abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32742069
MEDEDELING

DE LIJNEN SLUITEN OM 00.00 UUR

EINDE MEDEDELING
pi_32742085
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005

(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)

Snaptnix--------> MissHobje, Cuall,Lovebear
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie

Snaptnix--------> 6
Cuall-----------> 6
Demins----------> 8

Motivatie
Voor mij een moeilijke keuze ik vind iedereen die op de bank ziet heel lief en grappig.

Snaptnix mijn punten gaan naar jou toe.
Je maakt goeie streamverslagen
Kan erg met je lachen denken ook heel vaak t zelfde.
Je denkt en geeft ook om iedereen
  donderdag 1 december 2005 @ 23:24:58 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742099
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij

Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 1 december 2005 @ 23:26:00 #154
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742132
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij

Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 1 december 2005 @ 23:27:16 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_32742178
Spannund!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 1 december 2005 @ 23:28:29 #156
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742236
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exit
om sympathiestemmen te voorkomen, ik was ook bijna de hele week afwezig dus kon ook onmogelijk campagne voeren..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32742244

Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Snaptnix
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A

Snaptnix--------> 6
Cuall-----------> 8
Demins----------> 8

Motivatie

Snaptnix
verdient complimenten op de manier zoals ze de streamverslagen voedt.
Cuall heeft ook recht op een schouderklopje vanwege al haar zware werkzaamheden die ze zo goed mogelijk volbracht heeft.
Demins laat ons toch regelmatig lachen om zijn posts, terwijl hij ook serieus kan zijn.

Dus nog niet bekend wie nu de punten krijgt....

Maar ze gaan dan toch maar met een heel minimaal verschil (een moet er toch net ff iets meer hebben voor de punten) naar....... Cuall vanwege al haar werk wat ze toch heeft gehad aan haar notaris-werkzaamheden en dan tussendoor evengoed toch meegedaan met leuke en soms opruiende post.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:29:12 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742262
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef APK het volgende:
Spannund!
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?
pi_32742274
quote:

Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vind, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
Dank je wel Bommie
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 23:30:33 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32742308
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.

Maar tis wel spannend ja.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 december 2005 @ 23:30:55 #161
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742317
jna en kan nu als de sodemieter ff iedereen op demins stemmen ...ben bezig met het verslag van het afscheidsfeest en als nu iemand anders wint kan ikd e hele pestbende overnieuw schrijven!
  donderdag 1 december 2005 @ 23:31:33 #162
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742335

Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Lovebear, Teamlead

Snaptnix--------> 8
Cuall-----------> 8
Demins----------> 8

Motivatie

Cuall, als notaris en later als dictator heb je bergen verzet voor dit spel en Demins, om jou heb ik regelmatig kunnen lachen, maar mijn punten zijn voor Snaptnix... voornamelijk omdat wij ooit (aan het begin van dit spel) heel goed konden levelen. Helaas is dat de laatste tijd wel wat minder geworden, maar ik vind haar nog steeds vreselijk lief
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:31:44 #163
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742343
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Gert het volgende:

[..]

De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.

Maar tis wel spannend ja.
ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggen
  Moderator donderdag 1 december 2005 @ 23:32:58 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32742377
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggen
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32742378
quote:

Voor deze zeer doordachte column van de hand van vriend Versabommie is slechts een woord...............

HULDE
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32742382
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:

Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Snaptnix, Teamlead
teamlead,
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:33:13 #167
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742388
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:

Snaptnix... voornamelijk omdat wij ooit (aan het begin van dit spel) heel goed konden levelen. Helaas is dat de laatste tijd wel wat minder geworden, maar ik vind haar nog steeds vreselijk lief
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig
  donderdag 1 december 2005 @ 23:34:12 #168
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742421
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

teamlead,
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
done
pi_32742434
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

teamlead,
Had daar nooit snaptnix staan
  donderdag 1 december 2005 @ 23:34:54 #170
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742443
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig
Dat jij dit schuld bent, is wel duidelijk.. jammer dat ik jou geen minpunten kan geven hier
  donderdag 1 december 2005 @ 23:35:26 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_32742464
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:

Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32742484
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sssssttt... dat was toch ons geheimpje
pi_32742492
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:

Motivatie

Snaptnix
verdient complimenten op de manier zoals ze de streamverslagen voedt.
Cuall heeft ook recht op een schouderklopje vanwege al haar zware werkzaamheden die ze zo goed mogelijk volbracht heeft.
Demins laat ons toch regelmatig lachen om zijn posts, terwijl hij ook serieus kan zijn.

Dus nog niet bekend wie nu de punten krijgt....

Maar ze gaan dan toch maar met een heel minimaal verschil (een moet er toch net ff iets meer hebben voor de punten) naar....... Cuall vanwege al haar werk wat ze toch heeft gehad aan haar notaris-werkzaamheden en dan tussendoor evengoed toch meegedaan met leuke en soms opruiende post.

Wordt nu toch wel spannend hoor
  donderdag 1 december 2005 @ 23:36:59 #174
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32742509
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef APK het volgende:

[..]

Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.
waar ik je ook nog steeds zeer erkentelijk voor ben en wat ik over enkele weken in goede munt zal uitbetalen op sgop
  donderdag 1 december 2005 @ 23:37:04 #175
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32742512
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Sssssttt... dat was toch ons geheimpje

ik kan het wel handelen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')