij als één van de weinige zag dat de tafeltoespraak van Chantal acceptabel was, en niet meteen op de automatische piloot ééndimensionaal begon te Chankwallen. Vanwege nuance dus
Wickedangel +2 Vanwege het positieve Tan momentje
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
Snaptnix ++ gewoon lief en goed gevoel voor humor
Versabommie ++ gewoon lief af en toe lekker tegendraads maar is leuk
Pinball -- Je moet er toch maar aan geloven we botsen veels te vaak
Milagro ++ Zeer intelligente vrouw.
trevanian: ++ Mooie screenshots.
zoalshetis -- Die zie ik nooit
laat het los Peter, LAAT HET LOS!quote:
Ik ga een poging wagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
kweet niet of ik daar nog zonder meer kan gaan posten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat het los Peter, LAAT HET LOS!![]()
trouwens Peet, je bent er als de kippen bij, je het dus continu zitten lurken zonder te stemmen?
ik ook maar zal wennen zijn met het zwaard van BANnocles boven mijn weke schedelquote:
Met dank aan alle trouwe fans niet vergeten. Zonder hun hadden we het nooit geredquote:
Alweer? Echt?quote:
mwah ik tik vrij snel en ben redelijk autistisch ....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer? Echt?![]()
Ik zat net te denken: hoe ramt die mongool dat allemaal weer zo snel uit zijn typmachine.
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
Ik ga naar bed! Moet morgen weer naar de SC!
Bedankt allemaal!
![]()
Waar moeten we nu heen. Wil niet naar de SCquote:
Trustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
Ik ga naar bed! Moet morgen weer naar de SC!
Bedankt allemaal!
![]()
We kunnen misschien het User Servival Game Afkick Centrum voor Offtopic berichten openen????quote:
Dat klopt, hier mag tenminstequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
iK WIL NIET NAAR DE SC!!! d´r zijn allemaal vreemden voor me en dit is zo´n lekker veilig hoekje ...
Toch een gevoel van, 'net te vroeg klaar gekomen'.quote:
daaromquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt, hier mag tenminsteook offtopic geplaatst worden
en gewoon een beetje dollen
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom![]()
zullen we een nieuw potje servival beginnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |