Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exitquote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij![]()
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
om sympathiestemmen te voorkomen, ik was ook bijna de hele week afwezig dus kon ook onmogelijk campagne voeren..quote:Op donderdag 1 december 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hey Bommie! vanwaar die vrijwillige exit![]()
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Als ik niet vrijwillig exit was gegaan gister, dan had ik zeker 2 punten aan snaptnix gegeven. Ik kan Cuall niet als winnaar zien aangezien ze ook het spel doet lijen, iets wat ze in mijn ogen erg goed doet, en zeker veel moeite. Ik bedank haar dan ook voor een leuke finale. Ik had ze ook niet aan Demins gegeven, aangezien ik die zo ongeveer 3 keer in het spel heb gehouden en die mijn steun niet nodig heeft. Demin sis gewoon een goede winnaar voor dit spel want vervanger van mij![]()
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vind, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?![]()
ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggenquote:Op donderdag 1 december 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De namen van degenen die gestemp hebben, staan achter de kandidaten.
Maar tis wel spannend ja.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wilde gewoon ff amsterdamse rat zeggen![]()
Voor deze zeer doordachte column van de hand van vriend Versabommie is slechts een woord...............quote:Op donderdag 1 december 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
Snaptnix, ik heb er veel mee, maar velen niet met haar, iets wat ik raar vin, ze heeft altijd een goed woord voor iedereen over, ze is goedlachs, ze doet haar stinkende best om ook in de SC aanwezig te zijn, ze steekt zeer veel tijd in de streamverslagen omdat luie flikkers zoals ik het af laten weten en bovenal cijfert ze zichzelf weg voor de groep, ze is niet nadrukkelijk aanwezig maar is tussen de regels door wel 1 van de grote oorzaken dat deze topics goed en vaak leuk lopen. Voor mij is ze een muze en ik ben dan ook van mening dat ze wel wat beter in de punten zou mogen liggen!
teamlead,quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
WIE WORDT DE WINNAAR VAN HET BB USER SERVIVAL GAME 2005
![]()
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Snaptnix--------> MissHobje, cuall, Snaptnix, Teamlead
Cuall-----------> Gert, Demins, Snaptnix, M-en-A
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
Snaptnix... voornamelijk omdat wij ooit (aan het begin van dit spel) heel goed konden levelen. Helaas is dat de laatste tijd wel wat minder geworden, maar ik vind haar nog steeds vreselijk lief![]()
donequote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
Had daar nooit snaptnix staanquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead,![]()
graag alleen nog even dit wijzigen naar lovebear. In haar eigen formulier is dat al gebeurd.
Dat jij dit schuld bent, is wel duidelijk.. jammer dat ik jou geen minpunten kan geven hierquote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig![]()
Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
Heb jij al gestemd, vriend amsterdamse rat?![]()
Sssssttt... dat was toch ons geheimpjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mijn schuld, ik doe haar elke avond flink en dus heeft ze die zuiderlijke gemoedelijkheid niet nodig![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
Motivatie
Snaptnix verdient complimenten op de manier zoals ze de streamverslagen voedt.
Cuall heeft ook recht op een schouderklopje vanwege al haar zware werkzaamheden die ze zo goed mogelijk volbracht heeft.
Demins laat ons toch regelmatig lachen om zijn posts, terwijl hij ook serieus kan zijn.
Dus nog niet bekend wie nu de punten krijgt....![]()
Maar ze gaan dan toch maar met een heel minimaal verschil (een moet er toch net ff iets meer hebben voor de punten) naar....... Cuall vanwege al haar werk wat ze toch heeft gehad aan haar notaris-werkzaamheden en dan tussendoor evengoed toch meegedaan met leuke en soms opruiende post.![]()
waar ik je ook nog steeds zeer erkentelijk voor ben en wat ik over enkele weken in goede munt zal uitbetalen op sgopquote:Op donderdag 1 december 2005 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Uiteraard en dit keer ga ik geen klonen gebruiken om iemand te bevoordelen, zoals ik jouw ongeveegde reet regelmatig een ronde verder heb geholpen.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sssssttt... dat was toch ons geheimpje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |