Ja, als ik er niet ben durf je wel, hè?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
waar ik je ook nog steeds zeer erkentelijk voor ben en wat ik over enkele weken in goede munt zal uitbetalen op sgop![]()
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishoudenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als ik er niet ben durf je wel, hè?![]()
Trekl je ook een schortje aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishouden![]()
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puinhopen te aanschouwen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
Niet zo negatief he, komt allemaal goed. Als BB afgelopen is za ik daar eens huishouden![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puihopen te aanschouwen.![]()
kunnen we altijd nog bbq-en met de losliggende kadaversquote:Op donderdag 1 december 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kom 12 januari pas terug om de rokende puihopen te aanschouwen.![]()
Uitgerust? Eerst komt Gert een week op audientie en dan komt Bep nog even huishouden.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
Zeur niet, dat vind je heerlijk, zeker als je lekker uitgerust
terug komt van je vakantie
Ze beginnen wel te janken inmiddels!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
he doe eens een kloon op demins laten stemmen, zit al aan behoorlijk wat woorden!
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Uitgerust? Eerst komt Gert een week op audientie en dan komt Bep nog even huishouden.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ze beginnen wel te janken inmiddels!
[afbeelding]VERDOMME APK, LAAT ONS LOS! WIJ WILLEN GERECHTIGHEID! [afbeelding]
DOKA, jongen dat had ik echt niet van je verwacht .......lievvvvvvvvquote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef doka het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
![]()
(
Motivatie
Gewoon voor alle moeite die ze erin gestoken heeft![]()
als je maar niet denkt dat ik nu ff bijna 1000 woorden ga herschrijven he!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:52 schreef doka het volgende:
Gewoon voor alle moeite die ze erin gestoken heeft![]()
ff snel de naam wijzigen is voldoende hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik nu ff bijna 1000 woorden ga herschrijven he!
nou kap ik ermee!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ff snel de naam wijzigen is voldoende hoorje schrijft toch voornamelijk onzin
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef demins het volgende:
Snaptnix heeft nog recht op de punten van ChantalC. Ze stond het laagst om 23.30 uur!!
Ik vind het zooooooo spannend!
Wrom nie? Ik vind jou altijd (mijn korte aanwezigheid op dit forum dan) al liev hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
DOKA, jongen dat had ik echt niet van je verwacht .......lievvvvvvvv![]()
NEEN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |